quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
wtf noel lust jij geen bier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij luistert oasis, bent voor psv en lust geen bier
conclusie: nee
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOOOOREEUUU ZEE ENNNGEEELEUEUUU ZINGGEEEEquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef afcajos het volgende:
Ik zet em in:
JELELELELELELE AJAX AMSTERDAM!!!!
Lever jij je piemel eens rap in!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bier is kankerranzig, ik laat me nog liever onderspuiten door 4 Blackzilla's
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed, dat ik geen bier lust en voor PSV ben, heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij luistert oasis, bent voor psv en lust geen bier
conclusie: nee
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lever jij je piemel eens rap in!
slayerquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed,
Alleen omdat ik bier ranzig vind, ben ik geen echte man?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lever jij je piemel eens rap in!
Dat is wel heel extreemquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bier is kankerranzig, ik laat me nog liever onderspuiten door 4 Blackzilla's
Jij hebt echt een kankersmaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed, dat ik geen bier lust en voor PSV ben, heeft daar niks mee te maken.
Ik geloof je op je woord, echter je zult het toch nog even moeten waarmaken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tja ik heb alle ingredienten voor een helden status hoor.
quote:
Nee, Ajax is fijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
Geen Afellay tegen Liverpool![]()
Ik voorspel 8-0.
Sukkelquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kankersmaak.
Mis ik iets?quote:
Er wil er weer ene in de OP.quote:
HET ZIJN DIE KUTKANKERNEUZENNNNN!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOOOOREEUUU ZEE ENNNGEEELEUEUUU ZINGGEEEE
AAAJAX, AAAJAX
Zie je wel. Je zult maar voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er precies mee te maken?
Jij bent dan toch wel zonder twijfel de grootste kutusertquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef franknitty het volgende:
[..]
HET ZIJN DIE KUTKANKERNEUZENNNNN!!
waar is casablancatje bij kutusers
Nou, laat Chuck_Norris eerst maar eens een paar delen meelopen, dan zien we wel verder. Er is nog nooit iemand met 3 posts in de SC in de OP terecht gekomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er wil er weer ene in de OP.En aangezien jij dat wel eens doet..
Ik ben geen newbiequote:
Zeg het eens. Ene die ik ook ken natuurlijk héquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een hele brede muzieksmaakDus voor ieder wat wils
Die van Noel is gewoon iets minder breed
Juist ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zie je wel. Je zult maar voor Ajax zijn
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een hele brede muzieksmaakDus voor ieder wat wils
Die van Noel is gewoon iets minder breed
Je bent zelf al breed zat.....?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaak
Kloptquote:
Ik ben heul geen boer en Ajax is niet groot.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lief dat de boertjes bij alles wat negatief over hun clubje is gelijk over het grote boze Ajax beginnen.
Kat in het bakkiequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, laat Chuck_Norris eerst maar eens een paar delen meelopen, dan zien we wel verder. Er is nog nooit iemand met 3 posts in de SC in de OP terecht gekomen.
Als ik dat lijstje in je Fobo bekijk, en dan naar aaaallleeee muzieksoorten en maten in de wereld enzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaak
Je luistert nu alleen maar shit?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef Maisnon het volgende:
The Knife
Kasabian
Bonobo
Radiohead
Pete Philly & Perquisite
Arctic Monkeys
De Huilende Rappers
Beirut
Beck
Elbow
Sticks & Delic
C-Mon & Kypski
Modest Mouse
Volgens mij zijn dit mn topartiesten. Maar niet per se representerend voor wat ik nu veel luister
het lukt me niet om 60x60 te maken wtfquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef CraniuM het volgende:
mijn ava is kleiner dan die van jullie asdsadaAHAHAH nee man ram kut![]()
![]()
Ach, breed, breed. Gespierd, waaah.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent zelf al breed zat.....?
Maak 360x650, join the clubquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:45 schreef CraniuM het volgende:
[..]
het lukt me niet om 60x60 te maken wtf
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik dat lijstje in je Fobo bekijk, en dan naar aaaallleeee muzieksoorten en maten in de wereld enzoDie aan mij bekend zijn.
Dan is het niet heel breed nee
Ik heb de afgelopen dagen vooral naar Leftfield, TV on the Radio, Gomez, The Chemical Brothers, Spinvis en Beirut geluisterdquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je luistert nu alleen maar shit?
Van wie is die ava?quote:
Reetveter's Fobo UIquote:
Oke jij mag in de OPquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
House
RnB
Hiphop
Reggaeton
[ afbeelding ]
EDIT: LOLLERDUBBELquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Boem shiboemshi Boem shiboemshi altijd het fucking zelfde.
Ja er zit wel rotzooi tussen maar ook wel genoeg chille nummersquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Je kan het niet eens spellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Deze man heeft er verstand van.quote:
Kun je die besmettelijke ziekte ook al zo overdragen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
BK luistert het, dus is het automatisch kanker.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze man heeft er verstand van.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
BK luistert het, dus is het automatisch kanker.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ok nu is het ineens wel leuke muziek
Dan ligt ze vast ergens in de struiken verkracht door blackzilla.quote:
ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ligt ze vast ergens in de struiken verkracht door blackzilla.
true, ice cube blijft toch de hardstequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Westside Connection vind ik wel tof
Bespreekbaar, tot ie jou gezien heeft..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
God, na al die tijd, zou ik dan toch nog een stageplek hebben? Belde net een bedrijf, een stageplek was bespreekbaar zei iemaar hij zat in een bespreking, moet over half uur terug bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Nee, mack10quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:02 schreef CraniuM het volgende:
[..]
true, ice cube blijft toch de hardste![]()
![]()
Wat voor stage?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
God, na al die tijd, zou ik dan toch nog een stageplek hebben? Belde net een bedrijf, een stageplek was bespreekbaar zei iemaar hij zat in een bespreking, moet over half uur terug bellen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bespreekbaar, tot ie jou gezien heeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi gebruik van spoilers![]()
![]()
ik ben geen neger. Ik ben whitezillaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Een neger met een banaan in zijn oor.![]()
![]()
Wisin Y Yandelquote:.
Don Omar
Daddy Yankee
Luney Tunes
Zion Y Lennox
Immorales
Toen ik vorig jaar Spaans had probeerde ik altijd die teksten te vertalen
EDIT:
Luisterd die
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Jammer van die Immorales in dat lijstjequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wisin Y Yandel.
Don Omar
Daddy Yankee
Luney Tunes
Zion Y Lennox
Immorales
EDIT:
Luisterd die![]()
><(({°>![]()
Ja vallen beetje buiten de boot maar sommige zijn opzich nog wel chill.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ja wat een sensuele introquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ken je Besame van Wisin y Yandel? Met dat gitaar intro?![]()
Industrial Designquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, klinkt tof. Welke studie?
En dat Industrial houdt dus eigenlijk vanalles in.
Van Koelkastmagneten, tot kinderspeelgoed, tot trapeze's, intelligente feestversiering, you name it![]()
![]()
We hadden vorig jaar zo'n uitwisselingsgozer uit de Dominicaanse RepubliekDie had ook een heleboel goeie reggaeton
.
><(({°>![]()
Chicks schuren op die muziekquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wisin Y Yandel.
Don Omar
Daddy Yankee
Luney Tunes
Zion Y Lennox
Immorales
EDIT:
Luisterd die![]()
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Changesquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Vroeger was ik helemaal idolaat van Tupac.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Dit is ook zo'n bazennummer in de club
Ik krijg al weer zin in het weekend!! opening van nieuwe discotheek in de buurt, biedt plaats voor 2000 mensen en is één van de meest luxe van Nederland
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
We hadden vorig jaar zo'n uitwisselingsgozer uit de Dominicaanse RepubliekDie had ook een heleboel goeie reggaeton
.
Whaha chill hij kent gelijk alle toppers die je nooit in Nederland hoort enzo
Ja daar doe je het toch voorquote:
Ah, tof man. Creatief figuur?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Industrial Design
En dat Industrial houdt dus eigenlijk vanalles in.
Van Koelkastmagneten, tot kinderspeelgoed, tot trapeze's, intelligente feestversiering, you name it![]()
![]()
Het reglement in de nieuwe discotheek
quote:Leeftijd
* Geen toegang onder de 16 jaar. Iedereen is verplicht zijn/haar ID-kaart/paspoort te tonen, deze moet geldig en origineel (geen kopie) overlegd te kunnen worden.
* Ben je 16 of 17 jaar oud dan dien je voor 23.00 uur binnen te zijn. Na 23.00 uur wordt je de toegang geweigerd, aangezien je vanaf 23.00 uur 18 jaar of ouder dient te zijn.
* Tussen de 16 jaar of 17 jaar dien je Chez Marknesse voor 01.00 uur , uiterlijk 01.30 uur te hebben verlaten. Mits je je na dit tijdstip nog in Chez Marknesse bevindt dan wordt de volgende keer je de toegang ontzegd en ben je weer welkom op 18-jarige leeftijd.
Gedrag
* Gedraag je nog als een puber, dan wel kinderlijk ben je vanaf dat moment weer welkom vanaf je 18e levensjaar. Hier volgen enkele simpele voorbeelden: Er wordt “kutwijf” tegen een van de personeelsleden gezegd.
* Je komt binnen en begint de bierviltjes door de zaak te gooien.
* Je roept “joden, fuck you, kankerlijer” of natuurlijk andere vreemde woorden door de zaak of naar klanten.
* Boven op de bar zitten.
* Beledigen dan wel schelden naar onze andere klanten.
* Schijngevechten door de zaak.
* Liggen dan wel staan op zitbanken.
* Glazen moedwillig stukgooien/vernielen.
* Het opsteken van de welbekende middelvinger of andere verwijzingen met de hand naar personen.
IK WIL VERDOMME TOT DIEP IN DE NACHT MINDERJARIGE SLETJES
Nog nooit gehoord maar het zijn wel echte bazen jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Dit is ook zo'n bazennummer in de club
Ik krijg al weer zin in het weekend!! opening van nieuwe discotheek in de buurt, biedt plaats voor 2000 mensen en is één van de meest luxe van Nederland
![]()
![]()
Even van mijn tosties gaan smullen
Ik zit ff op MijnRuimte te snuffelen, zie ik dit:
Geen idee wat die tot zich heeft genomen, maar goed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
En ik mag geen joden meer schreeuwen
Creativity is my middle namequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, tof man. Creatief figuur?![]()
![]()
Ik vind R Kelly soms nog wel ok, of mag dat niet meer nu?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef CraniuM het volgende:
[..]
overrated nu
Hit em up, california love
Een verzoek van De_Ananas om dit nummer te plaatsen:
Om chicks gek te maken!
HE STILL LOVES YOU ALL!Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
@ afcajos:quote:Tussen de 16 jaar of 17 jaar dien je Chez Marknesse voor 01.00 uur , uiterlijk 01.30 uur te hebben verlaten. Mits je je na dit tijdstip nog in Chez Marknesse bevindt dan wordt de volgende keer je de toegang ontzegd en ben je weer welkom op 18-jarige leeftijdWat een onzin, hoe willen ze dat controleren
![]()
![]()
heb r kelly zelf nooit echt vet gevonden op een paar platen na, als hem toch ok vind blijf er dan lekker naar luisterenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik vind R Kelly nog wel ok, of mag dat niet meer nu?
![]()
![]()
Zo met de slipper en de twee handenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
@ afcajos:
[..]Wat een onzin, hoe willen ze dat controleren
Ik denk met uitchecken. In de INDEX in Duitsland heb je ook zo'n systeem. Je betaalt aan het eind van de avond en als je je pas kwijt bent betaal je een fikse boete.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
@ afcajos:
Pff, die toko waar jij heengaat, is gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk met uitchecken. In de INDEX in Duitsland heb je ook zo'n systeem. Je betaalt aan het eind van de avond en als je je pas kwijt bent betaal je een fikse boete.![]()
![]()
Die minderjarige moslima's die thuis geen discipline meer dulden, kunnen die daar wel hardhandig erin gestampt krijgen. Goeie zaak dus. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, die toko waar jij heengaat, is gedoemd te mislukken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
* Je roept “joden, fuck you, kankerlijer” of natuurlijk andere vreemde woorden door de zaak of naar klanten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
Het reglement in de nieuwe discotheek![]()
[..]
IK WIL VERDOMME TOT DIEP IN DE NACHT MINDERJARIGE SLETJES
Matig man, hoe meer meisjes van 15-17 hoe beterquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
@ afcajos:
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Matig man, hoe meer meisjes van 15-17 hoe beter![]()
![]()
Nee, tot vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleen
Waarom niet?Lijkt mij iemand waar je je zusje wel alleen mee kunt latenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleen
Het ritme is dan ook wat het reggaeton maaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef Maisnon het volgende:
regenton
Ik heb een van die voorbeelden gechecked, gelijk weer de beat die overal gebruikt wordt
><(({°>![]()
ahhquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleenik behandel meisjes van 16 altijd met eer en gevoel
Mag ik haar hyves?
Ach de regenton muziek wordt niet gewaardeerd. Overgaan op Dirty House dan maar?
Die zou ik sowieso niet met Jos alleen laten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16, die laat ik ook niet tot laat met jos alleenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee, Vanessa Carlton!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach de regenton muziek wordt niet gewaardeerd. Overgaan op Dirty House dan maar?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ga je gangquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach de regenton muziek wordt niet gewaardeerd. Overgaan op Dirty House dan maar?
Ik ben weg![]()
><(({°>![]()
Milli Vanilliquote:!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Matig man, hoe meer meisjes van 15-17 hoe beter
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Later
Good luckquote:
Straks werken tot 8 uur![]()
en over een half uur moet ik 20 minuten naar huis fietsen, andere schoenen aandoen en dan werken
![]()
![]()
Mixtape 3 is het bestequote:
Metal !![]()
![]()
.
![]()
Deze is ook nice
nooonooonoooo you dont love meeeeeeee and i know
work it!!
bambambamOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
Jaa die chille reggae stukjes ertussen.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Wat dus wel betekend dat ik even van mijn digitale portfolio een tastbaar portfolio moet maken op 1 avond. Hoera![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef Maisnon het volgende:
Zo, nu moet ik morgen langs, laat de beste man wat van het bedrijf zien, en ik mezelf zien
Laat gewoon je tietjes zien, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Wat dus wel betekend dat ik even van mijn digitale portfolio een tastbaar portfolio moet maken op 1 avond. Hoera
.
Wat is die biels een debiele kanker lamaVikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat is die biels een debiele kanker lamaDie andere dwaas die zich te goed voelt voor "normale kroegen" is ook aardig kansloos
Eens !quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die andere dwaas die zich te goed voelt voor "normale kroegen" is ook aardig kansloos
Lol ..
En thx voor het zeggen dat ik een toffe Viking ben !![]()
![]()
Vikingen zijn niet dood !
werkt dat trouwens een beetje noorsbloed die 100 situps ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
KUT OPLICHTERS STERF GODVERDOMME[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Eens !
Lol ..
En thx voor het zeggen dat ik een toffe Viking ben !![]()
![]()
ik wil ook wel een vrouw met 2 ruggen![]()
liever nog een vrouw met 2552151 ruggen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
KUT OPLICHTER BIJ DE HAN STERF TERINGHOER[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Jazekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef gers het volgende:
werkt dat trouwens een beetje noorsbloed die 100 situps ?
![]()
Ik zit in rij 3 lol
Dat had ik never nooit verwacht.
de HAN met zo'n 10 bahstuk ofzoquote:
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
100 situpsquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:05 schreef gers het volgende:
werkt dat trouwens een beetje noorsbloed die 100 situps ?
![]()
Vertel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:07 schreef gers het volgende:
KUT OPLICHTER BIJ DE HAN STERF TERINGHOER
PORCOOOOOOOOOOOOOORN!!!!!!!!!![]()
zou zoiets ook bij mij werken nu conditie is nogal kudtquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Ik zit in rij 3 lol
Dat had ik never nooit verwacht.
Wel het werkt prima.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:12 schreef gers het volgende:
[..]
zou zoiets ook bij mij werken nu conditie is nogal kudt
Ze bouwen het lekker op en je kan altijd iets langer erover doen.
Lees die site eens goed door zou ik zeggen.
Als ik het kan , kan jij het helemaal.![]()
http://www.hundredpushups.com/Vikingen zijn niet dood !
![]()
ipv van 2 euro kreeg ik zo'n waardeloos kutmuntje
Oke..
ik kom net uit de rij, waar ik kwart voor 2 in aansloot...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Kom es loeren in dat Autisten topic.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Die biels ..![]()
Wat een epische faalhaas deluxe.Vikingen zijn niet dood !
HBO en hun organisatiequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke..
ik kom net uit de rij, waar ik kwart voor 2 in aansloot...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Arme jij.quote:
* Noorsbloed aait 4Ebe over haar hoofdje.Vikingen zijn niet dood !
waarom stond je eigenlijk zo lang in de rijquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke..
ik kom net uit de rij, waar ik kwart voor 2 in aansloot...
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Arme jij.
* Noorsbloed aait 4Ebe over haar hoofdje.![]()
Eigenlijk zou ik voor de grap een foto van de rij moeten maken..
Whehehe, owned.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat lukt mij ook nietquote:met kickboksen doen we dat denk 30x en dan paar series van 20x opdrukken.
NOTEquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook nietmet kickboksen doen we dat denk 30x en dan paar series van 20x opdrukken.
Ik ben met dat programma bezig![]()
Ik kan het nog niet.
Maar ik zit nu op de 60 dus dat is al veel meer dan ik ooit gedacht had.Vikingen zijn niet dood !
Omdat er 7500 mensen ook in de rij wilden staanquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:18 schreef gers het volgende:
[..]
waarom stond je eigenlijk zo lang in de rij![]()
Maar goed, ik ging vorige week donderdag, toen het nog niet zo druk was en die administratiemuts zei: ja alles is goed, bla bla bla...
Niet dus, ik vertrouwde het niet en ging nog maar een keer in de rij staan...
En het bleek idd niet juist te zijn, GRRRRBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
HBOquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat er 7500 mensen ook in de rij wilden staan![]()
Maar goed, ik ging vorige week donderdag, toen het nog niet zo druk was en die administratiemuts zei: ja alles is goed, bla bla bla...
Niet dus, ik vertrouwde het niet en ging nog maar een keer in de rij staan...
En het bleek idd niet juist te zijn, GRRRR
![]()
DE UPS MAN WAS ER
Hehe ik deed ook zoiets. Maar ik heb mijn linkerschouder geblesseerd dus ik moet even een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel het werkt prima.
Ze bouwen het lekker op en je kan altijd iets langer erover doen.
Lees die site eens goed door zou ik zeggen.
Als ik het kan , kan jij het helemaal.![]()
http://www.hundredpushups.com/
Het gebeurde ook tijdens het opdrukken.
ARGH ..
Als die biels en zijn kontkruip maatje hier waren had ik ze in elkaar getrapt.Vikingen zijn niet dood !
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Noorsbloed het volgende:
ARGH ..
Als die biels en zijn kontkruip maatje hier waren had ik ze in elkaar getrapt.
Wat is er loos uberviking?![]()
![]()
Das wel naadje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ik deed ook zoiets. Maar ik heb mijn linkerschouder geblesseerd dus ik moet even een paar dagen wachtenHet gebeurde ook tijdens het opdrukken.
Wel ik pas tegenwoordig wel op met wat ik doe
Autistenquote:
Lees.
Ze zitten te kankeren.
En te bitchen op mijn spelfouten terwijl ik uit noorwegen kom.![]()
Dus er eventueel nog wel wat fouten in kunnen zitten.Vikingen zijn niet dood !
maar je spreekt geen noorsquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Autisten
Lees.
Ze zitten te kankeren.
En te bitchen op mijn spelfouten terwijl ik uit noorwegen kom.![]()
Dus er eventueel nog wel wat fouten in kunnen zitten.
HIJ IS ECHT HENDIG SJIEK
Ik ben in mijn jongere jaren hierheen gekomen.quote:
Dus het noors is er eigenlijk praktisch helemaal uit.
Als ik mijn best doe lukt het nog wel maar liever niet.
Doch dat was een goede vraag van je
maar er du kat weet je nog welquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben in mijn jongere jaren hierheen gekomen.
Dus het noors is er eigenlijk praktisch helemaal uit.
Als ik mijn best doe lukt het nog wel maar liever niet.
Doch dat was een goede vraag van je
Ja ik was zo zelfverzekerd omdat het zo goed ging dat ik een keer teveel deed op een dagquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Das wel naadje.
Wel ik pas tegenwoordig wel op met wat ik doe
![]()
lol , nog wel meer dingen hoorquote:
Maar het is niet meer functioneel als spreek of schrijftaal zeg maar.
En gers ! jij bent vanaf nu mijn mede alto met lang haar![]()
mwha het kan handig zijn als je met je noorse schone praatquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol , nog wel meer dingen hoor
Maar het is niet meer functioneel als spreek of schrijftaal zeg maar.
En gers ! jij bent vanaf nu mijn mede alto met lang haar![]()
![]()
maar even iets anders moest jij dan niet in dienst omdat je noors bent?
of ben je een nl'er die er heeft gewoond
Wtf is thatquote:
Ik wil graag iemands hakbijl lenen...quote:
Iemand?
heb wil iets anders voor jequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag iemands hakbijl lenen...
Iemand?
1 x gebruikt in finland[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik kwam hier toen ik 6 was ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:35 schreef gers het volgende:
[..]
mwha het kan handig zijn als je met je noorse schone praat![]()
maar even iets anders moest jij dan niet in dienst omdat je noors bent?
of ben je een nl'er die er heeft gewoond
Dus ik heb gewoon een Nederlands paspoort![]()
Dus neen niet in dienst
En mijn Noorse schone leert heel snel Nederlands.
Het is dat ze een accent () heeft.
Anders zou het niet eens zoveel opvallenVikingen zijn niet dood !
Als het maar effectief isquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:38 schreef gers het volgende:
[..]
heb wil iets anders voor je
1 x gebruikt in finland
Noors accentquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kwam hier toen ik 6 was ofzo.
Dus ik heb gewoon een Nederlands paspoort![]()
Dus neen niet in dienst
En mijn Noorse schone leert heel snel Nederlands.
Het is dat ze een accent () heeft.
Anders zou het niet eens zoveel opvallen
Dat autisten topic is wel een reltopique aan het worden.
Goed topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
me ups pakketje is de stylo
kledingquote:
was wel 32 euro
owja NOORSBLOED AANBID SATAN
Jaaa heil satan !quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat ik de oude Noorse godsdienst aanhang.
quote:hoi
Er word hier wel streng aan het gemiddelde gehouden, meer dan 2 topics per dag.
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Wat word de nieuwe TT ?
Waar Noorsbloed Satan aanbid ?
OW WE KRIJGEN NOTES
http://www.yoox.com/item.asp?tksay=2A5DD3A9&cod10=390631562Q&sts=help80 die had ik gekocht
(maakt gebruik van quickquote, damn wat handig)Waarrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:
Hoiquote:
C.P. Companyquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:59 schreef gers het volgende:
http://www.yoox.com/item.asp?tksay=2A5DD3A9&cod10=390631562Q&sts=help80 die had ik gekochtMooie prijs trouwens.
Die jassen van CP zijn zo vet.![]()
![]()
Ik deze:quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:59 schreef gers het volgende:
http://www.yoox.com/item.asp?tksay=2A5DD3A9&cod10=390631562Q&sts=help80 die had ik gekocht
![]()
Met blauwe veterts![]()
En het heeft niks met elkaar te maken
zeker maar heb al een Lyle en scott jasjequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
C.P. CompanyMooie prijs trouwens.
Die jassen van CP zijn zo vet.
hoe hou je je gympen eigenlijk school ik zou ze echt binnen een week vernagelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik deze:
[ afbeelding ]
Met blauwe veterts![]()
En het heeft niks met elkaar te maken
Dat autisten topic.
Biels is zo'n ongelofelijke kutuser dat hij zich kan meten met dagdag.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: