Klacht 1:Hier is het kermis, en omdat onze groep pas om 9 uur ofzo ging nodigde ik een maat uit om bij mij thuis het nobele spel Fifa 2008 te spelen op de XBOX 360, en daarna huisgemaakte shoarma te nuttigen en vervolgens de rest van de gang te meeten.
Dus ik zo hendig sjiek PSV kiezen, en de vermetele sukkel kiest AFCA Ajax

. Ik pwn hem aan alle kanten, wat te verwachten is met mijn kampioensteam en m'n skills. Edoch, hij komt er langzaam in en in een van de daaropvolgende potjes scoort hij voordat ik scoor. En wat doet hij?
HIJ DRUKT NIET OP A MAAR WIL ALLE HERHALINGEN ZIEN
Daarop scoorde hij nog een keer door een kutcorner, en het voorgaande herhaalt zich

. Ik sla hem knockout alvorens op de a-knop te drukken. Wat is dat GRUWELIJK irritant!
Klacht: Mensen die de herhalingen van PES of Fifa na een goal niet doorspoelen, wat ingaat tegen alle regels van console-voetbal

.
Paint:
Klacht 2:Het strijdtoneel heeft zich inmiddels verplaatst naar de kermis, die zoals altijd tof is

. Uiteraard ging TS in de gevaarlijkste attracties, en vermaakte zich opperbest. Ook vloeide het gele goud rijkelijk, en na een tijdje besloten wij ons te begeven naar de uitgaansgelegenheid ter vermaak. Nou goed dus, wij daarheen, en toen ik binnen kwam schrok ik me een hoedje

.
Overal Marokkanen en paupervolk

. Ik ging snel bij mezelf te rade hoe het zo kon zijn dat dit kon gebeuren. Gelukkig snapte ik al snel hoe het kwam, in de tent ernaast (R&B en Hardcore) (kuttent) zitten zij normaal, maar omdat er een hardcore-feest was vroegen ze entree. En die kutmensen hadden daar geen
geld voor zin in, dus kwamen ze ons maar vervelen

.
Dus ze gingen het smalle gangetje staan, en bij voorbijkomende meisjes aan de kleren zitten. De bodyguards hadden het er maar druk mee.
Maar wat mij het meest irriteerde, was dat ze een petje op hadden (stoer hoor, op stap

), maar ze trokken die niet over hun hoofd... Nee, ze zetten hem op het hoofd zodat hun hoofd werd verlengd met 20 cm

. Het zag er niet uit.
Klacht: Mensen die een pet op doen op stap, en dan ook nog eens op mongolische wijze.
Paint van zijaanzicht willekeurige Marokkaan:
[ Bericht 1% gewijzigd door Rhythm op 27-09-2008 19:11:42 ]