Dat denk ik zeker dat ie wat uit te leggen heeft. Hij wilde immers de ecomomische crisis gaan helpen terwijl ie paar dagen terug naar aangaf er niks over te wetenquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:39 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat McCain heel wat uit te leggen heeft mbt het ingrijpen van de overheid in het bankwezen, iets dat de republikeinen altijd hebben afgewezen
Ik ga kijken, met een biertje en een zak chips
Nadat ik die tentjes laatst zag in een topic hier op fok, begon het er aardig op te lijken. Dacht bij mezelf hoelang zal het duren voordat het een derde wereld land wordquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Obama maakt een halve slip of the tongue en we krijgen nog 8 jaar een republikein als president om van de US & A een echt 3e wereld land te maken.
Alsof die McCain nog zelfs maar in staat zou zijn om 8 jaar vol te makenquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Obama maakt een halve slip of the tongue en we krijgen nog 8 jaar een republikein als president om van de US & A een echt 3e wereld land te maken.
Denk ik ook, hij kan zeker gebruik maken van de fouten die cain heeft gemaakt latelyquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:35 schreef turkish_n3z het volgende:
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat Obama geen fouten gaat maken, en nog meer vooruit gaat lopen op de polls.
Dat idee heb ik ook ja...quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook dat Obama nu gaat schitteren (helemaal ten opzichte van opa).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |