quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik was ff een puike op aan het maken ja!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
KANKERLANGZAAM. Je lijkt mij wel!
GHB ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef gers het volgende:
maar joske ik gebruik nu ghb maar dat is tegenwoordig zo duur
Kwaliteit laat wel altijd op zich wachten, dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook almaar zie wat een mooie op
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
MARKVANRINSUM: Je gaat vanaf nu je best doen om normaal te posten hier in de SC. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. En anders PM je me maar even. Thanks.
Mjah dat is waar.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was ff een puike op aan het maken ja!
ik wil ook eigenlijk loverboy wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GHB ?
![]()
Tsk ..
En ik mar denken dat jij een echte kerel met skillz was !
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
!!! Punt van aandacht !!!
[..]
Ooit een loverboy in een rolstoel gezien? Nou dan..!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil ook eigenlijk loverboy worden
Wel ..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil ook eigenlijk loverboy worden
GHB is zooooooo 1990quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef gers het volgende:
maar joske ik gebruik nu ghb maar dat is tegenwoordig zo duur
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies, het wachten is het waardquote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kwaliteit laat wel altijd op zich wachten, dat wel.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
GHB is zooooooo 1990BT is waarschijnlijk verwerkt door het toedoen van GHB
![]()
![]()
Nice BobbyB, nice!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Oja, TerugVindPanettiere
[ afbeelding ]
boh gek ik heb geen lollerstoelquote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ooit een loverboy in een rolstoel gezien? Nou dan..!
Ik heb oooit een keer gevraagd aan een meisje: ( had teveel op) "Hey, jij bent een man of niet? ik heb het wel doorquote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Goeie husseltruuks![]()
Alleen denk ik dat je met die openingszin niet ver komt
ik had het bericht al gelezen normaal posten dusquote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
moar wat moet ik dan doen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je lijk me vriendin wel. Die zei dat gister ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, het wachten is het waard
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb oooit een keer gevraagd aan een meisje: ( had teveel op) "Hey, jij bent een man of niet? ik heb het wel door"
*Pets in mn gezicht*
Waarom was ik daar niet bij?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb oooit een keer gevraagd aan een meisje: ( had teveel op) "Hey, jij bent een man of niet? ik heb het wel door"
*Pets in mn gezicht*
1. stoppen met metrosexueel zijn.quote:
jordeeeh is helaas niet meer onder onsquote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer VANRINSUM terugkeert in dit topic waarschuw hem dan even ja. Thanks.
Ohja hoe is het met Jordeeeh afgelopen. Was ff een uurtje weg.
HEUJ!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jordeeeh blijft wegquote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer VANRINSUM terugkeert in dit topic waarschuw hem dan even ja. Thanks.
Ohja hoe is het met Jordeeeh afgelopen. Was ff een uurtje weg.
Aha je bent er al. Mooizo.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had het bericht al gelezen normaal posten dus
Wat vreemdquote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
*Pets in mn gezicht*
1 ben niet metrosexueelquote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
1. stoppen met metrosexueel zijn.![]()
2. echte kerel worden.
3. De baas zijn. !
Een paar tequila shotjes, zorg wel dat je niet wegloopt anders zal ze met iemand anders er vandoor gaan.quote:
Muwhaha. ze heeft gelijk johquote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je lijk me vriendin wel. Die zei dat gister ook.
he wat jammer. Kut man.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef gers het volgende:
[..]
jordeeeh is helaas niet meer onder ons
Zeg dat het niet klopt!quote:
1. hap hap hapquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
1 ben niet metrosexueel
2 hoe
3 ben al een fokbaas
Nu weet ik waarom jongens me altijd tequila aanbiedenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een paar tequila shotjes, zorg wel dat je niet wegloopt anders zal ze met iemand anders er vandoor gaan.
Stuk of 4,5 tequila. In het begin voel je er namelijk niks van en opeens komt die klap
Ja, maar soms ben ik het wachten zatquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Muwhaha. ze heeft gelijk joh!
ja maar dan ben ik dadelijk bezopen en dan hussel ik walvissenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een paar tequila shotjes, zorg wel dat je niet wegloopt anders zal ze met iemand anders er vandoor gaan.
Stuk of 4,5 tequila. In het begin voel je er namelijk niks van en opeens komt die klap
Het klopt nietquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg dat het niet klopt!Anders ga ik ook met die ghb beginnen
Dat weet je nog?, dan valt het nog best mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom jongens me altijd tequila aanbieden(serieus
)
Ja, dat is dan ook afcajos stijlquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik dadelijk bezopen en dan hussel ik walvissen
Dan ga jij in paupertenten uit waar pauper foutjes der evolutie proberen op oneerbare wijze de broekjes van onschuldige lieve meisjes in te komen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
ik besteed maar per dag maximaal 20 minuten aan makeup dan ben ik toch niet metrosexsueelquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
1. hap hap hap
2. Bier zuipen en zelfvertrouwen hebben
3. BEWIJS ! HOAX !
bedankt voor die note de-boswachterquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha je bent er al. Mooizo.
Je 13e note is afkomstig van mij. Dat je het ff weet
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook afcajos stijl
20 minuten aan makeup ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef gers het volgende:
[..]
ik besteed maar per dag maximaal 20 minuten aan makeup dan ben ik toch niet metrosexsueel![]()
ow en het 2de doe ik al
bt is echt niet onschuldig hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan ga jij in paupertenten uit waar pauper foutjes der evolutie proberen op oneerbare wijze de broekjes van onschuldige lieve meisjes in te komen.
Jij vraagt erom hé?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt voor die note de-boswachter
en me aars epileren maar dat doet toch iedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
20 minuten aan makeup ?![]()
Dude .. please ..
Mijn beeld van jou wat doen je.
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
Dat wel jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
en me aars epileren maar dat doet toch iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Begrijpelijk ja. Zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar soms ben ik het wachten zat
wat is dan goedkoop en wat werkt goedquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het ook wel eens hoor, alleen het is zo fucking duur en je hebt geen 100% garantie dat je regelt
....quote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
en me aars epileren maar dat doet toch iedereen
Een knuppel?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
wat is dan goedkoop en wat werkt goed
Ja, want ik wijs die verzoeken meestal afquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat weet je nog?, dan valt het nog best mee.
Lippenstiftquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
Nee gohquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het ook wel eens hoor, alleen het is zo fucking duur en je hebt geen 100% garantie dat je regelt
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemtquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
Als je maar één ding onthoudt, IK STA OP 1!!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat jullie morgen allemaal in de top 10 staan
heb ooit wel me konthaar verwijderdquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
....
Mooiboy OF metrosexueel OF verkapte homo.
![]()
Ik geloof er geen zak van.
Stoere Fok! Baas die je bent !
Jij besteed heul geen 20 minuten aan die onzin.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee gohal ben ik nog zo bezopen heb ik nog steeds eisen
(niet gemeen bedoeld hoor
)
Lolbroek + Zelfvertrouwen =quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemt
Ik mag het hopen jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat jullie morgen allemaal in de top 10 staan
I would make you an offer you can't refusequote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef gers het volgende:
[..]
heb ooit wel me konthaar verwijderd![]()
aansteker en je scheet willen aansteken werkt niet goed als je dronken bent
Dries Roelvink Styloquote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemt
Ik val dit keer buiten de top 10quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je maar één ding onthoudt, IK STA OP 1!!
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lolbroek + Zelfvertrouwen =
zou ik door de keuring komenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
Ik denk dat jij een super onschuldig meisje bent.quote:
Haha, ja vastquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
I would make you an offer you can't refuse
mwha opzich was het grappigquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna Darwin Award waardig.
Joh, maagdelijk is my middle namequote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een super onschuldig meisje bent.
Puriteins !
Maagdelijk !
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puriteins !
Maagdelijk !
zelfs jezus zou dat niet gelovenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puriteins !
Maagdelijk !
Jammer, Jordy!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!
vroegah stonden er pics in me foboquote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
BT =quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, maagdelijk is my middle name!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
BWAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, maagdelijk is my middle name!
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT =
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou, ik zie er wel heel onschuldig uit
laten we het daar maar op houden
![]()
Maar als ze je series nemen is dat niet erg toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!
quote:Ooh en 10 keer achter elkaar knipogen naar een meisje zou ik ook niet proberendan denkt ze eerder dat je een zenuwtrekje hebt.
zie je welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou, ik zie er wel heel onschuldig uit
Die ineens op mysterieuze wijze verdwenen zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah stonden er pics in me fobo
Dat zijn meestal de grootste en gekste en wildste personen tussen de lakens.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou, ik zie er wel heel onschuldig uit
Serieus NEMENquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ze je series nemen is dat niet erg toch?
[..]
waxenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef afcajos het volgende:
Maare gers, ik heb ook last van konthaar. Nog meer tips om er vanaf te komen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de grootste en gekste en wildste personen tussen de lakens.
( en in het bos , op het strand , op de auto , in het biechthokje van een kerk)
WTFquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
in het biechthokje van een kerk![]()
Krijg je dan niet allemaal stoppeltjes op je kont? Ik ga het NIET waxen of epilerenquote:
serieus nemen is toch geen zenuwtrekje?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus NEMEN?
En een jongen deed dat een keer naar metoen moest ik de hele avond bestuderen of hij een zenuwtrekje had of niet
quote:
Ja, sorry. Ik had echt een zenuwtrekjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus NEMEN?
En een jongen deed dat een keer naar metoen moest ik de hele avond bestuderen of hij een zenuwtrekje had of niet
Ja sorry, vond het een erg leuke grap.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEEEE. Beetje vriendelijker mag wel hoor bobby!
bel ze en als je een 0412 nummer belt krijg je mij misschien welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
Maar jongens, ik moet werkenfijne dag nog allemaal
en stoot (
) me niet uit de top 10
Ach ja 8 is ook een mooie plaats.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
en stoot (
) me niet uit de top 10
Dat is eerlijk waar de gekste en gaafste plek waar ik en mijn Noorse schone het ooit hebben gedaan.quote:
Dag liev lekker onschuldig maagdelijk ding.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
en stoot (
) me niet uit de top 10
Serieus?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is eerlijk waar de gekste en gaafste plek waar ik en mijn Noorse schone het ooit hebben gedaan.![]()
![]()
![]()
Maar tering wat is zon hokje krap
Wallenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is eerlijk waar de gekste en gaafste plek waar ik en mijn Noorse schone het ooit hebben gedaan.![]()
![]()
![]()
Maar tering wat is zon hokje krap
Klopt. wij hadden zo'n stagiaire op het werk en dat leek zo'n heel lief onschuldig ding... maar na een half jaar had ze het halve bedrijf al doorgewerktquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de grootste en gekste en wildste personen tussen de lakens.
( en in het bos , op het strand , op de auto , in het biechthokje van een kerk)
Jajajaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, post eens wat minder. Als ik thuis was, had ik jullie gepwnzd.
Leeftijd, details enzo>?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. wij hadden zo'n stagiaire op het werk en dat leek zo'n heel lief onschuldig ding... maar na een half jaar had ze het halve bedrijf al doorgewerktecht serieus, geen geintje!
Ja serieusquote:
En nu is ze directeur, en maak jij nog steeds de asbakken leeg?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. wij hadden zo'n stagiaire op het werk en dat leek zo'n heel lief onschuldig ding... maar na een half jaar had ze het halve bedrijf al doorgewerktecht serieus, geen geintje!
19, Belinda uit Barendrecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leeftijd, details enzo>?
gotickquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja serieus![]()
Wij hebben allebei een hekel aan het christendom en dergelijke.
En wij dachten dat we dat niet beter konden uitdragen door sex te hebben in een kerk.
NOTE: Het was dan wel niet overdag, en kerkdeuren zijn niet altijd goed beveiligt.
We willen het ook nog een keer op het altaar doen![]()
Zodat god ook nog wat te genieten heeft.
pics?quote:
Mijn heldquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja serieus![]()
Wij hebben allebei een hekel aan het christendom en dergelijke.
En wij dachten dat we dat niet beter konden uitdragen door sex te hebben in een kerk.
NOTE: Het was dan wel niet overdag, en kerkdeuren zijn niet altijd goed beveiligt.
Amai, daar kun je voor in het gevang komen hé?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
gers is een baas boven baasquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
Gers
TOP 10 dagcijfers gehaald
1ste 10-08-08 330 Posts
1ste 11-08-08 336 posts
OMG Baas boven baas
Nee, ik werk daar niet meer. Zij volgens mij nog wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En nu is ze directeur, en maak jij nog steeds de asbakken leeg?
Baas boven baas, gers is de baas, en wij een potje pindakaasquote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gers is een baas boven baas
Toen was ik er alleen 's ochtends en 's middags evenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb jou gisteren, eergisteren en de dag ervoor ook al gepwnzd, en toen zat ik op stage
het gaat echt heel snel deze topic vandaagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Sackboy het volgende:
Damn, zo komen we vandaag nog wel bij de #200
Lol niet echt gothic.quote:
"Ja, dinsdag 20:00 uur zei je? Dat is goed sluit maar aan in de rij"quote:
Ze heeft geen hyves, in ieder geval niet met foto's.quote:
Zal kijken of ik nog op het intranet daar kan komenquote:
Dan kom je er niet levend uitquote:Op donderdag 25 september 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol niet echt gothic.
Meer haat jegens vroegere dingen en hypocriet gedrag van de kerk en troep.
En Jos: We wouden het zelfs in een moskee doen , maar die zijn best goed beveiligt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Amai, daar kun je voor in het gevang komen hé?
valt me op meeste metalgasten hebben een hekel aan de kerk enzoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol niet echt gothic.
Meer haat jegens vroegere dingen en hypocriet gedrag van de kerk en troep.
En Jos: We wouden het zelfs in een moskee doen , maar die zijn best goed beveiligt.
Ja, please, doe.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves, in ieder geval niet met foto's.
[..]
Zal kijken of ik nog op het intranet daar kan komen
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Toen was ik er alleen 's ochtends en 's middags even![]()
Ik heb er een hekel aan omdat ze heel hypocriet zeer veel Noormannen om het leven hebben geholpen in de naam van hun " god "quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef gers het volgende:
[..]
valt me op meeste metalgasten hebben een hekel aan de kerk enzo![]()
terwijl er toch best goede dingen in dat boekje staan
Nee, dat is ze niet.quote:
Leef jij van een uitkering ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef KingOfPop het volgende:
Yep.
Duh, dat is ze dus niet meer. Jij bent wel snel van begrip of niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als ze maar lekker is.
Wel we zijn niet verder gekomen dan tegen de muur van dat ding.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef gers het volgende:
en in de moskee lijkt me niet echt verstandig
En die van mijn moeder.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leef jij van een uitkering ofzo
ja ik zit thuis NoelGallagher jij dan lekker aan het werk ?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik zit thuis NoelGallagher jij dan lekker aan het werk ?
Ja en morgen ook vrijquote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn jullie allemaal thuis?
ach maar sommige dingen zijn best tof enzoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan omdat ze heel hypocriet zeer veel Noormannen om het leven hebben geholpen in de naam van hun " god "![]()
+ de meeste pedofielen komen vanuit de kerk.
+ het is allemaal smerige indoctrinatie.
je gaat toch bij borac wel zuipen hequote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
Ik zit ook thuis maar ga over een paar uurtjes naar MokumKutte is wel dat ik vanavond de bob ben dus ik kan niet zuipen
ja dat heeft hij gedaan via een pmquote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft boswachter jou even verteld hoe je moet posten?
Dus geen tequila-theorie vanavond voor Jos.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
Ik zit ook thuis maar ga over een paar uurtjes naar MokumKutte is wel dat ik vanavond de bob ben dus ik kan niet zuipen
Ja, dan slaap ik in Amserdam. Na de wedstrijd dus de stad inquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef gers het volgende:
[..]
je gaat toch bij borac wel zuipen he
Zoals wat ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef gers het volgende:
[..]
ach maar sommige dingen zijn best tof enzo
Zoveel hosselbare wijven zijn er niet tijdens ajax hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dus geen tequila-theorie vanavond voor Jos.
let op he joske sommige kan je niet husselen zonder dat het je 2 geeltjes kostquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, dan slaap ik in Amserdam. Na de wedstrijd dus de stad in
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik zit thuis NoelGallagher jij dan lekker aan het werk ?
Whehe die maat waar ik ga slapen woont 10 min lopen van de wallenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:26 schreef gers het volgende:
[..]
let op he joske sommige kan je niet husselen zonder dat het je 2 geeltjes kost
ArenA tja daar gaat het al fout hé!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zoveel hosselbare wijven zijn er niet tijdens ajax hoorWel een paar natuurlijk, maar in de Arena kan je geeneens tequila bestellen
die spaansequote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe die maat waar ik ga slapen woont 10 min lopen van de wallen![]()
hopelijk heb ik voor die tijd een mokkeltje anders weet ik het wel
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een keer bij de F-side gezeten bij Ajax
Overlopert!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Durfde ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeker flink juichen toen ajax een tegengoal kreeg?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, ik maak mezelf tenminste nuttig
bij welke wedstrijd NoelGallagher?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ajax - Heerenveenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bij welke wedstrijd NoelGallagher?
quote:
klappen gekregenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb zondag ook gewoon in de kuip gezeten en niet in het uitvak
Ik kreeg van de boswachter te horen, dat ik door moest geven, dat je nog wel de zin met een hoofdletter moet beginnen, voor de rest ben je goed bezig.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bij welke wedstrijd NoelGallagher?
Was jij die 17jarige jongen die gemept werd toen ie ging juichen bij een goal van ajax?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb zondag ook gewoon in de kuip gezeten en niet in het uitvak
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Was jij die 17jarige jongen die gemept werd toen ie ging juichen bij een goal van ajax?
Hoezo ging jij naar die westrijd danquote:
Dat ik ook gehoord ja, dat was wel bruut.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Was jij die 17jarige jongen die gemept werd toen ie ging juichen bij een goal van ajax?
tuurlijk niet gewoon niet juichen als ajax een doelpunt maaktquote:
ach ben je gewoon dom als je zoiets doetquote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat ik ook gehoord ja, dat was wel bruut.
Tuig is het, tuig! Tuig wat hier niet zou misstaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef gers het volgende:
[..]
ach ben je gewoon dom als je zoiets doet
Ik heb vrienden die Ajacied zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo ging jij naar die westrijd dan
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die Ajacied zijn
Dat weet jij heul niet!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef gers het volgende:
sorry maar jullie hebben niet op het altaar geneuqt
Ondankbarequote:
vroegah was ik ook voor ajaxquote:
Overloperquote:
Maar toen werd je ouder, en zegevierde het gezonde verstand.quote:
toen was ik 9 ofzo iedereen was toen voor ajaxquote:
En werd ie maar voor TOP OSSquote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar toen werd je ouder, en zegevierde het gezonde verstand.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik kijk niet vaak voetbal
MAAR
Als ik het kijk dan wel naar Ajax !
Support your localquote:Op donderdag 25 september 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
En werd ie maar voor TOP OSS![]()
![]()
![]()
!
quote:
Hoe weet je datquote:
Bij mij thuis werd ajax geïndoctrineerd zoals het geloof bij een christelijk gezinquote:Op donderdag 25 september 2008 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
toen was ik 9 ofzo iedereen was toen voor ajax
Sorry ..quote:
In heel Flevoland heb je pas sinds 2 jaar een profclubquote:
TOP Oss natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ..
Maar ik heb dan ook niet zoveel verstand van voetbal.
Enige hulp met het kiezen van een goede club zou fijn zijn
FC Glúcöcíánquote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ..
Maar ik heb dan ook niet zoveel verstand van voetbal.
Enige hulp met het kiezen van een goede club zou fijn zijn
omniworldquote:Op donderdag 25 september 2008 15:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
In heel Flevoland heb je pas sinds 2 jaar een profclub![]()
OMNIWORLD FTW!!1
een ajacied ben je niet voor even maar voor de rest van je levenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:44 schreef Noorsbloed het volgende:
1101 post met deze meegeteld !
En dat bijna allemaal exclusief in deze SC
Mijn buurjongen die was altijd voor degene die voorstondquote:Op donderdag 25 september 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben altijd voor de club die wint
hoeveel heb je gepost dan ?quote:
ah, vandaarquote:Op donderdag 25 september 2008 15:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn buurjongen die was altijd voor degene die voorstondRoyal Sadness, maar hij scheet ook wel eens bij ons in de tuin, dus
Probeer je me te overtreffenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
Nu al 210 posts.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
Whehe een gesprek met de ananas op msn over de SC
De_Ananas zegt:
tis hartstikke gay
De_Ananas zegt:
allemaal van die emo's zitten er nu
De_Ananas zegt:
vroeger
De_Ananas zegt:
in de tijd van PK, BK en GT
De_Ananas zegt:
toen iedereen nog collectief op de mods ging kankeren
De_Ananas zegt:
er 1000 plaatjes geposts werden
De_Ananas zegt:
we allemaal moesten lachen om de gifjes van sackboy
De_Ananas zegt:
toen er nog geen debiele wijven kwamen
De_Ananas zegt:
DAT waren de tijden
quote:
Eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
tis hartstikke gay
De_Ananas zegt:
allemaal van die emo's zitten er nu
De_Ananas zegt:
vroeger
De_Ananas zegt:
De_Ananas zegt:
toen iedereen nog collectief op de mods ging kankeren
De_Ananas zegt:
er 1000 plaatjes geposts werden
De_Ananas zegt:
we allemaal moesten lachen om de gifjes van sackboy
De_Ananas zegt:
toen er nog geen debiele wijven kwamen
De_Ananas zegt:
DAT waren de tijden
als je nu tegen een mod in gaat heb je meteen een ban aan de broekquote:
Topicreport geplaatst.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een trieste kankerkneus, die D_A. Alsof het zijn leven is, mongool
PM van die Noorse dames ?quote:
Ik voel me buitengeslotenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
Atsuko?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:52 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op wie lijkt zij?![]()
Fail @ emoticonquote:Op donderdag 25 september 2008 15:51 schreef KingOfPop het volgende:
Gers doet verwoede pogingen chicks te regelen via FOK!..:')
Weet niet maar zulke plaatjes mogen dus tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 25 september 2008 15:52 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op wie lijkt zij?![]()
Doei josquote:Op donderdag 25 september 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet niet maar zulke plaatjes mogen dus tegenwoordig niet meer
Natuurlijk welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet niet maar zulke plaatjes mogen dus tegenwoordig niet meer
Bij dezequote:Op donderdag 25 september 2008 15:54 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
en zeg maar dat die noelgallagher een flikker is
Ik postte gister zoiets en bossie haalde het weg.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Natuurlijk welIk mis nogal eens wat SC delen maar ik ben nog niet tegen gekomen dat dit niet mag
![]()
Eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:54 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
Zeg tegen Ananas even dat ik hem gelijk geeft. Het is niet meer zo leuk in de SC als dat het was voor we weer terug gingen naar normale nummering.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:54 schreef afcajos het volgende:
De_Ananas zegt:
Zelfs de beste overkomt dat wel eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik typ ja zo snel
![]()
Dan gebeurt zoiets wel eens.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik postte gister zoiets en bossie haalde het weg.
Ananas postte gister zoiets (oké nog iets ranziger) en kreeg een maandban.
En dit soort kettingsposts mogen ook niet meer. Net als HQ plaatjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |