abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:33:55 #1
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62028682
Zoals je uiteraard in dit 2 Kwaliteitsklachten ineen! [Paints] topic hebt gelezen, is het hier kermis. Supervet ( ) natuurlijk, maar ook goed voor een reeks klachten. Hier het verslag van de zaterdag:

We begonnen met in wat attracties te gaan, en op een gegeven moment krijgt een maat van me het lumineuze idee om in de Soundmachine te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke tof natuurlijk, dus wij er zo in, en ik was weer eens te lui om m'n portemonnee en gsm aan de vrienden die naast de kant bleven ( ) dus ik hou die gewoon in m'n zak. Nou, wij er in, en het was echt een toffe rit, maar op een gegeven moment glijdt m'n gsm uit m'n zak (aankoopwaarde: 250 euro - 7 maanden afschrijving) . Gelukkig kon ik hem nog net van de stoel grissen voordat hij het luchtruim betrad. Rest van de rit moest ik met m'n gsm krampachtig in m'n hand uitzitten .

Toen nog maar ff gaan gokken, en ik won zo'n beer die zo'n hartje vasthoudt . Er waren geen meisjes in het gezelschap dus ik nam dat ding mee (onthouden, belangrijk detail).

Na dit kansloze vertier gingen wij maar in een luxe vorm van een cafe wat goudgeel vocht achterover slaan. Dat deden wij daar omdat een maat van ons daar werkte. Dus wij drinken in redelijk tempo 3 halve liter voor in totaal 2 euro . Ik ging toen ook maar even gelijk daar m'n blaas ledigen. Na de behoefte moest ik ff wachten met handenwassen op de gast die in dat cafe werkt, omdat de paupers geen personeelstoilet hebben . Maar wat doet de klootzak, hij ziet dat ik zo'n beige pimpbroek aan heb en gooit een kubieke meter water over m'n broek -> gevolg -> het lijkt alsof TS in z'n broek heeft geurineerd . Gelukkig vertrokken we snel zodat ik m'n jas aan kon doen .

Daarna maar op stap @ de gebruikelijke plaats . Gelukkig dit keer niet zoveel domme mensen als in mijn vorige topic. Gelukkig. 1 Nadeeltje, het was zo fucking druk dat ik nog liever met Erica Terpstra in een lift zat . Nja, anyways, na de nodige arbeid had ik een vierkante halve meter kunnen vrijmaken, en ga ik met zo'n gast van voetbal praten, zie ik daar het mooiste meisje ter wereld staan . Dus ik kijk een beetje tussen het praten door, en zij kijkt terug . Dus ik maak subtiel een einde aan het gesprek, en loop zo goed als het gaat naar haar toe. Dus ik neem zo dat beertje in m'n handen en vraag: "Wil je een knuffel ". Zij zo "Ja wat lief " dus ik geef haar een innige (mooi woord) omhelzing . Zij zo "hahahahaha" (<- te overdreven aardige lach) en we raken in een goed gesprek, waarna ik haar uiteindelijk op een uiterst professionele manier hossel .

Nouja, na een tijdje is het wel weer tijd om naar m'n vrienden te gaan en zij moest ook weg, dus ik zeg haar op passende wijze gedag en peer hem . Kom ik erachter dat ik met m'n licht aangeschoten hoofd vergeten ben haar telefoonnummer te vragen .

Dat werd dus 2 uur hyven op zoek naar haar .

Klachten:
Klacht 1: Soundmachine gevaarlijk voor telefoons.
Klacht 2: Panjo's die mijn broek natgooien.
Klacht 3: Te druk op stap.
Klacht 4: Whiskey-Cola te duur op stap.
Klacht 5: TS moet een dagboek kopen.
Klacht 6: TS kan lang niet zo'n hendig sjieke topics als afcajos maken ondanks dat TS wel hosselt.
Klacht 7 (hoofdklacht): Zoektochten op Hyves na hossels.

Meevallers:
Meevaller 1: De gasten uit m'n vorige topic zijn opgerot.
Meevaller 2: Ze is lekker .
Meevaller 3: Je hebt tot onderaan gelezen lols .

Verwachte reacties + mogelijke counters:
TS heeft een paupertelefoon: Ja klopt.
TS heeft in z'n broek gepist: Uiteraard.
TS : Ja wat een mongool he .
TS regelt gedrochten: Nee, ik heb je moeder niet gezien.
OP is te groot: Huilen geblazen.

Samenvatting:
Chicka - vergeten telnr - Hyveszoektocht

Oké dat was het .

[ Bericht 0% gewijzigd door Rhythm op 30-09-2008 17:40:12 ]
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_62028692
Die mongool was zeker een autist!
pi_62028891
Props voor je topic, en hoe dom ben je dat je haar nummer niet vraagt man enne, linkje naar haar hyves?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62028899
Kudo's voor je OP
pi_62028903
quote:
Klacht 6: TS kan lang niet zo'n hendig sjieke topics als afcajos maken ondanks dat TS wel hosselt.
Dus je had wel je ding gedaan? Als je haar naam wist kost het toch neit 2 uur om te zoeken ?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62028924
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
Enne, linkje naar haar hyves?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62028937
En de kermis echte bazen staan alleen bij de botsauto's naar mensen te schreeuwen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62028945
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:39 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Consider it done .
Nu die kk smileys nog weg en het is:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:44:08 #9
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62028962
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
Props voor je topic, en hoe dom ben je dat je haar nummer niet vraagt man enne, linkje naar haar hyves?
Linkje naar Hyves helaas kan ik daar niet aan beginnen door privacyredenen :p. En het is zo'n verboden toegang profiel, dus heb het met pijn en moeite moeten vinden.

Heb dr nummer nu wel . Was echt dom idd, maar het was dus druk en die vriendinnen zaten te zeuren dat de taxi er al stond enzo .
PI's zijn belangrijk.
pi_62028963
tering wat een lap tekst
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:51:21 #11
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_62029119
Twee goede topics achter elkaar.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_62029167
Goed topic, terechte klachten.

Overigens: Kermis
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_62029326
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:43 schreef afcajos het volgende:
En de kermis echte bazen staan alleen bij de botsauto's naar mensen te schreeuwen
Bij de oliebollenkraam tegenover de kroeg en naast de snackbar is veel stoerderer.
0 topics op naam. 14.gif
pi_62029411
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:43 schreef afcajos het volgende:
Paupers die bij de botsauto's staan Zou er bijna spontaan een topic over openen
pi_62029609
/// Weer wat reacties verwijderd. Kunnen we a.u.b. normaal doen ja. \\\
U MAD?
pi_62029664
TS ik neem aan dat dit over de kermis in Weert gaat ? (heb dat eerste topic van je nog niet doorgelezen). De SoundMachine komt me bekend voor, die staat toch op het Stationsplein he in de buurt van de MacDoner (ja serieus ).

Ik was Zondag even in Weert. OMFG. Ik was serieus superieur aan al die paupers wat daar rondliepen. Bovendien ging ik het spookhuis in, spriets me daar zo'n ding mijn hele kruis nat. In de volgende bocht heb ik als straf voor de exploitant maar een vinger van een skelet afgebroken. Weet je hoe fucking duur die G-Star broek was
U MAD?
pi_62029794
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
TS ik neem aan dat dit over de kermis in Weert gaat ? (heb dat eerste topic van je nog niet doorgelezen). De SoundMachine komt me bekend voor, die staat toch op het Stationsplein he in de buurt van de MacDoner (ja serieus ).

Ik was Zondag even in Weert. OMFG. Ik was serieus superieur aan al die paupers wat daar rondliepen. Bovendien ging ik het spookhuis in, spriets me daar zo'n ding mijn hele kruis nat. In de volgende bocht heb ik als straf voor de exploitant maar een vinger van een skelet afgebroken. Weet je hoe fucking duur die G-Star broek was
Met dure kleding de kermis opgaan. Je wéét gewoon dat je daar een grote kans hebt op verneuking van je kleding met de omstandigheden daarzo.
pi_62029893
Maar heb je haar nou gevonden en geneukt?
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:31:13 #19
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62029986
quote:

Ja, inderdaad in Weert . Ja, die staat daar ja! MacDoner fucking lekker daar .

Zondag was idd niet normaal, tokkiedag. Nouja, op stap was het gelukkig wel gezellig.

Pff, stouterds. Ben ik even eten, en willen ze ongezien m'n topic verneuken .
PI's zijn belangrijk.
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:31:56 #20
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62030009
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:27 schreef Bedaarten het volgende:
Maar heb je haar nou gevonden en geneukt?
Ja nee .

Rustig aandoen jeweets.
PI's zijn belangrijk.
pi_62030079
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:33 schreef Rhythm het volgende:
Heul wel!
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_62030424
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:31 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Ja nee .

Rustig aandoen jeweets.
TIKAAAN RUSTUUUUGGG!! JEWEETZELLLUUUUFFF
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:02:59 #23
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62030768
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Heul wel!
maar je liegt .
PI's zijn belangrijk.
pi_62030847
quote:

Fuck today, it's tomorrow.
pi_62031608
Hyveszoektochten met resultaat geven wel een stukje voldoening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')