quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Je ziet er ook een beetje uit als Onur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:25 schreef BigKahuna het volgende:
één kleine topicbijdrage op de laatste pagina, en meteen wordt er een TT van gemaakt.
Wat ben ik toch een baas.
Was het maar waarquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je ziet er ook een beetje uit als Onur.
Die PI doet het emquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je ziet er ook een beetje uit als Onur.
DE FILLEM IS AFGELOPENquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet chillen met de KKK ?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
DE FILLEM IS AFGELOPEN![]()
![]()
Heb msn net 3 sec. afgesloten
a time to kill heette hij dacht ik. Goede filmquote:
oke baas.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
a time to kill heette hij dacht ik. Goede film
Morgen belangrijke westrijd. Maar onze topspits moet met A1 (joey aka reetveter) meedoenquote:
http://www.imdb.com/title/tt0117913/quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
a time to kill heette hij dacht ik. Goede film
7 maarquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:38 schreef CraniuM het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0117913/
faya torie bradaquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Morgen belangrijke westrijd. Maar onze topspits moet met A1 (joey aka reetveter) meedoenKANKERTRAINERS KANKERVERENIGING
WELTERUSTEN SCHAT IK GA OOK SLAPENquote:
Vroeg iemand ernaar dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, straks nog het debat [ afbeelding ]
Puntje van mijn stoel remmie.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
Blik hier vooruit op het debat tussen McCain en Obama
Maar jullie komen vast nooit buiten KLB
/49/ has arrivedquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Puntje van mijn stoel remmie.
Oh wacht, jij bent een baas hè. De overeenkomst met Onur qua zwakzinnigheid is iig treffend.quote:
Ehm nee, ik heb me niet voor niks weggehaald bij "bazen van de oude garde".quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent een baas hè. De overeenkomst met Onur qua zwakzinnigheid is iig treffend.
Godverdomme, je eerste zinnige bijdrage aan FOK! gemist.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee, ik heb me niet voor niks weggehaald bij "bazen van de oude garde".
[KLB Bagger SC #196] WEEKEND!quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Godverdomme, je eerste zinnige bijdrage aan FOK! gemist.
Dat had je nu niet hoeven doen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #196] WEEKEND!
Speciaal voor jou opgezocht
Ach, voor mijn favo mod (quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had je nu niet hoeven doen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, voor mijn favo mod (!) heb ik dat over he
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, voor mijn favo mod (!) heb ik dat over he
Jaja, laat ik zo even een hele andere kant van mij zien he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jaja, laat ik zo even een hele andere kant van mij zien he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik quote hem ff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jaja, laat ik zo even een hele andere kant van mij zien he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Hij is een rapdiss tegen ons aan het schrijven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:15 schreef Olep het volgende:
We wachten op ludo nu.![]()
Je hebt een verhaaltje nodig voor het slapengaan?quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ja, danny vind ik wel een baas.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:18 schreef GGMM het volgende:
Heb je trouwens serieus een PIMP abonnement?Fuck today, it's tomorrow.![]()
Hij is werkloos.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:23 schreef jordeeeh het volgende:
Ludo, waarom ben jij hier enkel in de nacht?![]()
Jij ook. Fucking care ik vraag t niet aan jou.quote:In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Hij is dus werkloos, dat is de reden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij ook. Fucking care ik vraag t niet aan jou.![]()
Omdat ik wanneer ik 's middags op FOK! zit voornamelijk in ONZ rondkijk en het het postgedrag hier me 's nacht meer bevalt dan overdag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:23 schreef jordeeeh het volgende:
Ludo, waarom ben jij hier enkel in de nacht?Goeie! Maandag weer lekker de plantsoentjes aanharken, ik trek wel stufi.quote:Ik typ straat.
En ik vroeg t niet aan jou, dus hou je muil.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is dus werkloos, dat is de reden.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Prrt, wat is er overdag anders aan dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ik wanneer ik 's middags op FOK! zit voornamelijk in ONZ rondkijk en het het postgedrag hier me 's nacht meer bevalt dan overdag.
[..]
Goeie! Maandag weer lekker de plantsoentjes aanharken, ik trek wel stufi.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Prrt, wat is er overdag anders aan dan?Fuck today, it's tomorrow.![]()
Overvloed aan plaatjes, fipohunters en postopkrikkers.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Prrt, wat is er overdag anders aan dan?Ik typ straat.
Mwah plaatjes valt wel mee, de rest.. mjaquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overvloed aan plaatjes, fipohunters en postopkrikkers.
Alsof je die nu btw niet hebt
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Wat begrijp je niet aan:quote:?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik vroeg t niet aan jou, dus hou je muil.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Maar dat komt dus omdat hij werkloos is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik vroeg t niet aan jou, dus hou je muil.![]()
Oh noes, 1 note erbij. Alsof dat verschil maakt.quote:In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Mwah, in mindere mate. Verder ben ik momenteel redelijk druk dus overdag nauwelijks op FOK!.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah plaatjes valt wel mee, de rest.. mja
Alsof je die nu btw niet hebtIk typ straat.
Noteaanvraag. +1 Note.quote:Ik typ straat.
Mja, kom gewoon wat vaker langs joh, gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, in mindere mate. Verder ben ik momenteel redelijk druk dus overdag nauwelijks op FOK!.
Ja, heb je ook nog een normaal weerwoord, of laat je GGMM alles doen?quote:In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Wel grappig dat jordeeeh opeens de intellectueel uithangt, normaal kun je hem en paultjuhhhh niet uit elkaar halen.![]()
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig dat jordeeeh opeens de intellectueel uithangt, normaal kun je hem en paultjuhhhh niet uit elkaar halen.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Dan krijg je het "wat doen al die mods hier" gezever weer.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, kom gewoon wat vaker langs joh, gezelligIk typ straat.
jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, heb je ook nog een normaal weerwoord, of laat je GGMM alles doen?Fuck today, it's tomorrow.![]()
Mweh ik vind t wel gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan krijg je het "wat doen al die mods hier" gezever weer.
Tenzij ze weer gaan lopen janken over van allesZoals Juup in t begin was was t wel gezellig, postte hij ook gezellig mee. Daarna begon ie over van alles te janken, toen werd het minder leuk als ie meepostte
Jouw posts zijn over het algemeen beter ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig dat jordeeeh opeens de intellectueel uithangt, normaal kun je hem en paultjuhhhh niet uit elkaar halen.
Ik typ straat.
Dat komt omdat hij werkloos is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mweh ik vind t wel gezellig
Tenzij ze weer gaan lopen janken over van allesZoals Juup in t begin was was t wel gezellig, postte hij ook gezellig mee. Daarna begon ie over van alles te janken, toen werd het minder leuk als ie meepostte
![]()
Euh... Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw posts zijn over het algemeen beter ja.![]()
![]()
Ja, en jij natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Jullie zijn gewoon 2 kankerusers.
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Met kanker schelden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Jullie zijn gewoon 2 kankerusers.+1 note!
En je was juist zo op niveau bezig, voor jou doen.![]()
Kanker mag, mits in de juiste context.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met kanker schelden!+1 note!
En je was juist zo op niveau bezig, voor jou doen.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Nee, maar je bevestigt het ook nergens. Dat mag je wel eens doen, dat is wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens ontkennen?![]()
Dat is af en toe nu eenmaal nodig om de SC gangbaar voor iedereen te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mweh ik vind t wel gezellig
Ik typ straat.
Dat heb ik al vaak zat gedaan. Echter ben ik een kut user op een andere manier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar je bevestigt het ook nergens. Dat mag je wel eens doen, dat is wel zo eerlijk.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Lijkt me nu ook wel eens wat, zo'n eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent.quote:Ik typ straat.
True. Maar het is een Bagger SC, en als er om elk wissewasje al gezeik komt over "We gooien hem anders dicht hoor" slaat nergens opquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is af en toe nu eenmaal nodig om de SC gangbaar voor iedereen te houden.
M'n vorige ban was omdat ik 'kankernotes he' zei
Kweek zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me nu ook wel eens wat, zo'n eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent.![]()
Beter een eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent dan in een wereld waar je een GTST naam op FOK! hebt.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Beter iets minder zelfvertrouwen hebben dan denken dat je heel wat bent en van alle kanten uitgelachen te wordenquote:![]()
Wat bij jou dus t geval is.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Zeg, Olep. Ga je ook nog volzinnen proberen te vormen vannacht, of ga je verder als equalivant van markvanrinsum?Ik typ straat.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, Olep. Ga je ook nog volzinnen proberen te vormen vannacht, of ga je verder als equalivant van markvanrinsum?markvanrinsum
GGMM doet al het werk al. Ik ben ff mental coach vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, Olep. Ga je ook nog volzinnen proberen te vormen vannacht, of ga je verder als equalivant van markvanrinsum?Fuck today, it's tomorrow.![]()
Op een forum nog wel, m'n leven heeft geen zin meerquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter iets minder zelfvertrouwen hebben dan denken dat je heel wat bent en van alle kanten uitgelachen te worden![]()
Wat bij jou dus t geval is.![]()
![]()
Ik had het eigenlijk over rl.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een forum nog wel, m'n leven heeft geen zin meerIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Kijk, kanker vind ik zelf ook een lekker woord, het rolt lekker. Alleen denkt tegenwoordig iedereen het te pas en te onpas het woord kanker te moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True. Maar het is een Bagger SC, en als er om elk wissewasje al gezeik komt over "We gooien hem anders dicht hoor" slaat nergens op
M'n vorige ban was omdat ik 'kankernotes he [ afbeelding ]' zeiIk typ straat.
Ik zeg niet dat ik je irl ken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je kent me irl.Je posts gaan weer acheruit.
Oh wacht, jij bent dus zo'n iemand die op internet de held uit hang maar irl fucking onzeker is.
Nou props hoor.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Anytimequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
Thnx, dat had ik even nodig.
Same, maar t was reactie op markvanrinsum, hij posttequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk, kanker vind ik zelf ook een lekker woord, het rolt lekker. Alleen denkt tegenwoordig iedereen het te pas en te onpas het woord kanker te moeten gebruiken.
":r ik heb een hekel aan kankernotes
"
Maarja, als je dan in de topiclijst een topic ziet met "godver kankerpostbank" ofzo, en daar post gezellig een mod mee denk k ook van okeeee..
Zo'n iemand?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik je irl ken.
Oh wacht, jij bent dus zo'n iemand die op internet de held uit hang maar irl fucking onzeker is.
Nou props hoor.
Nee 'zo'n iemand' ben ik niet.![]()
![]()
Ik hoef geen medelijden van een analfabeet, snorry.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:54 schreef GGMM het volgende:
Aaawwwhhhh, nu krijg ik meedelijden met hem, sorry JordeeehIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Schijnbaar wel als k naar je posts kijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n iemand?
Nee 'zo'n iemand' ben ik niet.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Waarom kan hij jouw kanker posts lezen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden van een analfabeet, snorry.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Ja treffend, nu heb je me.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:49 schreef Olep het volgende:
Beter een eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent dan in een wereld waar je een GTST naam op FOK! hebt.
Lees je post nog eens terug en kijk hoe belachelijk die vergelijking is.Ik typ straat.
Er stond idd een typo in, chapeau. Je hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden van een analfabeet, snorry.![]()
![]()
Vraag het hem?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarom kan hij jouw kanker posts lezen dan?Misschien zit z'n begeleider erbij.
Mooi zo. Ga dan maar nu lekker naar bedje toe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond idd een typo in, chapeau. Je hebt gewonnen.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/134/quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Schijnbaar wel als k naar je posts kijk.
Wakker blijven.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja treffend, nu heb je me.
Lees je post nog eens terug en kijk hoe belachelijk die vergelijking is.
Misschien is het ook wel alleen bij schijn het geval.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/134/
Wakker blijven.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Wat lift ik mee dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Meelliften op zijn succes? Jij komt er wel.
Oh omdat ik zijn opmerking goed vind. Nou sorry hoor
Je lult jezelf er goed onder uit, je moet advocaat worden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel alleen bij schijn het geval.![]()
Misschien ben ik dat al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je lult jezelf er goed onder uit, je moet advocaat worden.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Nee, bedenk eerst zelf maar eens zo'n opmerking. Dan praten we verder.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat lift ik mee dan?
Oh omdat ik zijn opmerking goed vind. Nou sorry hoorFuck today, it's tomorrow.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef Olep het volgende:
[..]
GGMM doet al het werk al. Ik ben ff mental coach vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Meelliften op zijn succes? Jij komt er wel.
Ik typ straat.
Zegt degene die zelf nog geen enkele goede opmerking heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, bedenk eerst zelf maar eens zo'n opmerking. Dan praten we verder.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Is dit serieus dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zegt degene die zelf nog geen enkele goede opmerking heeft geplaatst.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Oh is geen twijfeltaal. Zo blijft het een beetje mysterieusquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is twijfeltaal. Iets zelfverzekerder mag wel.
Mental Coach is iets heel anders dan constant in iemand z'n reet zitten. Koop een woordenboek.quote:![]()
Ja want ik zit zo vaak bij mods in hun reet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mental Coach is iets heel anders dan constant in iemand z'n reet zitten. Koop een woordenboek.
Lees je in voordat je rare dingen gaat zeggen
Natuurlijk. Ik wijs je even op de TT, daar staat bagger. Dat je het even weet, aangezien jij dit blijkbaar persoonlijk neemt
Dat doe je goed, geef vooral niet teveel informatie over jezelf.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh is geen twijfeltaal. Zo blijft het een beetje mysterieus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, bedenk eerst zelf maar eens zo'n opmerking. Dan praten we verder.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Alles wat gezegd wordt kan tegen je gebruikt worden eh.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je goed, geef vooral niet teveel informatie over jezelf.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Je hebt hem nu al 4 keer gecomplimenteerd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want ik zit zo vaak bij mods in hun reet.
Lees je in voordat je rare dingen gaat zeggen![]()
Ik had nog geen enkele goed opmerking gemaakt. En toch quote je een opmerking van mij. goed zo jordeehFuck today, it's tomorrow.![]()
Voorstel:
Olep, als jij nou een tering eind op rot, naar bed gaat oid. Dan laat je GGMM hier mooi alleen posten, volgens mij kan er uit die user tenminste wel wat normaals komen.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Hey, Olep! Jou heb ik lang niet gequote!quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef Olep het volgende:
Natuurlijk. Ik wijs je even op de TT, daar staat bagger. Dat je het even weet, aangezien jij dit blijkbaar persoonlijk neemt![]()
![]()
Aaaaawwwwhhhhhquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
Voorstel:
Olep, als jij nou een tering eind op rot, naar bed gaat oid. Dan laat je GGMM hier mooi alleen posten, volgens mij kan er uit die user tenminste wel wat normaals komen.![]()
![]()
DE OVERWINNING IS AAN GGMMquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
Voorstel:
Olep, als jij nou een tering eind op rot, naar bed gaat oid. Dan laat je GGMM hier mooi alleen posten, volgens mij kan er uit die user tenminste wel wat normaals komen.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Tja, ik kan er niks aan doen dat Ludo leuke opmerkingen maakt en normaal mee post i.t.s. tot andere mods hier op t forum.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt hem nu al 4 keer gecomplimenteerd.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Het is maar welke naam je het beestje geeft. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hij bij iedere post van je instemmend knikt en denkt: "had ik maar eens zo'n 'gevatte' reactie gegeven"quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mental Coach is iets heel anders dan constant in iemand z'n reet zitten. Koop een woordenboek.Ik typ straat.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, Olep! Jou heb ik lang niet gequote!
Zo ben ik. Ik accepteer dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is maar welke naam je het beestje geeft. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hij bij iedere post van je instemmend knikt en denkt: "had ik maar eens zo'n 'gevatte' reactie gegeven"Fuck today, it's tomorrow.![]()
Je vindt m'n reacties gevat, dank je!quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is maar welke naam je het beestje geeft. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hij bij iedere post van je instemmend knikt en denkt: "had ik maar eens zo'n 'gevatte' reactie gegeven"![]()
![]()
Mooi, dan ben jij de 1e user waar ik de Friends / Foes functie op uit ga testen.quote:In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:08 schreef GGMM het volgende:
Zo. En nu ga ik even roken, niet teveel posten, dan moet ik straks zoveel nalezen.
K zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:08 schreef GGMM het volgende:
Zo. En nu ga ik even roken, niet teveel posten, dan moet ik straks zoveel nalezen.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Jordeeh kan mijn posts niet meer lezen, dus waarschijnlijk blijft het rustig
Jawel hoor, er zit een mooi plusje waarmee ik m toch kan openen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:09 schreef Olep het volgende:
Jordeeh kan mijn posts niet meer lezen, dus waarschijnlijk blijft het rustigIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Die enkele aanhalingstekens staan er niet voor niets, ik had van iemand die steeds maar benadrukt eens goed te lezen wel verwacht dat hij de betekenis daar van kent.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt m'n reacties gevat, dank je!Ik typ straat.
Dat snapte ik. Maar je doet niet voor niks de aanname dat hij tegen mijn posts opkijkt. Je zal ze zelf wel heel goed gevonden hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die enkele aanhalingstekens staan er niet voor niets, ik had van iemand die steeds maar benadrukt eens goed te lezen wel verwacht dat hij de betekenis daar van kent.![]()
Tot volgende keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:19 schreef Olep het volgende:
Dat dacht ik al.GGMM, ik zie je wel weer bij de volgende bagger nacht.
![]()
het was weer gezellig!
![]()
Och had ik het anders moeten verwoorden jochie, als in, een woordenschat welke verder rijkt dan van hier tot Tokio en een grammaticale kennis van heb ik jou daar?quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:14 schreef Olep het volgende:
LudoSanders, kun jij hem even quoten waar hij dat gezegd heeft?Dicht jezelf nu niet teveel eer toe, jij bent immers een inwisselbare gezichtsloze baggeraar, dus neen, onder de indruk ben ik verre van.quote:Op zaterdag 27 september 2008 05:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar je doet niet voor niks de aanname dat hij tegen mijn posts opkijkt. Je zal ze zelf wel heel goed gevonden hebben.Ik typ straat.
Eigenlijk moeten ze gewoon een andere naam voor die ziekte verzinnen, eentje die minder lekker bekt, en het woord 'kanker' als scheldwoord behouden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk, kanker vind ik zelf ook een lekker woord, het rolt lekker. Alleen denkt tegenwoordig iedereen het te pas en te onpas het woord kanker te moeten gebruiken.
Dan kunnen we hier tenminste gewoon 'kankermods' roepen zonder dat je een note/ban krijgt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
Mwah, dat doet ook weer afbreuk aan de mooiheid van het woord, de reden dat hij zo lekker is is naast het lekker uit je bek komen ook de lading die het met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon een andere naam voor die ziekte verzinnen, eentje die minder lekker bekt, en het woord 'kanker' als scheldwoord behouden.
Dan kunnen we hier tenminste gewoon 'kankermods' roepen zonder dat je een note/ban krijgt.Ik typ straat.
Het gaat hier duidelijk om de dubbele k-klank, als je nog zo'n ziekte vindt..quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, dat doet ook weer afbreuk aan de mooiheid van het woord, de reden dat hij zo lekker is is naast het lekker uit je bek komen ook de lading die het met zich meebrengt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:![]()
Die doei is tevens een hoi voor de restWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
Zo hee, die abo's kunnen me wel niet wat. Ik neem er geen 1quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn er al pimps met abbo die mij in een 'friend' list hebben staan?![]()
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Hallo![]()
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Je hebt weer wat meegemaakt las ikquote:
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Is..quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:45 schreef Broekpaling het volgende:
Morrie!
dat...
hetzelfde als...
goeiemorgen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt weer wat meegemaakt las ikik bleef ietwat lang hangen in de kroeg
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
Regel 1: Geef een meisje met een scooter nóóit teveel alcoholZeker niet als je d'r moet verbieden op d'r eigen scooter te stappen omdat ze zich anders een boom in boort.
Wat een verveulende situatie gisteren. 13.gif.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
Open er een topic over!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef GasTurbine het volgende:
Regel 1: Geef een meisje met een scooter nóóit teveel alcoholZeker niet als je d'r moet verbieden op d'r eigen scooter te stappen omdat ze zich anders een boom in boort.
Wat een verveulende situatie gisteren. 13.gif.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
ha die prutsers!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
hoy bob b
Nou ga ik echt werken ...dagOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
Werkze Joske!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:53 schreef afcajos het volgende:
hoy bob b
Nou ga ik echt werken ...dagDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
bijna deeltje 200!Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')![]()
Hallo
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
hoe ging trouwens fortuna post ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
0-0 redelijke ref dit keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:48 schreef gers het volgende:
hoe ging trouwens fortuna post ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
ben niet gefouilleerd , vriend van mij zei dat die bijna in zijn broek piste en toen lieten de stewards ons maar lamgs
quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik vond War, Inc best vermakelijk
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
![]()
ik ben deze aan het downloaden
goede film
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
inclusief zweedse subtitelsquote:
Daar is Hilaryquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:12 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben deze aan het downloaden
in, vooral dat stemmetje
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
daarom ik had de film op rtl5 gemistquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar is Hilaryin, vooral dat stemmetje
die zus is ook wel te doen[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
teveel gezopen?quote:
ik maar een paar maar lag er wel al om 2200 in...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
wat heb je gedaan dan of krijgen we daar nog een topic van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Oh, een topic openen is ook wel een idee ja, al een tijdje niet meer gedaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan of krijgen we daar nog een topic van?
><(({°>![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
Maar dat komt dan vanavond wel, ik ben nu te lui.
Dan maak ik er 1 over mijn ervaring met een dame met scooter en een alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh, een topic openen is ook wel een idee ja, al een tijdje niet meer gedaan
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
Maar het komt erop neer dat ik bijna door een boze 'traditionele' papa van een beeldschone Oosterse prinses met een zwaard ben doormidden gehakt
><(({°>![]()
Een dame met alcoholvergiftiging? Dat is geen damequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan maak ik er 1 over mijn ervaring met een dame met scooter en een alcoholvergiftiging.
><(({°>![]()
Bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een dame met alcoholvergiftiging? Dat is geen dame
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
Maar het komt erop neer dat ik bijna door een boze 'traditionele' papa van een beeldschone Oosterse prinses met een zwaard ben doormidden gehakt
dat was een teringmoeilijk spel , je had 60 minuten om het hele spel uit te spelenquote:
Ik heb alleen die van sands of time gespeeld, en die vond ik wel kankerdopequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was een teringmoeilijk spel , je had 60 minuten om het hele spel uit te spelen
><(({°>![]()
dit is die van de nesquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van sands of time gespeeld, en die vond ik wel kankerdope
Ik heb 1 keer prince of persia gespeeld (demo) en ik werd meteen onthoofd door een draaiend zwaard op een steen.
heb er thuis nog 1 en speel er echt nog vaak op!quote:
NES FTW!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
bukken!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:41 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb 1 keer prince of persia gespeeld (demo) en ik werd meteen onthoofd door een draaiend zwaard op een steen.
heb thuis een nes , n64 , wii , gameboy , gameboy colour , gameboy advance en sinds vandaag ook nog een xbox360 staanquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb er thuis nog 1 en speel er echt nog vaak op!
NES FTW!!!!
xbox live ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb thuis een nes , n64 , wii , gameboy , gameboy colour , gameboy advance en sinds vandaag ook nog een xbox360 staan
Kuttopic, slotje.
Ohja Ludo, Gasturbine gebruikt jouw zin als persoonlijk bericht
nee nog nietquote:wel 4 spellen erbij gehaald : assisins creed , crackdown , forozo 2 en gears of war
een cockring ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik weerEven een momentje gevonden om te FOK!ken
![]()
Heb een ring gekocht.
jordeeeh heeft mods uit een vijandig subforum in zijn msn staamquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:59 schreef jordeeeh het volgende:
Kuttopic, slotje.
Ohja Ludo, Gasturbine gebruikt jouw zin als persoonlijk bericht
[ afbeelding ]
halo moet je ook kopen isquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee nog nietwel 4 spellen erbij gehaald : assisins creed , crackdown , forozo 2 en gears of war
![]()
je krijgt iig wel 1maand gratis
Ehm wie dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
jordeeeh heeft mods uit een vijandig subforum in zijn msn staam
me gaydar gaat afquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik weerEven een momentje gevonden om te FOK!ken
![]()
Heb een ring gekocht.
quote:![]()
ik weet het[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Die kate ryan zit er trouwens best neuqbaar uit in die clip
ja oke das waor![]()
wat voor ring had je trouwens gehaald ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
teringdruk...kutdouane...AAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
nog ff en ik open er een topic over....
samenvatting ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
teringdruk...kutdouane...AAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
nog ff en ik open er een topic over....
in FMquote:?
hmmm...van een bepaalde inkomende vlucht (op schiphol) hebben ze geen bericht gehad wat er allemaal aan boord zit.quote:
nu hebben wij dat bericht wel maar het mag niet gefaxed worden (ineens) en nu mogen wij met de boordpapieren naar de douane zodat ze aan de documenten kunnen zien wat er werkelijk aan boord, duurt weer, klanten moeten weer wachten....![]()
en voorheen mochten we gewoon faxen als ze dat bepaalde bericht niet kregen, sallaint detail: ze zijn vanuit "city of origin" wel degelijk ingekopieerd maar ze claimen het bericht nooit te hebben gehad!!!![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef BigKahuna het volgende:
Nee in het echt, 0-1 thuis achter tegen Blackburn!!
handigquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hmmm...van een bepaalde inkomende vlucht (op schiphol) hebben ze geen bericht gehad wat er allemaal aan boord zit.
nu hebben wij dat bericht wel maar het mag niet gefaxed worden (ineens) en nu mogen wij met de boordpapieren naar de douane zodat ze aan de documenten kunnen zien wat er werkelijk aan boord, duurt weer, klanten moeten weer wachten....![]()
en voorheen mochten we gewoon faxen als ze dat bepaalde bericht niet kregen, sallaint detail: ze zijn vanuit "city of origin" wel degelijk ingekopieerd maar ze claimen het bericht nooit te hebben gehad!!!![]()
www.virtualnes.comquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:37 schreef CraniuM het volgende:
hehe net ff op de nes megaman 1 uitgespeeld
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:37 schreef CraniuM het volgende:
hehe net ff op de nes megaman 1 uitgespeeld
vet!!!!
als je van amsterdam cs naar de niuwendijk loopt zit daar in het steegje de gamekoning, die verkoopt alles nog uit die tijd!!!!
laatst nog wat gehaald, iets met ninjs'a ofzow, moet nog ff checken!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
nee op de console is toch 10x zo vetterquote:
zo maar eens megaman 2 erin poppenheb sowieso al veel orginele nes game, en sommige nog gesealedquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vet!!!!
als je van amsterdam cs naar de niuwendijk loopt zit daar in het steegje de gamekoning, die verkoopt alles nog uit die tijd!!!!
laatst nog wat gehaald, iets met ninjs'a ofzow, moet nog ff checken!!
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door CraniuM op 27-09-2008 16:46:34 ]![]()
9Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef CraniuM het volgende:
heb sowieso al veel orginele nes game, en sommige nog gesealed![]()
7Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
5Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
3Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
ludosandersquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: