Bedoel je die Takashi 2?! Via Lacebag...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:14 schreef djnospinzone het volgende:
tufpeh. Dubz0ne, waar had je je laatste pickup vandaan? Naam et cetera? Die waren kerk
Welke?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
2 paartjes staan nog op me te wachten. Jammer genoeg volgende week hele week werken dus geen tijd om ze op te pikken. Even geduld hebben dus.
Dope!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:03 schreef thaWarhead het volgende:
Lage Steve Olson Vans Syndicate's en die zwarte Trainer 2.
Da's een schoen van 2 jaar terug ofzo, die ga je alleen nog online vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Wat zijn winkels waar je de Nike trainer 3 sertig kan halen?
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Ik wil deze Nike SB Dunk High Pro halen [ afbeelding ]
Maar ik heb normaal 43 maar ze hebben alleen maat 10US.
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
En denken jullie dat ik ze pas ?
Nergens, oude release, allang uitverkocht. Dat wordt internet (forums/ebay/resellershops) afstruinen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Nergens denk ik...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Zal ik dan zeker doen. Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.
[..]
Nergens, oude release, allang uitverkocht. Dat wordt internet (forums/ebay/resellershops) afstruinen.
Ik heb het idee dat high's zelfs iets groter vallen dan de lows.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Ik wil deze Nike SB Dunk High Pro halen [ afbeelding ]
Maar ik heb normaal 43 maar ze hebben alleen maat 10US.
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
En denken jullie dat ik ze pas ?
[insider]quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:14 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat high's zelfs iets groter vallen dan de lows.
Oke thanks , ze zijn dus tot morgen in de aanbieding en ik moet morgen werken dat is juist het rotte ervanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
[insider]
Ik heb t idee dat jij een brazem bent!
[/insider]
neem eens een weekje vrij om je collectie op de gevoelige plaat vast te leggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
2 paartjes staan nog op me te wachten. Jammer genoeg volgende week hele week werken dus geen tijd om ze op te pikken. Even geduld hebben dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |