Ja precies, het wachten is het waardquote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kwaliteit laat wel altijd op zich wachten, dat wel.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
GHB is zooooooo 1990BT is waarschijnlijk verwerkt door het toedoen van GHB
![]()
![]()
Nice BobbyB, nice!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Oja, TerugVindPanettiere
[ afbeelding ]
boh gek ik heb geen lollerstoelquote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ooit een loverboy in een rolstoel gezien? Nou dan..!
Ik heb oooit een keer gevraagd aan een meisje: ( had teveel op) "Hey, jij bent een man of niet? ik heb het wel doorquote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Goeie husseltruuks![]()
Alleen denk ik dat je met die openingszin niet ver komt
ik had het bericht al gelezen normaal posten dusquote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
!!! Punt van aandacht !!!
[..]
moar wat moet ik dan doen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je lijk me vriendin wel. Die zei dat gister ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, het wachten is het waard
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb oooit een keer gevraagd aan een meisje: ( had teveel op) "Hey, jij bent een man of niet? ik heb het wel door"
*Pets in mn gezicht*
Waarom was ik daar niet bij?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb oooit een keer gevraagd aan een meisje: ( had teveel op) "Hey, jij bent een man of niet? ik heb het wel door"
*Pets in mn gezicht*
1. stoppen met metrosexueel zijn.quote:
jordeeeh is helaas niet meer onder onsquote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer VANRINSUM terugkeert in dit topic waarschuw hem dan even ja. Thanks.
Ohja hoe is het met Jordeeeh afgelopen. Was ff een uurtje weg.
HEUJ!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jordeeeh blijft wegquote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer VANRINSUM terugkeert in dit topic waarschuw hem dan even ja. Thanks.
Ohja hoe is het met Jordeeeh afgelopen. Was ff een uurtje weg.
Aha je bent er al. Mooizo.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had het bericht al gelezen normaal posten dus
Wat vreemdquote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
*Pets in mn gezicht*
1 ben niet metrosexueelquote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
1. stoppen met metrosexueel zijn.![]()
2. echte kerel worden.
3. De baas zijn. !
Een paar tequila shotjes, zorg wel dat je niet wegloopt anders zal ze met iemand anders er vandoor gaan.quote:
Muwhaha. ze heeft gelijk johquote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je lijk me vriendin wel. Die zei dat gister ook.
he wat jammer. Kut man.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef gers het volgende:
[..]
jordeeeh is helaas niet meer onder ons
Zeg dat het niet klopt!quote:
1. hap hap hapquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
1 ben niet metrosexueel
2 hoe
3 ben al een fokbaas
Nu weet ik waarom jongens me altijd tequila aanbiedenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een paar tequila shotjes, zorg wel dat je niet wegloopt anders zal ze met iemand anders er vandoor gaan.
Stuk of 4,5 tequila. In het begin voel je er namelijk niks van en opeens komt die klap
Ja, maar soms ben ik het wachten zatquote:Op donderdag 25 september 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Muwhaha. ze heeft gelijk joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |