Ik ga zo eten en dan naar amsterdam!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij niet iemand te beffen ofzeau?
OH NOESSSSSSSSSSquote:
Dan heb je geen tijd, nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga zo eten en dan naar amsterdam!
quote:I don't need a condom. the aids will kill the baby.
want?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Jos, je sig klopt niet btw.
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.
Wikipedia hoer.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aids vermoord geen mensen, dat doen andere ziektes die niet kunnen worden verholpen omdat aids het afweersysteem aantast.
Biologienerd klinkt leuker.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgs ik heb hieros zo toenstraks mijn 24.000e post geplaatst![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
hihi ik heb ook 110 notes zie ik nu
Doe jij maar voor mij.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Open er een topic over.
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef afcajos het volgende:
ik ga weg jongens, niet teveel rellen he!!
kudows
Mag ik er een paar van jou?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
hihi ik heb ook 110 notes zie ik nu
Is goed.quote:
Dat is helaas niet mogelijk.quote:
Moet je wel even betalen dat ik mijn notes kan bekijken en dan post ik ze hier en mag je er 20 hebben.quote:
OHnEIOESS!!11!!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[KLB] Samsung digitale tv tuner ding.
EEN KLB TOPIC IN EEN SUBFORUM, DAAR MOETEN WE TEGEN INGAAN!!!1
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk.
Ter compensatie post ik hier een frikandel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |