Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikke tof natuurlijk, dus wij er zo in, en ik was weer eens te lui om m'n portemonnee en gsm aan de vrienden die naast de kant bleven (

) dus ik hou die gewoon in m'n zak. Nou, wij er in, en het was echt een toffe rit, maar op een gegeven moment glijdt m'n gsm uit m'n zak (aankoopwaarde: 250 euro - 7 maanden afschrijving)

. Gelukkig kon ik hem nog net van de stoel grissen voordat hij het luchtruim betrad. Rest van de rit moest ik met m'n gsm krampachtig in m'n hand uitzitten

.
Toen nog maar ff gaan gokken, en ik won zo'n beer die zo'n hartje vasthoudt

. Er waren geen meisjes in het gezelschap dus ik nam dat ding mee (onthouden, belangrijk detail).
Na dit kansloze vertier gingen wij maar in een luxe vorm van een cafe wat goudgeel vocht achterover slaan. Dat deden wij daar omdat een maat van ons daar werkte. Dus wij drinken in redelijk tempo 3 halve liter voor in totaal 2 euro

. Ik ging toen ook maar even gelijk daar m'n blaas ledigen. Na de behoefte moest ik ff wachten met handenwassen op de gast die in dat cafe werkt, omdat de paupers geen personeelstoilet hebben

. Maar wat doet de klootzak, hij ziet dat ik zo'n beige pimpbroek aan heb en gooit een kubieke meter water over m'n broek -> gevolg -> het lijkt alsof TS in z'n broek heeft geurineerd

. Gelukkig vertrokken we snel zodat ik m'n jas aan kon doen

.
Daarna maar op stap @ de gebruikelijke plaats

. Gelukkig dit keer niet zoveel domme mensen als in mijn vorige topic. Gelukkig. 1 Nadeeltje, het was zo fucking druk dat ik nog liever met Erica Terpstra in een lift zat

. Nja, anyways, na de nodige arbeid had ik een vierkante halve meter kunnen vrijmaken, en ga ik met zo'n gast van voetbal praten, zie ik daar het mooiste meisje ter wereld staan

. Dus ik kijk een beetje tussen het praten door, en zij kijkt terug

. Dus ik maak subtiel een einde aan het gesprek, en loop zo goed als het gaat naar haar toe. Dus ik neem zo dat beertje in m'n handen en vraag: "Wil je een knuffel

". Zij zo "Ja wat lief

" dus ik geef haar een innige (mooi woord) omhelzing

. Zij zo "hahahahaha" (<- te overdreven aardige lach) en we raken in een goed gesprek, waarna ik haar uiteindelijk op een uiterst professionele manier hossel

.
Nouja, na een tijdje is het wel weer tijd om naar m'n vrienden te gaan en zij moest ook weg, dus ik zeg haar op passende wijze gedag en peer hem

. Kom ik erachter dat ik met m'n licht aangeschoten hoofd vergeten ben haar telefoonnummer te vragen

.
Dat werd dus 2 uur hyven op zoek naar haar

.
Klachten:Klacht 1: Soundmachine gevaarlijk voor telefoons.
Klacht 2: Panjo's die mijn broek natgooien.
Klacht 3: Te druk op stap.
Klacht 4: Whiskey-Cola te duur op stap.
Klacht 5: TS moet een dagboek kopen.
Klacht 6: TS kan lang niet zo'n hendig sjieke topics als afcajos maken ondanks dat TS wel hosselt.
Klacht 7 (hoofdklacht): Zoektochten op Hyves na hossels.
Meevallers:Meevaller 1: De gasten uit m'n vorige topic zijn opgerot.
Meevaller 2: Ze is lekker

.
Meevaller 3: Je hebt tot onderaan gelezen lols

.
Verwachte reacties + mogelijke counters:TS heeft een paupertelefoon: Ja klopt.
TS heeft in z'n broek gepist: Uiteraard.
TS

: Ja wat een mongool he

.
TS regelt gedrochten: Nee, ik heb je moeder niet gezien.
OP is te groot: Huilen geblazen.
Samenvatting:Chicka - vergeten telnr - Hyveszoektocht
Oké dat was het

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rhythm op 30-09-2008 17:40:12 ]