Daarin was ik niet de enige. En jij deed het toch net zo goed tegen mij, net als Jordy nu doet?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je neus bloed. Ik heb je vaak zat zien posten dat je het niet tof vond hoe hier werd gereageerd. En ook vaak zat aan mijn adres.
Ja, ik vind ook zoveel dingen irritant maar als ik er wat van zeg mag dat niet, jij mag dat blijkbaar wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
Nee, dat bepaal ik niet. Ik zeg alleen dat ik het fucking irritant vind. En ik heb inderdaad wel eens mee gedaan, maar niet bij elke post die ze maakt. + ik heb haar meer afgezeikt dan opgehemeld.
Nee hoor. Maar goed, als jij dat denkt: prima.quote:Bij elk dingetje "Nou kap eens", "Nou post eens normaal".
Ah, dus je blijft nog even om te rellen?quote:En heb ik gezegd wanneer ik weg zou gaan uit de SC?
hoiquote:
Ah okee, hopelijk lukt het je!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is een laatste poging de SC te redden.
wat wil je er tegen doen ?quote:
Ik heb nog nóóit gezeurd over iemand die 100x achter elkaar hetzelfde plaatje post, je teveel zeikt op iemand of dat ik me erger aan aids. Dus wat lul je?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarin was ik niet de enige. En jij deed het toch net zo goed tegen mij, net als Jordy nu doet?
Geilquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef IkkuhNL het volgende:
06660123, Hier moet je zijn voor je heetste fantasie
Ik heb vriendjes onder de admins. En ik kan je veel liefde toewensen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat wil je er tegen doen ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef IkkuhNL het volgende:
118, Hier moet je zijn voor je heetste fantasie
Ik krijg mijn zus aan de telefoon?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef IkkuhNL het volgende:
118, Hier moet je zijn voor je heetste fantasie
doe maar wens mij daT maar toequote:Op donderdag 25 september 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb vriendjes onder de admins. En ik kan veel liefde toewensen.
Jij loopt er constant over te janken, ik enkel in dit topic. En daarnaast, we hadden het over jouw posts, niet de mijne.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarin was ik niet de enige. En jij deed het toch net zo goed tegen mij, net als Jordy nu doet?
[..]
Ja, ik vind ook zoveel dingen irritant maar als ik er wat van zeg mag dat niet, jij mag dat blijkbaar wel.
Ik blijf zolang als ik t nodig vind.quote:[..]
Nee hoor. Maar goed, als jij dat denkt: prima.
[..]
Ah, dus je blijft nog even om te rellen?
Anyway, ik ga naar huis!
Wat een eerquote:Op donderdag 25 september 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
4EBE moet ook bij de bazen vd oude garde.
Ik zeurde daar ook overquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit gezeurd over iemand die 100x achter elkaar hetzelfde plaatje post, je teveel zeikt op iemand of dat ik me erger aan aids. Dus wat lul je?
Caafjesquote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een uber schattige caafjes heeft GT
Jij liep net zo goed te zeiken op mijn BT posts.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit gezeurd over iemand die 100x achter elkaar hetzelfde plaatje post, je teveel zeikt op iemand of dat ik me erger aan aids. Dus wat lul je?
Het zou terecht zijn.quote:
Dat dichtmeppen van de SC is gewoon een loosargument dat toch niet gebeurd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij liep net zo goed te zeiken op mijn BT posts.
Verder was de enige reden dat ik zei dat jullie eens normaal moesten doen omdat ze anders gewoon de SC dichtmeppen en dan heb je niks meer. Maar goed, ik zeg er voortaan wel niks meer van en als de SC dan gesloten word moet je niet bij mij zijn.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Krijg kanker, hoerenjong.
En nu optyfen.
Die liggen ook in coma.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een uber schattige caafjes heeft GT
Zie mijn post hierboven. Daarbij post ik bijna alleen maar in dit topic, dus wat je nu bedoeld met "quote:Op donderdag 25 september 2008 17:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij loopt er constant over te janken, ik enkel in dit topic. En daarnaast, we hadden het over jouw posts, niet de mijne.
Mooi zo, want jij weet net zo goed als ik dat het hier erg leuk kan zijn.quote:Ik blijf zolang als ik t nodig vind.
Jammer joh, geaccepteerd zul je hier nooit worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en nog steeds ben ik niet weg
Nee hoor, ik heb vaker gejank over die BT posts gehad, weliswaar niet van jou, dan dat ik over anderen liep te zeiken. Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dichtmeppen van de SC is gewoon een loosargument dat toch niet gebeurd.
En dat over je BT posts was incidenteel jij zeurt 100x vaker dan mij op de postwijze van menschejesns
Zo noem ik ze altijdquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jammer joh, geaccepteerd zul je hier nooit worden.
Pardon? Hoevaak heb je al niet gezeikt op mij en dat je me maar ging negeren?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.
Ben nu echt weg.![]()
Als in, dit topic en niet voorgaande delen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Daarbij post ik bijna alleen maar in dit topic, dus wat je nu bedoeld met "
Jij loopt er constant over te janken, ik enkel in dit topic"
Dat weet ik inderdaad, het komt alleen steeds minder voor.quote:[..]
Mooi zo, want jij weet net zo goed als ik dat het hier erg leuk kan zijn.
Neeeeeeeeh...quote:
Jij bent mijn pispaal! Jeweetsquote:Op donderdag 25 september 2008 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pardon? Hoevaak heb je al niet gezeikt op mij en dat je me maar ging negeren?
Nou, je geeft dus zelf al toe dat meerderen het irritant vinden.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vaker gejank over die BT posts gehad, weliswaar niet van jou, dan dat ik over anderen liep te zeiken. Ik jank sowieso amper over anderen, maar goed.
Ben nu echt weg.![]()
Dus? Omdat ik je pispaal bent, telt dit niet mee onder het kopje mensen afzeiken? Niet dat ik er iets omgeef, want ik word niet onzeker zoals jou.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent mijn pispaal! JeweetsJij zeikt mij ook zovaak af.
Vind ik niet erg verder, kan wel wat hebben zonder dat ik onzeker word
Hij had hier een paar dagen geleden nog gepost, met z'n OG LOC usericon.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet als je in een coma ligt
Een paar maanden geleden had mijn moeder in de AH ook dr pols gebroken, omdat ze uit gegleden was door een peentje (ofzo).quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn pols is echt killing, zoviel pijn enzo
*paracetamollen haalt
Haha epicquote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus? Omdat ik je pispaal bent, telt dit niet mee onder het kopje mensen afzeiken? Niet dat ik er iets omgeef, want ik word niet onzeker zoals jou.
De keren dat het voorkomt is echt zelden. De meeste relletjes waren 's nachts als ik er niet eens bij was.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als in, dit topic en niet voorgaande delen.
Ben ik met je eens, en ik vermaak me enkel op mijn manier, en dat is met BT klooien. Als het over voetbal oid gaat kan ik daar toch niet over meepraten en rellen heb ik niet altijd zin in. Maar goed, als het zo erg stoort zal ik er wel mee kappen, no problem.quote:Dat weet ik inderdaad, het komt alleen steeds minder voor.
Ouderwets gezelligquote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
Het is weer gezellig hier.
Niet. Dat was ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij had hier een paar dagen geleden nog gepost, met z'n OG LOC usericon.
Je hebt gelijk, maar met anderen bedoelde ik iedereen, behalve jouquote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus? Omdat ik je pispaal bent, telt dit niet mee onder het kopje mensen afzeiken? Niet dat ik er iets omgeef, want ik word niet onzeker zoals jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |