quote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT =
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou, ik zie er wel heel onschuldig uit
laten we het daar maar op houden
![]()
Maar als ze je series nemen is dat niet erg toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!
quote:Ooh en 10 keer achter elkaar knipogen naar een meisje zou ik ook niet proberendan denkt ze eerder dat je een zenuwtrekje hebt.
zie je welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou, ik zie er wel heel onschuldig uit
Die ineens op mysterieuze wijze verdwenen zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah stonden er pics in me fobo
Dat zijn meestal de grootste en gekste en wildste personen tussen de lakens.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou, ik zie er wel heel onschuldig uit
Serieus NEMENquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ze je series nemen is dat niet erg toch?
[..]
waxenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef afcajos het volgende:
Maare gers, ik heb ook last van konthaar. Nog meer tips om er vanaf te komen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de grootste en gekste en wildste personen tussen de lakens.
( en in het bos , op het strand , op de auto , in het biechthokje van een kerk)
WTFquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
in het biechthokje van een kerk![]()
Krijg je dan niet allemaal stoppeltjes op je kont? Ik ga het NIET waxen of epilerenquote:
serieus nemen is toch geen zenuwtrekje?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus NEMEN?
En een jongen deed dat een keer naar metoen moest ik de hele avond bestuderen of hij een zenuwtrekje had of niet
quote:
Ja, sorry. Ik had echt een zenuwtrekjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus NEMEN?
En een jongen deed dat een keer naar metoen moest ik de hele avond bestuderen of hij een zenuwtrekje had of niet
Ja sorry, vond het een erg leuke grap.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEEEE. Beetje vriendelijker mag wel hoor bobby!
bel ze en als je een 0412 nummer belt krijg je mij misschien welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
Maar jongens, ik moet werkenfijne dag nog allemaal
en stoot (
) me niet uit de top 10
Ach ja 8 is ook een mooie plaats.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
en stoot (
) me niet uit de top 10
Dat is eerlijk waar de gekste en gaafste plek waar ik en mijn Noorse schone het ooit hebben gedaan.quote:
Dag liev lekker onschuldig maagdelijk ding.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
en stoot (
) me niet uit de top 10
Serieus?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is eerlijk waar de gekste en gaafste plek waar ik en mijn Noorse schone het ooit hebben gedaan.![]()
![]()
![]()
Maar tering wat is zon hokje krap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |