Er wil er weer ene in de OP.quote:
HET ZIJN DIE KUTKANKERNEUZENNNNN!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HOOOOREEUUU ZEE ENNNGEEELEUEUUU ZINGGEEEE
AAAJAX, AAAJAX
Zie je wel. Je zult maar voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er precies mee te maken?
Jij bent dan toch wel zonder twijfel de grootste kutusertquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef franknitty het volgende:
[..]
HET ZIJN DIE KUTKANKERNEUZENNNNN!!
waar is casablancatje bij kutusers
Nou, laat Chuck_Norris eerst maar eens een paar delen meelopen, dan zien we wel verder. Er is nog nooit iemand met 3 posts in de SC in de OP terecht gekomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er wil er weer ene in de OP.En aangezien jij dat wel eens doet..
Ik ben geen newbiequote:
Zeg het eens. Ene die ik ook ken natuurlijk héquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een hele brede muzieksmaakDus voor ieder wat wils
Die van Noel is gewoon iets minder breed
Juist ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zie je wel. Je zult maar voor Ajax zijn
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaakquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een hele brede muzieksmaakDus voor ieder wat wils
Die van Noel is gewoon iets minder breed
Je bent zelf al breed zat.....?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaak
Kloptquote:
Ik ben heul geen boer en Ajax is niet groot.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lief dat de boertjes bij alles wat negatief over hun clubje is gelijk over het grote boze Ajax beginnen.
Kat in het bakkiequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, laat Chuck_Norris eerst maar eens een paar delen meelopen, dan zien we wel verder. Er is nog nooit iemand met 3 posts in de SC in de OP terecht gekomen.
Als ik dat lijstje in je Fobo bekijk, en dan naar aaaallleeee muzieksoorten en maten in de wereld enzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet echt een brede muzieksmaak
Je luistert nu alleen maar shit?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:41 schreef Maisnon het volgende:
The Knife
Kasabian
Bonobo
Radiohead
Pete Philly & Perquisite
Arctic Monkeys
De Huilende Rappers
Beirut
Beck
Elbow
Sticks & Delic
C-Mon & Kypski
Modest Mouse
Volgens mij zijn dit mn topartiesten. Maar niet per se representerend voor wat ik nu veel luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |