het lukt me niet om 60x60 te maken wtfquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef CraniuM het volgende:
mijn ava is kleiner dan die van jullie asdsadaAHAHAH nee man ram kut![]()
![]()
Ach, breed, breed. Gespierd, waaah.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent zelf al breed zat.....?
Maak 360x650, join the clubquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:45 schreef CraniuM het volgende:
[..]
het lukt me niet om 60x60 te maken wtf
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik dat lijstje in je Fobo bekijk, en dan naar aaaallleeee muzieksoorten en maten in de wereld enzoDie aan mij bekend zijn.
Dan is het niet heel breed nee
Ik heb de afgelopen dagen vooral naar Leftfield, TV on the Radio, Gomez, The Chemical Brothers, Spinvis en Beirut geluisterdquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je luistert nu alleen maar shit?
Van wie is die ava?quote:
Reetveter's Fobo UIquote:
Oke jij mag in de OPquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
House
RnB
Hiphop
Reggaeton
[ afbeelding ]
EDIT: LOLLERDUBBELquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Boem shiboemshi Boem shiboemshi altijd het fucking zelfde.
Ja er zit wel rotzooi tussen maar ook wel genoeg chille nummersquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Je kan het niet eens spellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef Maisnon het volgende:
reggeaton, uururrffghhh
Deze man heeft er verstand van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |