ach hier en daar een postquote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je er wel bij hoort.
KLB meet.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Agiath het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat er een klb SC zou komen
Vroeger heb ik het zelf wel properen op te zetten, er waren zelfs plannen over een klb-meet (maar daar ga ik sowieso niet heen, meets).
Maar het liep alleen uit op kuttopics e.d.
Ja dan gaan we gezellig met z'n alle klagen over de vertraging onderweg naar de meet, het kutbier dat ze schenken, gekanker op de muziek, de mensen, het eten, turken, ns, wilders, het weer, vlotte kapsels, ns, emo's, WOW, voetbal, ns, gouden kooi, mart smeets en de ns.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLB meet.Krijg je alleen maar gezeik mee. (
)
Dat kreeg ik ook net...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
ERROR! Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
wtf?
quote:
nopequote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef behangplakker het volgende:
Maar goed, nog nieuws sinds ik weg was rond 5 uur?
Nee, gewoon weggepest denk ikquote:
Lol was dat een fokker!?quote:
neuh relkloontjequote:
OMGquote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben wedergekeerd!
Ik heb die aids gewoon gepwnt.
Nee hoor, moet je die topics maar doorlezenquote:
K wou net zeggenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je die topics maar doorlezensowieso wel de moeite waard.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus superxmacho is toch een meisje?
raar uiterlijk..
Oh ik had even gemist dat jij dat zeiquote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jamaar dat zei ik vanaf het begin al, net als dat ze geen kloon was.
wie maakt de photoshop including shemale lichaam ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
Volgens mij is ze vroeger echt wel een jongetje geweest hoor, check dit dan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zet dr maar op het lichaam van Jan Vaynequote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie maakt de photoshop including shemale lichaam ?
Dat was de naam van haar paard ofzo. Heeft ze ook een keer uitgelegd, maar weet niet meer precies hoe het nu zat.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik had even gemist dat jij dat zei![]()
Wie heeft er dan ook macho als usernaam...
Je zou het wel zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
Volgens mij is ze vroeger echt wel een jongetje geweest hoor, check dit dan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |