quote:
ik heb heul geen photosjopquote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zet dr maar op het lichaam van Jan Vayne
Dan zal het wel gaan om de afstamming van haar paard.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Dat was de naam van haar paard ofzo. Heeft ze ook een keer uitgelegd, maar weet niet meer precies hoe het nu zat.
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De bazen van de oude garde hebben middels een staatsgreep de macht herovert over de KLB Bagger SC. Vanaf nu wordt er weer op hoog niveau gebaggert.
ALLEEN BAZEN HIERZO, GEEN KUTUSERSquote:
ik ben toch een baasquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ALLEEN BAZEN HIERZO, GEEN KUTUSERS![]()
Jij welquote:
zeg ik ben ook van hoog niveauquote:
gewoon naar de frituur gaanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
Tering mijn stiefmoeder kan echt niet koken !
Ik was even bang dat het vlees nog een paar keer naschokte.
Wat heb je gegeten ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Was ik weer.
Succesquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga even het topic doorlezen
Mee eens normaal gesproken.quote:
kook dan zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens normaal gesproken.
Maar deze vikikng is aan zijn bierbuik aan het werken.
Dus weinig frituur meer voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Het LEEK op roadkill wat eerder vandaag toen ik naar de stad ging op de weg voor hun huis lag.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef gers het volgende:
[..]
kook dan zelfwel als het een milf isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het LEEK op roadkill wat eerder vandaag toen ik naar de stad ging op de weg voor hun huis lag.
Maar schijnbaar was het rundvlees met aardappelen en .... boontjes ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |