ja maar dan ben ik dadelijk bezopen en dan hussel ik walvissenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een paar tequila shotjes, zorg wel dat je niet wegloopt anders zal ze met iemand anders er vandoor gaan.
Stuk of 4,5 tequila. In het begin voel je er namelijk niks van en opeens komt die klap
Het klopt nietquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg dat het niet klopt!Anders ga ik ook met die ghb beginnen
Dat weet je nog?, dan valt het nog best mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom jongens me altijd tequila aanbieden(serieus
)
Ja, dat is dan ook afcajos stijlquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik dadelijk bezopen en dan hussel ik walvissen
Dan ga jij in paupertenten uit waar pauper foutjes der evolutie proberen op oneerbare wijze de broekjes van onschuldige lieve meisjes in te komen.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
ik besteed maar per dag maximaal 20 minuten aan makeup dan ben ik toch niet metrosexsueelquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
1. hap hap hap
2. Bier zuipen en zelfvertrouwen hebben
3. BEWIJS ! HOAX !
bedankt voor die note de-boswachterquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha je bent er al. Mooizo.
Je 13e note is afkomstig van mij. Dat je het ff weet
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook afcajos stijl
20 minuten aan makeup ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef gers het volgende:
[..]
ik besteed maar per dag maximaal 20 minuten aan makeup dan ben ik toch niet metrosexsueel![]()
ow en het 2de doe ik al
bt is echt niet onschuldig hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan ga jij in paupertenten uit waar pauper foutjes der evolutie proberen op oneerbare wijze de broekjes van onschuldige lieve meisjes in te komen.
Jij vraagt erom hé?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt voor die note de-boswachter
en me aars epileren maar dat doet toch iedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
20 minuten aan makeup ?![]()
Dude .. please ..
Mijn beeld van jou wat doen je.
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
Dat wel jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
en me aars epileren maar dat doet toch iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Begrijpelijk ja. Zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar soms ben ik het wachten zat
wat is dan goedkoop en wat werkt goedquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het ook wel eens hoor, alleen het is zo fucking duur en je hebt geen 100% garantie dat je regelt
....quote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
en me aars epileren maar dat doet toch iedereen
Een knuppel?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
wat is dan goedkoop en wat werkt goed
Ja, want ik wijs die verzoeken meestal afquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat weet je nog?, dan valt het nog best mee.
Lippenstiftquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
Nee gohquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het ook wel eens hoor, alleen het is zo fucking duur en je hebt geen 100% garantie dat je regelt
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemtquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
Als je maar één ding onthoudt, IK STA OP 1!!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat jullie morgen allemaal in de top 10 staan
heb ooit wel me konthaar verwijderdquote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
....
Mooiboy OF metrosexueel OF verkapte homo.
![]()
Ik geloof er geen zak van.
Stoere Fok! Baas die je bent !
Jij besteed heul geen 20 minuten aan die onzin.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee gohal ben ik nog zo bezopen heb ik nog steeds eisen
(niet gemeen bedoeld hoor
)
Lolbroek + Zelfvertrouwen =quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemt
Ik mag het hopen jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Wedden dat jullie morgen allemaal in de top 10 staan
I would make you an offer you can't refusequote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef gers het volgende:
[..]
heb ooit wel me konthaar verwijderd![]()
aansteker en je scheet willen aansteken werkt niet goed als je dronken bent
Dries Roelvink Styloquote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon de lolbroek uithangen. Paar van die vreemde dansmoves werken vaak goed, zorg wel dat je niet doet alsof je je eigen danspasjes serieus neemt
Ik val dit keer buiten de top 10quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je maar één ding onthoudt, IK STA OP 1!!
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lolbroek + Zelfvertrouwen =
zou ik door de keuring komenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
)
Ik denk dat jij een super onschuldig meisje bent.quote:
Haha, ja vastquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
I would make you an offer you can't refuse
mwha opzich was het grappigquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna Darwin Award waardig.
Joh, maagdelijk is my middle namequote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een super onschuldig meisje bent.
Puriteins !
Maagdelijk !
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puriteins !
Maagdelijk !
zelfs jezus zou dat niet gelovenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puriteins !
Maagdelijk !
Jammer, Jordy!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er iets walgelijk is zijn het wel van die jongens die zichzelf veel te serieus nemen!
vroegah stonden er pics in me foboquote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
BT =quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, maagdelijk is my middle name!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
BWAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, maagdelijk is my middle name!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |