En ik vroeg t niet aan jou, dus hou je muil.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is dus werkloos, dat is de reden.
Prrt, wat is er overdag anders aan dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ik wanneer ik 's middags op FOK! zit voornamelijk in ONZ rondkijk en het het postgedrag hier me 's nacht meer bevalt dan overdag.
[..]
Goeie! Maandag weer lekker de plantsoentjes aanharken, ik trek wel stufi.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Prrt, wat is er overdag anders aan dan?
Overvloed aan plaatjes, fipohunters en postopkrikkers.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Prrt, wat is er overdag anders aan dan?
Mwah plaatjes valt wel mee, de rest.. mjaquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overvloed aan plaatjes, fipohunters en postopkrikkers.
Wat begrijp je niet aan:quote:
?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik vroeg t niet aan jou, dus hou je muil.
Maar dat komt dus omdat hij werkloos is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik vroeg t niet aan jou, dus hou je muil.
Oh noes, 1 note erbij. Alsof dat verschil maakt.quote:
Mwah, in mindere mate. Verder ben ik momenteel redelijk druk dus overdag nauwelijks op FOK!.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah plaatjes valt wel mee, de rest.. mja
Alsof je die nu btw niet hebt
Noteaanvraag. +1 Note.quote:
Mja, kom gewoon wat vaker langs joh, gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, in mindere mate. Verder ben ik momenteel redelijk druk dus overdag nauwelijks op FOK!.
Ja, heb je ook nog een normaal weerwoord, of laat je GGMM alles doen?quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig dat jordeeeh opeens de intellectueel uithangt, normaal kun je hem en paultjuhhhh niet uit elkaar halen.
Dan krijg je het "wat doen al die mods hier" gezever weer.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, kom gewoon wat vaker langs joh, gezellig
jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, heb je ook nog een normaal weerwoord, of laat je GGMM alles doen?
Mweh ik vind t wel gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan krijg je het "wat doen al die mods hier" gezever weer.
Jouw posts zijn over het algemeen beter ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig dat jordeeeh opeens de intellectueel uithangt, normaal kun je hem en paultjuhhhh niet uit elkaar halen.
Dat komt omdat hij werkloos is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mweh ik vind t wel gezellig
Tenzij ze weer gaan lopen janken over van allesZoals Juup in t begin was was t wel gezellig, postte hij ook gezellig mee. Daarna begon ie over van alles te janken, toen werd het minder leuk als ie meepostte
Euh... Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw posts zijn over het algemeen beter ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |