Puntje van mijn stoel remmie.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
Blik hier vooruit op het debat tussen McCain en Obama
Maar jullie komen vast nooit buiten KLB
/49/ has arrivedquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Puntje van mijn stoel remmie.
Oh wacht, jij bent een baas hè. De overeenkomst met Onur qua zwakzinnigheid is iig treffend.quote:
Ehm nee, ik heb me niet voor niks weggehaald bij "bazen van de oude garde".quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent een baas hè. De overeenkomst met Onur qua zwakzinnigheid is iig treffend.
Godverdomme, je eerste zinnige bijdrage aan FOK! gemist.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee, ik heb me niet voor niks weggehaald bij "bazen van de oude garde".
[KLB Bagger SC #196] WEEKEND!quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Godverdomme, je eerste zinnige bijdrage aan FOK! gemist.
Dat had je nu niet hoeven doen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #196] WEEKEND!
Speciaal voor jou opgezocht
Ach, voor mijn favo mod (quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had je nu niet hoeven doen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, voor mijn favo mod (!) heb ik dat over he
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, voor mijn favo mod (!) heb ik dat over he
Jaja, laat ik zo even een hele andere kant van mij zien he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jaja, laat ik zo even een hele andere kant van mij zien he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik quote hem ff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jaja, laat ik zo even een hele andere kant van mij zien he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Hij is een rapdiss tegen ons aan het schrijven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:15 schreef Olep het volgende:
We wachten op ludo nu.![]()
Je hebt een verhaaltje nodig voor het slapengaan?quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ja, danny vind ik wel een baas.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:18 schreef GGMM het volgende:
Heb je trouwens serieus een PIMP abonnement?Fuck today, it's tomorrow.![]()
Hij is werkloos.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:23 schreef jordeeeh het volgende:
Ludo, waarom ben jij hier enkel in de nacht?![]()
Jij ook. Fucking care ik vraag t niet aan jou.quote:In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Hij is dus werkloos, dat is de reden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij ook. Fucking care ik vraag t niet aan jou.![]()
Omdat ik wanneer ik 's middags op FOK! zit voornamelijk in ONZ rondkijk en het het postgedrag hier me 's nacht meer bevalt dan overdag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:23 schreef jordeeeh het volgende:
Ludo, waarom ben jij hier enkel in de nacht?Goeie! Maandag weer lekker de plantsoentjes aanharken, ik trek wel stufi.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: