quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
wtf noel lust jij geen bier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij luistert oasis, bent voor psv en lust geen bier
conclusie: nee
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOOOOREEUUU ZEE ENNNGEEELEUEUUU ZINGGEEEEquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef afcajos het volgende:
Ik zet em in:
JELELELELELELE AJAX AMSTERDAM!!!!
Lever jij je piemel eens rap in!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bier is kankerranzig, ik laat me nog liever onderspuiten door 4 Blackzilla's
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed, dat ik geen bier lust en voor PSV ben, heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij luistert oasis, bent voor psv en lust geen bier
conclusie: nee
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lever jij je piemel eens rap in!
slayerquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed,
Alleen omdat ik bier ranzig vind, ben ik geen echte man?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lever jij je piemel eens rap in!
Dat is wel heel extreemquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bier is kankerranzig, ik laat me nog liever onderspuiten door 4 Blackzilla's
Jij hebt echt een kankersmaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed, dat ik geen bier lust en voor PSV ben, heeft daar niks mee te maken.
Ik geloof je op je woord, echter je zult het toch nog even moeten waarmaken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tja ik heb alle ingredienten voor een helden status hoor.
quote:
Nee, Ajax is fijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
Geen Afellay tegen Liverpool![]()
Ik voorspel 8-0.
Sukkelquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kankersmaak.
Mis ik iets?quote:
Er wil er weer ene in de OP.quote:
HET ZIJN DIE KUTKANKERNEUZENNNNN!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOOOOREEUUU ZEE ENNNGEEELEUEUUU ZINGGEEEE
AAAJAX, AAAJAX
Zie je wel. Je zult maar voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er precies mee te maken?
Jij bent dan toch wel zonder twijfel de grootste kutusertquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef franknitty het volgende:
[..]
HET ZIJN DIE KUTKANKERNEUZENNNNN!!
waar is casablancatje bij kutusers
Nou, laat Chuck_Norris eerst maar eens een paar delen meelopen, dan zien we wel verder. Er is nog nooit iemand met 3 posts in de SC in de OP terecht gekomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er wil er weer ene in de OP.En aangezien jij dat wel eens doet..
Ik ben geen newbiequote:
Zeg het eens. Ene die ik ook ken natuurlijk héquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een hele brede muzieksmaakDus voor ieder wat wils
Die van Noel is gewoon iets minder breed
Juist ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zie je wel. Je zult maar voor Ajax zijn
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een hele brede muzieksmaakDus voor ieder wat wils
Die van Noel is gewoon iets minder breed
Je bent zelf al breed zat.....?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaak
Kloptquote:
Ik ben heul geen boer en Ajax is niet groot.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lief dat de boertjes bij alles wat negatief over hun clubje is gelijk over het grote boze Ajax beginnen.
Kat in het bakkiequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, laat Chuck_Norris eerst maar eens een paar delen meelopen, dan zien we wel verder. Er is nog nooit iemand met 3 posts in de SC in de OP terecht gekomen.
Als ik dat lijstje in je Fobo bekijk, en dan naar aaaallleeee muzieksoorten en maten in de wereld enzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaak
Je luistert nu alleen maar shit?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef Maisnon het volgende:
The Knife
Kasabian
Bonobo
Radiohead
Pete Philly & Perquisite
Arctic Monkeys
De Huilende Rappers
Beirut
Beck
Elbow
Sticks & Delic
C-Mon & Kypski
Modest Mouse
Volgens mij zijn dit mn topartiesten. Maar niet per se representerend voor wat ik nu veel luister
het lukt me niet om 60x60 te maken wtfquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef CraniuM het volgende:
mijn ava is kleiner dan die van jullie asdsadaAHAHAH nee man ram kut![]()
![]()
Ach, breed, breed. Gespierd, waaah.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent zelf al breed zat.....?
Maak 360x650, join the clubquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:45 schreef CraniuM het volgende:
[..]
het lukt me niet om 60x60 te maken wtf
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik dat lijstje in je Fobo bekijk, en dan naar aaaallleeee muzieksoorten en maten in de wereld enzoDie aan mij bekend zijn.
Dan is het niet heel breed nee
Ik heb de afgelopen dagen vooral naar Leftfield, TV on the Radio, Gomez, The Chemical Brothers, Spinvis en Beirut geluisterdquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je luistert nu alleen maar shit?
Van wie is die ava?quote:
Reetveter's Fobo UIquote:
Oke jij mag in de OPquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
House
RnB
Hiphop
Reggaeton
[ afbeelding ]
EDIT: LOLLERDUBBELquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Boem shiboemshi Boem shiboemshi altijd het fucking zelfde.
Ja er zit wel rotzooi tussen maar ook wel genoeg chille nummersquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Je kan het niet eens spellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Deze man heeft er verstand van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |