Wallenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is eerlijk waar de gekste en gaafste plek waar ik en mijn Noorse schone het ooit hebben gedaan.![]()
![]()
![]()
Maar tering wat is zon hokje krap
Klopt. wij hadden zo'n stagiaire op het werk en dat leek zo'n heel lief onschuldig ding... maar na een half jaar had ze het halve bedrijf al doorgewerktquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de grootste en gekste en wildste personen tussen de lakens.
( en in het bos , op het strand , op de auto , in het biechthokje van een kerk)
Jajajaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, post eens wat minder. Als ik thuis was, had ik jullie gepwnzd.
Leeftijd, details enzo>?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. wij hadden zo'n stagiaire op het werk en dat leek zo'n heel lief onschuldig ding... maar na een half jaar had ze het halve bedrijf al doorgewerktecht serieus, geen geintje!
Ja serieusquote:
En nu is ze directeur, en maak jij nog steeds de asbakken leeg?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. wij hadden zo'n stagiaire op het werk en dat leek zo'n heel lief onschuldig ding... maar na een half jaar had ze het halve bedrijf al doorgewerktecht serieus, geen geintje!
19, Belinda uit Barendrecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leeftijd, details enzo>?
gotickquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja serieus![]()
Wij hebben allebei een hekel aan het christendom en dergelijke.
En wij dachten dat we dat niet beter konden uitdragen door sex te hebben in een kerk.
NOTE: Het was dan wel niet overdag, en kerkdeuren zijn niet altijd goed beveiligt.
We willen het ook nog een keer op het altaar doen![]()
Zodat god ook nog wat te genieten heeft.
pics?quote:
Mijn heldquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja serieus![]()
Wij hebben allebei een hekel aan het christendom en dergelijke.
En wij dachten dat we dat niet beter konden uitdragen door sex te hebben in een kerk.
NOTE: Het was dan wel niet overdag, en kerkdeuren zijn niet altijd goed beveiligt.
Amai, daar kun je voor in het gevang komen hé?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
gers is een baas boven baasquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
Gers
TOP 10 dagcijfers gehaald
1ste 10-08-08 330 Posts
1ste 11-08-08 336 posts
OMG Baas boven baas
Nee, ik werk daar niet meer. Zij volgens mij nog wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En nu is ze directeur, en maak jij nog steeds de asbakken leeg?
Baas boven baas, gers is de baas, en wij een potje pindakaasquote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gers is een baas boven baas
Toen was ik er alleen 's ochtends en 's middags evenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb jou gisteren, eergisteren en de dag ervoor ook al gepwnzd, en toen zat ik op stage
het gaat echt heel snel deze topic vandaagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef Sackboy het volgende:
Damn, zo komen we vandaag nog wel bij de #200
Lol niet echt gothic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |