quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik vraag me ook al een aantal delen af waar GT uberhaupt is.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
TROUWENS WELKE KLOOTVIOOL DURFT HET OM KKNOOBS ZOALS NOELGALLAGHER, GUPJE, BREATHTAKING, DIE RINGEN EN ACINQOXUIX IN DE OP TE LATEN EN FUCKING HEERSCHENDE KLB HELD GT ERUIT TE HALEN?!1[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je staat er nog wel in hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
waarom sta ik niet meer in de op ?
Lees het vorige deel maar door, daar wordt het haarfijn uitgelegd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
waarom sta ik niet meer in de op ?
Ben BT niet.quote:
Vervelende ziekte opgelopen toen hij op vakantie in Afrika was. Ligt al 2 weken in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me ook al een aantal delen af waar GT uberhaupt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
T enige wat ik me kan bedenken is dat je bij elke rel de modjes gelijk gaf, hoe onnozel hun beslissing ook wasquote:Op donderdag 25 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, nu dat weer.Ik vond op tot op zekere hoogte ook wel dat ze gelijk hebben. Buiten dat kun je er toch vrij weinig aan doen. Nu vind ik een bepaalde mod erg kinderachtig en dat zeg ik dan ook gewoon.
Ik zeg niet dat ik het serieus neem, het is gewoon fucking irritant om elke keer als BT post al die geilende kutberichten te moeten lezen, pm elkaars msn ofzo en ga daar lekker elkaar opgeilen.quote:En als jij dat hele BT gedoe serieus neemt, ken je mij dus totaal niet. Maakt verder niet uit. Zelf doe je er net zo hard aan mee namelijk.
1 answer:quote:Verder heb ik nooit lopen janken over de manier van posten.
Niet. Dat is behangplakker.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vervelende ziekte opgelopen toen hij op vakantie in Afrika was. Ligt al 2 weken in het ziekenhuis.Des te meer tijd om te FOK!en, even laptopje fixen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
die staat er dan 2 keer inquote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Dat is behangplakker.
Dan staat bp er 2 keer in.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Dat is behangplakker.
Niet als je in een coma ligtquote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Des te meer tijd om te FOK!en, even laptopje fixen enzo.
Klopt. Één kan er wel weg ja.quote:
Dat is wel lastig fokken inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet als je in een coma ligt
Inderdaad, dat is een rasechte ONZ!erquote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
Een stapje naar succes, er moeten nog steeds kutleden of niet-sc'ers weg. Leipe Fok!-users die niks met de SC hebben moeten ook uit de OP zoals paultjuhh
Nee hoor, in jouw belevingswereld misschien. Verder heb ik me met de meeste rels niet eens bemoeid.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T enige wat ik me kan bedenken is dat je bij elke rel de modjes gelijk gaf, hoe onnozel hun beslissing ook was
Dus jij gaat nu ook al bepalen wat er wel en niet in de SC mag? En ik mag dan niks van jullie gerel zeggen?quote:Ik zeg niet dat ik het serieus neem, het is gewoon fucking irritant om elke keer als BT post al die geilende kutberichten te moeten lezen, pm elkaars msn ofzo en ga daar lekker elkaar opgeilen.
Ik heb nooit gezegd wat er wel en niet gepost mocht worden. Vond alleen het rel gehalte af en toe nogal hoog. Verder reageerde ik gewoon niet als ik er op dat moment niks aan vond. Jij bent de enige die momenteel loopt te kankeren op de manier van posten. Je hebt al drie keer gezegd dat je weg ging uit de SC.quote:1 answer:
Weet ik, ik zeg alleen maar dat ik BT niet ben en dat het daarom zo snel ging.quote:
Hij gelooft nu eindelijk dat het beter word omdat anderen zijn voorbeeld volgen, en terecht dat anderen (inclusief ik) dat doen !quote:Op donderdag 25 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
Jij bent de enige die momenteel loopt te kankeren op de manier van posten. Je hebt al drie keer gezegd dat je weg ging uit de SC.
Er zullen reacties komen van 'niet'. Maar ik geef het een kans. Iedere nieuwe hier moet 50 topics inhoudelijk posten, zonder gezeik, en populair zijn bij de veteranen. Als andere sc-ers het met me eens zijn dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik mag hier niet meer komen? Wat moet ik doen om weer terug te mogen?
Niks, gewoon wegblijven.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik mag hier niet meer komen? Wat moet ik doen om weer terug te mogen?
Later>!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dames, ik ga koken en van mn vrije avond genieten.Tot morgen!
Je bent nog steeds hier andersquote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij gelooft nu eindelijk dat het beter word omdat anderen zijn voorbeeld volgen, en terecht dat anderen (inclusief ik) dat doen !
Nou niet doen alsof je neus bloed. Ik heb je vaak zat zien posten dat je het niet tof vond hoe hier werd gereageerd. En ook vaak zat aan mijn adres.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd wat er wel en niet gepost mocht worden. Vond alleen het rel gehalte af en toe nogal hoog. Verder reageerde ik gewoon niet als ik er op dat moment niks aan vond. Jij bent de enige die momenteel loopt te kankeren op de manier van posten. Je hebt al drie keer gezegd dat je weg ging uit de SC.
Gast, je had toch wel door dat hij zo sarcastisch als een ooievaar was?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent nog steeds hier andersMaakt niet uit, maar wees consequent en blijf dan weg, of blijf en accepteer de veranderingen gewoon.
Dat zal t wel zijn ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, in jouw belevingswereld misschien. Verder heb ik me met de meeste rels niet eens bemoeid.
Nee, dat bepaal ik niet. Ik zeg alleen dat ik het fucking irritant vind. En ik heb inderdaad wel eens mee gedaan, maar niet bij elke post die ze maakt. + ik heb haar meer afgezeikt dan opgehemeld.quote:[..]
Dus jij gaat nu ook al bepalen wat er wel en niet in de SC mag? En ik mag dan niks van jullie gerel zeggen?Je kan die discussie net zo goed negeren, daarbij ben je nogal hypocriet, want je deed er zelf net zo goed aan mee.
![]()
Bij elk dingetje "Nou kap eens", "Nou post eens normaal".quote:[..]
Ik heb nooit gezegd wat er wel en niet gepost mocht worden. Vond alleen het rel gehalte af en toe nogal hoog. Verder reageerde ik gewoon niet als ik er op dat moment niks aan vond. Jij bent de enige die momenteel loopt te kankeren op de manier van posten. Je hebt al drie keer gezegd dat je weg ging uit de SC.
Dit is een laatste poging de SC te redden.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent nog steeds hier andersMaakt niet uit, maar wees consequent en blijf dan weg, of blijf en accepteer de veranderingen gewoon.
Nee. Sorry. Probeer de ONZ SC. Hoor je ook meer thuis. Kusjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef markvanrinsum het volgende:
mag ik hier ook niet meer posten ?
toch blijf ik hier lekker postenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Probeer de ONZ SC. Hoor je ook meer thuis. Kusjes.
Nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
toch blijf ik hier lekker posten
Later.quote:
Daarin was ik niet de enige. En jij deed het toch net zo goed tegen mij, net als Jordy nu doet?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je neus bloed. Ik heb je vaak zat zien posten dat je het niet tof vond hoe hier werd gereageerd. En ook vaak zat aan mijn adres.
Ja, ik vind ook zoveel dingen irritant maar als ik er wat van zeg mag dat niet, jij mag dat blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
Nee, dat bepaal ik niet. Ik zeg alleen dat ik het fucking irritant vind. En ik heb inderdaad wel eens mee gedaan, maar niet bij elke post die ze maakt. + ik heb haar meer afgezeikt dan opgehemeld.
Nee hoor. Maar goed, als jij dat denkt: prima.quote:Bij elk dingetje "Nou kap eens", "Nou post eens normaal".
Ah, dus je blijft nog even om te rellen?quote:En heb ik gezegd wanneer ik weg zou gaan uit de SC?
hoiquote:
Ah okee, hopelijk lukt het je!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is een laatste poging de SC te redden.
wat wil je er tegen doen ?quote:
Ik heb nog nóóit gezeurd over iemand die 100x achter elkaar hetzelfde plaatje post, je teveel zeikt op iemand of dat ik me erger aan aids. Dus wat lul je?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarin was ik niet de enige. En jij deed het toch net zo goed tegen mij, net als Jordy nu doet?
Geilquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef IkkuhNL het volgende:
06660123, Hier moet je zijn voor je heetste fantasie
Ik heb vriendjes onder de admins. En ik kan je veel liefde toewensen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat wil je er tegen doen ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef IkkuhNL het volgende:
118, Hier moet je zijn voor je heetste fantasie
Ik krijg mijn zus aan de telefoon?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef IkkuhNL het volgende:
118, Hier moet je zijn voor je heetste fantasie
doe maar wens mij daT maar toequote:Op donderdag 25 september 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb vriendjes onder de admins. En ik kan veel liefde toewensen.
Jij loopt er constant over te janken, ik enkel in dit topic. En daarnaast, we hadden het over jouw posts, niet de mijne.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarin was ik niet de enige. En jij deed het toch net zo goed tegen mij, net als Jordy nu doet?
[..]
Ja, ik vind ook zoveel dingen irritant maar als ik er wat van zeg mag dat niet, jij mag dat blijkbaar wel.
Ik blijf zolang als ik t nodig vind.quote:[..]
Nee hoor. Maar goed, als jij dat denkt: prima.
[..]
Ah, dus je blijft nog even om te rellen?
Anyway, ik ga naar huis!
Wat een eerquote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
4EBE moet ook bij de bazen vd oude garde.
Ik zeurde daar ook overquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit gezeurd over iemand die 100x achter elkaar hetzelfde plaatje post, je teveel zeikt op iemand of dat ik me erger aan aids. Dus wat lul je?
Caafjesquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een uber schattige caafjes heeft GT
Jij liep net zo goed te zeiken op mijn BT posts.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit gezeurd over iemand die 100x achter elkaar hetzelfde plaatje post, je teveel zeikt op iemand of dat ik me erger aan aids. Dus wat lul je?
Het zou terecht zijn.quote:
Dat dichtmeppen van de SC is gewoon een loosargument dat toch niet gebeurd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij liep net zo goed te zeiken op mijn BT posts.
Verder was de enige reden dat ik zei dat jullie eens normaal moesten doen omdat ze anders gewoon de SC dichtmeppen en dan heb je niks meer. Maar goed, ik zeg er voortaan wel niks meer van en als de SC dan gesloten word moet je niet bij mij zijn.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Krijg kanker, hoerenjong.
En nu optyfen.
Die liggen ook in coma.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een uber schattige caafjes heeft GT
Zie mijn post hierboven. Daarbij post ik bijna alleen maar in dit topic, dus wat je nu bedoeld met "quote:Op donderdag 25 september 2008 17:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij loopt er constant over te janken, ik enkel in dit topic. En daarnaast, we hadden het over jouw posts, niet de mijne.
Mooi zo, want jij weet net zo goed als ik dat het hier erg leuk kan zijn.quote:Ik blijf zolang als ik t nodig vind.
Jammer joh, geaccepteerd zul je hier nooit worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en nog steeds ben ik niet weg
Nee hoor, ik heb vaker gejank over die BT posts gehad, weliswaar niet van jou, dan dat ik over anderen liep te zeiken. Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dichtmeppen van de SC is gewoon een loosargument dat toch niet gebeurd.
En dat over je BT posts was incidenteel jij zeurt 100x vaker dan mij op de postwijze van menschejesns
Zo noem ik ze altijdquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jammer joh, geaccepteerd zul je hier nooit worden.
Pardon? Hoevaak heb je al niet gezeikt op mij en dat je me maar ging negeren?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.
Ben nu echt weg.![]()
Als in, dit topic en niet voorgaande delen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Daarbij post ik bijna alleen maar in dit topic, dus wat je nu bedoeld met "
Jij loopt er constant over te janken, ik enkel in dit topic"
Dat weet ik inderdaad, het komt alleen steeds minder voor.quote:[..]
Mooi zo, want jij weet net zo goed als ik dat het hier erg leuk kan zijn.
Neeeeeeeeh...quote:
Jij bent mijn pispaal! Jeweetsquote:Op donderdag 25 september 2008 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pardon? Hoevaak heb je al niet gezeikt op mij en dat je me maar ging negeren?
Nou, je geeft dus zelf al toe dat meerderen het irritant vinden.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vaker gejank over die BT posts gehad, weliswaar niet van jou, dan dat ik over anderen liep te zeiken. Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.
Ben nu echt weg.![]()
Dus? Omdat ik je pispaal bent, telt dit niet mee onder het kopje mensen afzeiken? Niet dat ik er iets omgeef, want ik word niet onzeker zoals jou.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent mijn pispaal! JeweetsJij zeikt mij ook zovaak af.
Vind ik niet erg verder, kan wel wat hebben zonder dat ik onzeker word
Hij had hier een paar dagen geleden nog gepost, met z'n OG LOC usericon.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet als je in een coma ligt
Een paar maanden geleden had mijn moeder in de AH ook dr pols gebroken, omdat ze uit gegleden was door een peentje (ofzo).quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn pols is echt killing, zoviel pijn enzo
*paracetamollen haalt
Haha epicquote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus? Omdat ik je pispaal bent, telt dit niet mee onder het kopje mensen afzeiken? Niet dat ik er iets omgeef, want ik word niet onzeker zoals jou.
De keren dat het voorkomt is echt zelden. De meeste relletjes waren 's nachts als ik er niet eens bij was.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als in, dit topic en niet voorgaande delen.
Ben ik met je eens, en ik vermaak me enkel op mijn manier, en dat is met BT klooien. Als het over voetbal oid gaat kan ik daar toch niet over meepraten en rellen heb ik niet altijd zin in. Maar goed, als het zo erg stoort zal ik er wel mee kappen, no problem.quote:Dat weet ik inderdaad, het komt alleen steeds minder voor.
Ouderwets gezelligquote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
Het is weer gezellig hier.
Niet. Dat was ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij had hier een paar dagen geleden nog gepost, met z'n OG LOC usericon.
Je hebt gelijk, maar met anderen bedoelde ik iedereen, behalve jouquote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus? Omdat ik je pispaal bent, telt dit niet mee onder het kopje mensen afzeiken? Niet dat ik er iets omgeef, want ik word niet onzeker zoals jou.
ZOMFG SCHELD NIET ZO!!1quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je begint markvanrinsum trekjes te vertonen
Alsof er alleen over voetbal gepraat wordtquote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De keren dat het voorkomt is echt zelden. De meeste relletjes waren 's nachts als ik er niet eens bij was.
[..]
Ben ik met je eens, en ik vermaak me enkel op mijn manier, en dat is met BT klooien. Als het over voetbal oid gaat kan ik daar toch niet over meepraten en rellen heb ik niet altijd zin in. Maar goed, als het zo erg stoort zal ik er wel mee kappen, no problem.
Winterjas met afcavest eroverheen. 's Avonds is t altijd fucking koud.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Wat zal ik vanavond aan doeneen Winterjas of mijn afcavest. Hou koud wordt het?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar met anderen bedoelde ik iedereen, behalve joumaar hopelijk snap ook jij dat ik daar weinig van meen.
Ik zie nergens 'anderen' staan?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent mijn pispaal! JeweetsJij zeikt mij ook zovaak af.
Vind ik niet erg verder, kan wel wat hebben zonder dat ik onzeker word
Dat zeg ik niet. Het was enkel een voorbeeldquote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof er alleen over voetbal gepraat wordt
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Winterjas met afcavest eroverheen. 's Avonds is t altijd fucking koud.
String, te kort minirokje, veulste strak topje.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Wat zal ik vanavond aan doeneen Winterjas of mijn afcavest. Hou koud wordt het?
quote:
Moet je de juiste post quoten, waar jij op reageert:quote:Op donderdag 25 september 2008 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nergens 'anderen' staan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.
Ja, moet je niet zo ver terug in de tijd gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je de juiste post quoten, waar jij op reageert:
[..]
Hoi.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben weer vergeten wie steeds die mooie OP kopjes enzo macht.
bob bquote:Op donderdag 25 september 2008 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben weer vergeten wie steeds die mooie OP kopjes enzo macht.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI ANANAS LEES JE GEZELLIG MEE?!
TR is onderweg pk!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
KETTINGPOST HIHIHI, MODJESSS?S
Ik ga zo eten en dan naar amsterdam!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij niet iemand te beffen ofzeau?
OH NOESSSSSSSSSSquote:
Dan heb je geen tijd, nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga zo eten en dan naar amsterdam!
quote:I don't need a condom. the aids will kill the baby.
want?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Jos, je sig klopt niet btw.
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.
Wikipedia hoer.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.
Biologienerd klinkt leuker.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgs ik heb hieros zo toenstraks mijn 24.000e post geplaatst![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
hihi ik heb ook 110 notes zie ik nu
Doe jij maar voor mij.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Open er een topic over.
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef afcajos het volgende:
ik ga weg jongens, niet teveel rellen he!!
kudows
Mag ik er een paar van jou?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
hihi ik heb ook 110 notes zie ik nu
Is goed.quote:
Dat is helaas niet mogelijk.quote:
Moet je wel even betalen dat ik mijn notes kan bekijken en dan post ik ze hier en mag je er 20 hebben.quote:
OHnEIOESS!!11!!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[KLB] Samsung digitale tv tuner ding.
EEN KLB TOPIC IN EEN SUBFORUM, DAAR MOETEN WE TEGEN INGAAN!!!1
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk.
Ter compensatie post ik hier een frikandel:
[ afbeelding ]
Oude garde ftw ole olequote:Op donderdag 25 september 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker ik ben even weg nieuwe oordopjes halen voor mijn muziekverslaving,
is de halve SC weg of kwaad
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er zullen reacties komen van 'niet'. Maar ik geef het een kans. Iedere nieuwe hier moet 50 topics inhoudelijk posten, zonder gezeik, en populair zijn bij de veteranen. Als andere sc-ers het met me eens zijn dan.
De bazen van de oude garde hebben middels een staatsgreep de macht herovert over de KLB Bagger SC. Vanaf nu wordt er weer op hoog niveau gebaggert.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Weer ?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jummy
Maar ik ga over 5 min weer erwtensoep eten![]()
Wees blij, een aantal josti's is niet meer welkom.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Mwah, als mijn moeder erwtensoep maakt kunnen we daar allemaal 2 dagen van eten. Dinsdag en nu dus. 2 grote pannen erwtensoepquote:Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weer ?
Dude hoe vaak eet jij dat wel niet
Aye aye sir.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De bazen van de oude garde hebben middels een staatsgreep de macht herovert over de KLB Bagger SC. Vanaf nu wordt er weer op hoog niveau gebaggert.
Dont.quote:
Dat kost heul veul centjes. Ik ben maar een arm loederquote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je wel even betalen dat ik mijn notes kan bekijken en dan post ik ze hier en mag je er 20 hebben.
Jij wel, jij weet hoe te posten.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aye aye sir.
Mag ik meebaggeren ?
Anders ik wel. Helmond enzulksquote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kost heul veul centjes. Ik ben maar een arm loeder
Weg.quote:
Erwtensoep.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, als mijn moeder erwtensoep maakt kunnen we daar allemaal 2 dagen van eten. Dinsdag en nu dus. 2 grote pannen erwtensoep![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij wel, jij weet hoe te posten.
U bent zeer goed geïntegreerd.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aye aye sir.
Mag ik meebaggeren ?
Dunnoquote:
Kom maar een keer langs.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Erwtensoep.Dude, ik wil ook. Fap!
Ik fok! niet in den nacht. Maar jij bent nachtwaker? Nachtwaker over een container? Dat is namelijk nog te overzien als je alleen maar op fok! zit. Je moet toch ook wel eens een rondje doen en illegalen pwnen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
* Noorsbloed Voelt zich vereerd !
Ik ga even vreten en zulks.
Vanavond weer hard aan de Fok! op het werk.
You should be!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed Voelt zich vereerd !
Probeer het eens 2 dagen. Daarna zal de oude garde je posts evalueren.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef markvanrinsum het volgende:
mag ik ook weer mee baggeren zonder![]()
![]()
deze smileys ????????????????????????
Neen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik fok! niet in den nacht. Maar jij bent nachtwaker? Nachtwaker over een container? Dat is namelijk nog te overzien als je alleen maar op fok! zit. Je moet toch ook wel eens een rondje doen en illegalen pwnen?
Ok, dus je zit echt je hele shift op een plek chill te fokken?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Ik waak over het welzijn van mijn medemens op een station in het oosten.
En over een bedrijvencomplex vlak bij mijn thuisbasis.
Er zijn camera's en ja ik moet ook rondjes lopen.
Maar goed, dat komt er niet altijd van
Paaskonijn en oude garde voor president en kabinet en zooi !quote:
Later.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Paaskonijn en oude garde voor president en kabinet en zooi !![]()
Nu ga ik echt eten
Niet mijn hele shift ...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok, dus je zit echt je hele shift op een plek chill te fokken?
Volgens mij ook een oude garde KLB SC'er toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Agiath het volgende:
Ik ben oude Garde, come onnnnn
Vast KLB poster sedert 2004
eetsmakerlijk noorsbloedquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Paaskonijn en oude garde voor president en kabinet en zooi !![]()
Nu ga ik echt eten
We hebben het over de SC.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Agiath het volgende:
Ik ben oude Garde, come onnnnn
Vast KLB poster sedert 2004
Pfff ja toen werkte ik fulltime op kantoor en had ik veel tijd om te fokken.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ook een oude garde KLB SC'er toch?
Relaxt.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet mijn hele shift ...
MAAR
Ja wel een vrij groot gedeelte.
quote:
Dan weet ik niet of je er wel bij hoort.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Pfff ja toen werkte ik fulltime op kantoor en had ik veel tijd om te fokken.
Ik was bij de oprichting van de SC erbij
Maar nu zit ik vaak op Uni en deze reeks gaat veels te snel voor me, de heflt van de tijd is het al weer vol voordat ik kan reageren
bedankt dat ik nog een kans krijg om mij zelf te bewijzen paaskonijnquote:Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Probeer het eens 2 dagen. Daarna zal de oude garde je posts evalueren.
Sneller typen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:15 schreef Agiath het volgende:
Kijk maar, in de tijd van 1 post gelijk 5 ertussen
*gooit kom erwtensoepquote:
Nou niet meer zo bekakt proaten hmkay.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt dat ik nog een kans krijg om mij zelf te bewijzen paaskonijn
Maar de oude garde moet je wel goedkeuren.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt dat ik nog een kans krijg om mij zelf te bewijzen paaskonijn
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou niet meer zo bekakt proaten hmkay.
ach hier en daar een postquote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je er wel bij hoort.
KLB meet.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Agiath het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat er een klb SC zou komen
Vroeger heb ik het zelf wel properen op te zetten, er waren zelfs plannen over een klb-meet (maar daar ga ik sowieso niet heen, meets).
Maar het liep alleen uit op kuttopics e.d.
Ja dan gaan we gezellig met z'n alle klagen over de vertraging onderweg naar de meet, het kutbier dat ze schenken, gekanker op de muziek, de mensen, het eten, turken, ns, wilders, het weer, vlotte kapsels, ns, emo's, WOW, voetbal, ns, gouden kooi, mart smeets en de ns.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLB meet.Krijg je alleen maar gezeik mee. (
)
Dat kreeg ik ook net...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
ERROR! Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
wtf?
quote:
nopequote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef behangplakker het volgende:
Maar goed, nog nieuws sinds ik weg was rond 5 uur?
Nee, gewoon weggepest denk ikquote:
Lol was dat een fokker!?quote:
neuh relkloontjequote:
OMGquote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben wedergekeerd!
Ik heb die aids gewoon gepwnt.
Nee hoor, moet je die topics maar doorlezenquote:
K wou net zeggenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je die topics maar doorlezensowieso wel de moeite waard.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus superxmacho is toch een meisje?
raar uiterlijk..
Oh ik had even gemist dat jij dat zeiquote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jamaar dat zei ik vanaf het begin al, net als dat ze geen kloon was.
wie maakt de photoshop including shemale lichaam ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
Volgens mij is ze vroeger echt wel een jongetje geweest hoor, check dit dan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zet dr maar op het lichaam van Jan Vaynequote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie maakt de photoshop including shemale lichaam ?
Dat was de naam van haar paard ofzo. Heeft ze ook een keer uitgelegd, maar weet niet meer precies hoe het nu zat.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik had even gemist dat jij dat zei![]()
Wie heeft er dan ook macho als usernaam...
Je zou het wel zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
Volgens mij is ze vroeger echt wel een jongetje geweest hoor, check dit dan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
ik heb heul geen photosjopquote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zet dr maar op het lichaam van Jan Vayne
Dan zal het wel gaan om de afstamming van haar paard.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Dat was de naam van haar paard ofzo. Heeft ze ook een keer uitgelegd, maar weet niet meer precies hoe het nu zat.
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De bazen van de oude garde hebben middels een staatsgreep de macht herovert over de KLB Bagger SC. Vanaf nu wordt er weer op hoog niveau gebaggert.
ALLEEN BAZEN HIERZO, GEEN KUTUSERSquote:
ik ben toch een baasquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ALLEEN BAZEN HIERZO, GEEN KUTUSERS![]()
Jij welquote:
zeg ik ben ook van hoog niveauquote:
gewoon naar de frituur gaanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
Tering mijn stiefmoeder kan echt niet koken !
Ik was even bang dat het vlees nog een paar keer naschokte.
Wat heb je gegeten ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
Succesquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga even het topic doorlezen
Mee eens normaal gesproken.quote:
kook dan zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens normaal gesproken.
Maar deze vikikng is aan zijn bierbuik aan het werken.
Dus weinig frituur meer voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Het LEEK op roadkill wat eerder vandaag toen ik naar de stad ging op de weg voor hun huis lag.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
kook dan zelfwel als het een milf isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het LEEK op roadkill wat eerder vandaag toen ik naar de stad ging op de weg voor hun huis lag.
Maar schijnbaar was het rundvlees met aardappelen en .... boontjes ....
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
kook dan zelfLezen ouwe !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
STIEFMOEDER
En ik at daar omdat ze mijn uitmuntende aanwezigheid extreem op prijs stellen.
Ik wou dat mijn maag hetzelfde dacht over het aangeboden voedsel.
en bijdeweg.
Ik kan prima zelf koken
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
verkeerd gelezenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lezen ouwe !![]()
STIEFMOEDER
En ik at daar omdat ze mijn uitmuntende aanwezigheid extreem op prijs stellen.
Ik wou dat mijn maag hetzelfde dacht over het aangeboden voedsel.
en bijdeweg.
Ik kan prima zelf koken
Was ik maar bij mijn schoonmonster in Noorwegen.quote:
waarom eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
Lollers ik lees net pas dat de_ananas een maand weg is
quote:
Shhhhhhhhhhhhhhhhtquote:Op donderdag 25 september 2008 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Wie is hier nou oud
Iets met vieze plaatjes ofzo.quote:
wat is medequote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Was ik maar bij mijn schoonmonster in Noorwegen.
Vers wild eten !
Zelfgemaakte mede !
Verplicht hardlopen omdat je ballen er anders afvriezen
Honingwijnquote:
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef Agiath het volgende:
Lollers ik lees net pas dat de_ananas een maand weg is
ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Honingwijn
Dronken de oude noren al.
En volgens een oude noorse mythe leefden de eerst goden van de mede die uit de uier van een een geit kwam
quote:
hey ik moet toch weten of het kutje van de moeder net zo lekker is als van mijn vriendinquote:
Mede is een alcoholische drank die gemaakt wordt door honing en water te laten vergisten, het wordt ook wel honingwijn genoemd. Mede is een eeuwenoude drank die al minstens 8000 jaar gedronken wordt van Ethiopië tot Scandinavië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |