ZOMFG SCHELD NIET ZO!!1quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je begint markvanrinsum trekjes te vertonen
Alsof er alleen over voetbal gepraat wordtquote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De keren dat het voorkomt is echt zelden. De meeste relletjes waren 's nachts als ik er niet eens bij was.
[..]
Ben ik met je eens, en ik vermaak me enkel op mijn manier, en dat is met BT klooien. Als het over voetbal oid gaat kan ik daar toch niet over meepraten en rellen heb ik niet altijd zin in. Maar goed, als het zo erg stoort zal ik er wel mee kappen, no problem.
Winterjas met afcavest eroverheen. 's Avonds is t altijd fucking koud.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Wat zal ik vanavond aan doeneen Winterjas of mijn afcavest. Hou koud wordt het?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar met anderen bedoelde ik iedereen, behalve joumaar hopelijk snap ook jij dat ik daar weinig van meen.
Ik zie nergens 'anderen' staan?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent mijn pispaal! JeweetsJij zeikt mij ook zovaak af.
Vind ik niet erg verder, kan wel wat hebben zonder dat ik onzeker word
Dat zeg ik niet. Het was enkel een voorbeeldquote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof er alleen over voetbal gepraat wordt
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Winterjas met afcavest eroverheen. 's Avonds is t altijd fucking koud.
String, te kort minirokje, veulste strak topje.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Wat zal ik vanavond aan doeneen Winterjas of mijn afcavest. Hou koud wordt het?
quote:
Moet je de juiste post quoten, waar jij op reageert:quote:Op donderdag 25 september 2008 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nergens 'anderen' staan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.
Ja, moet je niet zo ver terug in de tijd gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je de juiste post quoten, waar jij op reageert:
[..]
Hoi.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben weer vergeten wie steeds die mooie OP kopjes enzo macht.
bob bquote:Op donderdag 25 september 2008 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben weer vergeten wie steeds die mooie OP kopjes enzo macht.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI ANANAS LEES JE GEZELLIG MEE?!
TR is onderweg pk!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
KETTINGPOST HIHIHI, MODJESSS?S
Ik ga zo eten en dan naar amsterdam!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij niet iemand te beffen ofzeau?
OH NOESSSSSSSSSSquote:
Dan heb je geen tijd, nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga zo eten en dan naar amsterdam!
quote:I don't need a condom. the aids will kill the baby.
want?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Jos, je sig klopt niet btw.
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.
Wikipedia hoer.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.
Biologienerd klinkt leuker.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgs ik heb hieros zo toenstraks mijn 24.000e post geplaatst![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
hihi ik heb ook 110 notes zie ik nu
Doe jij maar voor mij.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Open er een topic over.
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef afcajos het volgende:
ik ga weg jongens, niet teveel rellen he!!
kudows
Mag ik er een paar van jou?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
hihi ik heb ook 110 notes zie ik nu
Is goed.quote:
Dat is helaas niet mogelijk.quote:
Moet je wel even betalen dat ik mijn notes kan bekijken en dan post ik ze hier en mag je er 20 hebben.quote:
OHnEIOESS!!11!!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[KLB] Samsung digitale tv tuner ding.
EEN KLB TOPIC IN EEN SUBFORUM, DAAR MOETEN WE TEGEN INGAAN!!!1
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk.
Ter compensatie post ik hier een frikandel:
[ afbeelding ]
Oude garde ftw ole olequote:Op donderdag 25 september 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker ik ben even weg nieuwe oordopjes halen voor mijn muziekverslaving,
is de halve SC weg of kwaad
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er zullen reacties komen van 'niet'. Maar ik geef het een kans. Iedere nieuwe hier moet 50 topics inhoudelijk posten, zonder gezeik, en populair zijn bij de veteranen. Als andere sc-ers het met me eens zijn dan.
De bazen van de oude garde hebben middels een staatsgreep de macht herovert over de KLB Bagger SC. Vanaf nu wordt er weer op hoog niveau gebaggert.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Weer ?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jummy
Maar ik ga over 5 min weer erwtensoep eten![]()
Wees blij, een aantal josti's is niet meer welkom.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Mwah, als mijn moeder erwtensoep maakt kunnen we daar allemaal 2 dagen van eten. Dinsdag en nu dus. 2 grote pannen erwtensoepquote:Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Weer ?
Dude hoe vaak eet jij dat wel niet
Aye aye sir.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De bazen van de oude garde hebben middels een staatsgreep de macht herovert over de KLB Bagger SC. Vanaf nu wordt er weer op hoog niveau gebaggert.
Dont.quote:
Dat kost heul veul centjes. Ik ben maar een arm loederquote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je wel even betalen dat ik mijn notes kan bekijken en dan post ik ze hier en mag je er 20 hebben.
Jij wel, jij weet hoe te posten.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aye aye sir.
Mag ik meebaggeren ?
Anders ik wel. Helmond enzulksquote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kost heul veul centjes. Ik ben maar een arm loeder
Weg.quote:
Erwtensoep.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, als mijn moeder erwtensoep maakt kunnen we daar allemaal 2 dagen van eten. Dinsdag en nu dus. 2 grote pannen erwtensoep![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij wel, jij weet hoe te posten.
U bent zeer goed geïntegreerd.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Aye aye sir.
Mag ik meebaggeren ?
Dunnoquote:
Kom maar een keer langs.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Erwtensoep.Dude, ik wil ook. Fap!
Ik fok! niet in den nacht. Maar jij bent nachtwaker? Nachtwaker over een container? Dat is namelijk nog te overzien als je alleen maar op fok! zit. Je moet toch ook wel eens een rondje doen en illegalen pwnen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
* Noorsbloed Voelt zich vereerd !
Ik ga even vreten en zulks.
Vanavond weer hard aan de Fok! op het werk.
You should be!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed Voelt zich vereerd !
Probeer het eens 2 dagen. Daarna zal de oude garde je posts evalueren.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef markvanrinsum het volgende:
mag ik ook weer mee baggeren zonder![]()
![]()
deze smileys ????????????????????????
Neen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik fok! niet in den nacht. Maar jij bent nachtwaker? Nachtwaker over een container? Dat is namelijk nog te overzien als je alleen maar op fok! zit. Je moet toch ook wel eens een rondje doen en illegalen pwnen?
Ok, dus je zit echt je hele shift op een plek chill te fokken?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Ik waak over het welzijn van mijn medemens op een station in het oosten.
En over een bedrijvencomplex vlak bij mijn thuisbasis.
Er zijn camera's en ja ik moet ook rondjes lopen.
Maar goed, dat komt er niet altijd van
Paaskonijn en oude garde voor president en kabinet en zooi !quote:
Later.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Paaskonijn en oude garde voor president en kabinet en zooi !![]()
Nu ga ik echt eten
Niet mijn hele shift ...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok, dus je zit echt je hele shift op een plek chill te fokken?
Volgens mij ook een oude garde KLB SC'er toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Agiath het volgende:
Ik ben oude Garde, come onnnnn
Vast KLB poster sedert 2004
eetsmakerlijk noorsbloedquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Paaskonijn en oude garde voor president en kabinet en zooi !![]()
Nu ga ik echt eten
We hebben het over de SC.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Agiath het volgende:
Ik ben oude Garde, come onnnnn
Vast KLB poster sedert 2004
Pfff ja toen werkte ik fulltime op kantoor en had ik veel tijd om te fokken.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ook een oude garde KLB SC'er toch?
Relaxt.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet mijn hele shift ...
MAAR
Ja wel een vrij groot gedeelte.
quote:
Dan weet ik niet of je er wel bij hoort.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Pfff ja toen werkte ik fulltime op kantoor en had ik veel tijd om te fokken.
Ik was bij de oprichting van de SC erbij
Maar nu zit ik vaak op Uni en deze reeks gaat veels te snel voor me, de heflt van de tijd is het al weer vol voordat ik kan reageren
bedankt dat ik nog een kans krijg om mij zelf te bewijzen paaskonijnquote:Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Probeer het eens 2 dagen. Daarna zal de oude garde je posts evalueren.
Sneller typen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:15 schreef Agiath het volgende:
Kijk maar, in de tijd van 1 post gelijk 5 ertussen
*gooit kom erwtensoepquote:
Nou niet meer zo bekakt proaten hmkay.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt dat ik nog een kans krijg om mij zelf te bewijzen paaskonijn
Maar de oude garde moet je wel goedkeuren.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt dat ik nog een kans krijg om mij zelf te bewijzen paaskonijn
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou niet meer zo bekakt proaten hmkay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |