Ze heeft geen hyves, in ieder geval niet met foto's.quote:
Zal kijken of ik nog op het intranet daar kan komenquote:
Dan kom je er niet levend uitquote:Op donderdag 25 september 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol niet echt gothic.
Meer haat jegens vroegere dingen en hypocriet gedrag van de kerk en troep.
En Jos: We wouden het zelfs in een moskee doen , maar die zijn best goed beveiligt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Amai, daar kun je voor in het gevang komen hé?
valt me op meeste metalgasten hebben een hekel aan de kerk enzoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol niet echt gothic.
Meer haat jegens vroegere dingen en hypocriet gedrag van de kerk en troep.
En Jos: We wouden het zelfs in een moskee doen , maar die zijn best goed beveiligt.
Ja, please, doe.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves, in ieder geval niet met foto's.
[..]
Zal kijken of ik nog op het intranet daar kan komen
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Toen was ik er alleen 's ochtends en 's middags even![]()
Ik heb er een hekel aan omdat ze heel hypocriet zeer veel Noormannen om het leven hebben geholpen in de naam van hun " god "quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef gers het volgende:
[..]
valt me op meeste metalgasten hebben een hekel aan de kerk enzo![]()
terwijl er toch best goede dingen in dat boekje staan
Nee, dat is ze niet.quote:
Leef jij van een uitkering ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef KingOfPop het volgende:
Yep.
Duh, dat is ze dus niet meer. Jij bent wel snel van begrip of niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als ze maar lekker is.
Wel we zijn niet verder gekomen dan tegen de muur van dat ding.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef gers het volgende:
en in de moskee lijkt me niet echt verstandig
En die van mijn moeder.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leef jij van een uitkering ofzo
ja ik zit thuis NoelGallagher jij dan lekker aan het werk ?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik zit thuis NoelGallagher jij dan lekker aan het werk ?
Ja en morgen ook vrijquote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn jullie allemaal thuis?
ach maar sommige dingen zijn best tof enzoquote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan omdat ze heel hypocriet zeer veel Noormannen om het leven hebben geholpen in de naam van hun " god "![]()
+ de meeste pedofielen komen vanuit de kerk.
+ het is allemaal smerige indoctrinatie.
je gaat toch bij borac wel zuipen hequote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
Ik zit ook thuis maar ga over een paar uurtjes naar MokumKutte is wel dat ik vanavond de bob ben dus ik kan niet zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |