quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
wtf noel lust jij geen bier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij luistert oasis, bent voor psv en lust geen bier
conclusie: nee
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOOOOREEUUU ZEE ENNNGEEELEUEUUU ZINGGEEEEquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef afcajos het volgende:
Ik zet em in:
JELELELELELELE AJAX AMSTERDAM!!!!
Lever jij je piemel eens rap in!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bier is kankerranzig, ik laat me nog liever onderspuiten door 4 Blackzilla's
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed, dat ik geen bier lust en voor PSV ben, heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij luistert oasis, bent voor psv en lust geen bier
conclusie: nee
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lever jij je piemel eens rap in!
slayerquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed,
Alleen omdat ik bier ranzig vind, ben ik geen echte man?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lever jij je piemel eens rap in!
Dat is wel heel extreemquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bier is kankerranzig, ik laat me nog liever onderspuiten door 4 Blackzilla's
Jij hebt echt een kankersmaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in m'n fobo, kwaliteitsartiesten in overvloed, dat ik geen bier lust en voor PSV ben, heeft daar niks mee te maken.
Ik geloof je op je woord, echter je zult het toch nog even moeten waarmaken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tja ik heb alle ingredienten voor een helden status hoor.
quote:
Nee, Ajax is fijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
Geen Afellay tegen Liverpool![]()
Ik voorspel 8-0.
Sukkelquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kankersmaak.
Mis ik iets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |