Kun je die besmettelijke ziekte ook al zo overdragen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
BK luistert het, dus is het automatisch kanker.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze man heeft er verstand van.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
BK luistert het, dus is het automatisch kanker.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ok nu is het ineens wel leuke muziek
Dan ligt ze vast ergens in de struiken verkracht door blackzilla.quote:
ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ligt ze vast ergens in de struiken verkracht door blackzilla.
true, ice cube blijft toch de hardstequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Westside Connection vind ik wel tof
Bespreekbaar, tot ie jou gezien heeft..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
God, na al die tijd, zou ik dan toch nog een stageplek hebben? Belde net een bedrijf, een stageplek was bespreekbaar zei iemaar hij zat in een bespreking, moet over half uur terug bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Nee, mack10quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:02 schreef CraniuM het volgende:
[..]
true, ice cube blijft toch de hardste![]()
![]()
Wat voor stage?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
God, na al die tijd, zou ik dan toch nog een stageplek hebben? Belde net een bedrijf, een stageplek was bespreekbaar zei iemaar hij zat in een bespreking, moet over half uur terug bellen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bespreekbaar, tot ie jou gezien heeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi gebruik van spoilers![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: