quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:08 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet: pak een biologische grapefruit/ sinasappel en pak een bio-onlogische. En check.
Drank, gok ik.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Na alle erg positieve reacties over deze film viel hij mij persoonlijk toch een beetje tegen. Het filmpje vooraf (Presto) was wel weer erg grappig, ditmaal over een chochelaar en een konijn.
Een persiflage op de OP denk ik; daar staat ook eiglekquote:
Alles wordt minder.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Bij feur de sel, grof zeezout e.d. bevat het zoet naast de NaCl ook nog wat andere minderalen. Sommigen beweren het smaakverschil te kunnen proeven (denk bijv aan de toegevoegde jodium bij keukenzout).
Nou ja, hoe dan ook: als je het gewoon gebruikt om je tomatensaus mee te zouten, neem je gewoon keukenzout, maar als je het niet oplost, neem je een fancier zoutsoort. Korrels grof zeezout door de kruidenboter, bijvoorbeeld. Of maldon-vlokken over je groenten. De 'bite' van duurdere zoutsoorten is namelijk wel degelijk lekkerder
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:16 schreef Stinosss het volgende:
Lees ook regelmatig tijdens eten...wordt alleen niet echt geapricieerd door de andere tafelgenoten.
Het ging enigsinds om een vetschort, niet om het equivalent van een korte broek in het engels.......quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
idd, wat bedoel je met een short ? ah dat, mwoa dat heb ik niet echt eigenlijk
ik denk dat het per persoon verschilt hoelang en of je weer in model komt
hier bijna 6 weken geleden een keizersnee gehad en op zich valt het me allemaal reuze mee hoe snel ik weer een enigsinds "normaal model" had. Ik moet wel nog een kilo of 10 kwijt, maar daar zitten ook nog pre zwangerschapskilo's bij en ik ben sinds de dag van de keizersnede ook al wel 10 kilo kwijt
Het gaat om deze foto.quote:Op 04-08-2008 22:05 schreef Ge4ce het volgende
Ik zat naar het adertje te zoeken in de foto.
Die guotequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
ik heb t wel over die rooie en bruine mapjes voor een topic niet over quickguote
Nog mooier was geweest "in serieuze conditie".quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Morgan Freeman in serieuze toestand na auto-ongeluk
Die TT. Hopelijk is dat anglicisme opzettelijk.
Het verhaal is al triest zat, maar soms is zo'n overbodige spatie wel heel grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:39 schreef Devlinsect het volgende:
-knip- Liever dat dan dat je tante tijdens het overlijden van je moeder moet horen dat ze in de schuldsanering zat en dood ongelukkig was -knip-
Scherp!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het verhaal is al triest zat, maar soms is zo'n overbodige spatie wel heel grappig
quote:je loopt op de ander naar binnen als diegene aan het plassen is,
Ik vond het inderdaad al een knap debiel stukje!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Door de keuze voor ongehoorzaamheid kennen we nu goed én kwaad, waar we voorheen slechts goed kenden. Het is de bedoeling dat we in dit leven inzien dat kwaad, ongehoorzaamheid aan goed, niet de weg is, omdat het tot destructie leidt op alle gebieden. Daardoor kunnen we ervoor kiezen om terug in gehoorzaamheid van God te komen, zodat we weer alleen goed doen. We zijn dus een doorn in het oog van God ja, maar Hij houdt zoveel van ons dat Hij ons een kans geeft, in plaats van ons van de aardbodem te vegen. Maar de keuze is aan ons. Satan wil ons er op alle mogelijke manieren afhouden van gehoorzaamheid aan God, daarmee onze eigen ondergang tegemoet tredende. Hij haat ons, God houdt van ons, maar doet net of God een tyran is (waar hij erg succesvol in is) en dat Hij degene is die onze ogen heeft geopend waardoor we niet meer dom zijn, maar realiseren dat we zelf ook goddelijk zijn etc. Dat is een beetje het idee. Je kan zonde geen ontwikkeling noemen, maar eerder verdibilisering omdat je er kwaad en onrecht door doet en er uiteindelijk je eigen dood mee inluidt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
oke, dit zijn zijn gedachten:
Zwoele zomeravond, verschrikkelijk clichao.
Je keek naar mij en vroeg me, ga je met me mee.
Ik had toen beter moeten weten, je keek al zo verliefd naar mij.
Je zag in mij de ware liefde, maar jij jij jij jij...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:51 schreef troma78 het volgende:
Zou het niet precies kunnen zeggen, maar toch mindstends een week.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:47 schreef Popples het volgende:
kersjes die van mij heeft dit al 1.5 maand dat ze heel slecht eet. ik moet haar jurkjes en rokjes echt smaller zetten. dag dag babyvetjes.![]()
ow die jankpartijen heerlijk, vooral als je in de winkel staat en dat ze dan schreeuwt net alsof je haar wat aan doet tewijl je alleen nee zegtmensen staan dan je echt aan t gapen van ow arm meisje. vooral met haar blauwe ogen en krullend blonde haar en haar wijze snoet heeft ze iedereen zo om de duim gewikkeld.
Ik hoop dat er een hausse bedoeld wordt.quote:"Een nieuwbouwwijk wordt gekenmerkt door een hoos aan kinderen, waarna het weer wat terugzakt en er minder vraag is naar kinderopvang.
Ik heb kennelijk niet goed opgelet tijdens de taallesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:03 schreef dahei het volgende:
Je moet het koopcontract eens aan je buurman laten zien. Vraag eens of hij de oude bewoner er al eens op heeft aangesproken. Als dit het geval is, dan heeft de verkoper duidelijk iets verzwogen...
Wat is overigens het verschil tussen de verkopende makelaar en de makelaar zelf? (ik snap je tekst niet).
blijkbaar zit het dus wel goed met de mensenrechten in China.quote:niemand ontkent dat het in China allemaal koek en ei is.
Die zag ik ook zojuist, wat een vreselijke blunder!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef lienelien het volgende:
Zorg voor overleden kinderen zus
oeps..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:51 schreef Faja-Lobi het volgende:
Voor allebei mijn kinderen heeft mijn moeder een doek geborduurd, mijn dochter met sprookjesfiguren (elfjes, dieren uit het bos en volgens mij ook kabautors)
Lelijk anglicisme.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ze misplaatst dingen redelijk vaak, en ze is niet meer 100%
Eten in hoger sferenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef LoveHenk het volgende:
ik ben gen belg, was gewoon naar gentse feesten.
thanks fr replies.
heb die magnetron rijs geproefd - niet te vreten. zaten twee bakjes in, diegene die wil mag tweede bakje bij me thuis komen ophalen of ik smijt het weg
heb die ronde turkse rijs geproefd, maar het is iets anders.
restaurant was genaamd mondane ofzoeites. iig bel ik er even naar toe
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:24 schreef releaze het volgende:
Mwah, mijn ex had een 'wilde kat' en kwam zelfs met meeuwen thuis, door het slaapkamerraam zo het bed op...
Vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:29 schreef ..zapper het volgende:
Gewoon schriftelijk opzeggen met inachtneming van 1 maand opzegtermijn, dit is de wettelijk vastgestelde maximum termijn voor een jaar contract. Een evt concurrentiebeding moet in relatie tot je contract staan en dat kan mi alleen als er sprake is van een contract voor onbetaalde tijd.
Bummerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:23 schreef MaceNL het volgende:
afhankelijk dacht ik alleen maar een kleine scheur in de bumber, maar na een bezoekje aan een garage bleek dat ook de ophanging waar de bumber aan vast zit bijna in de ventilator zat. die is dus redelijk scheef. schade post 1300 euro.
bumber hangt nu op 3 plaatsen vast ipv 4.
ik kan er wel mee rijden, maar het had niet zo gehoeven
Wát voor een zakje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef dagdag het volgende:
man: " hallo ik ben van de kerk en ik heb een donazi zakje"![]()
Leuke rake post!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef koffiegast het volgende:
Ik voorspel een persoon die voorspelt dat er een apocalypse zal zijn, dat daar redenen aan verbonden zijn die COMPLEET leukraak in kunnen worden gevuld en dat de gevolgen de apocalypse iets is wat we aan vrijwel elke ramp of scenario, waarbij we zelf ook kunnen bepalen of het een ramp/scenario is of niet, kunnen toeschrijven. En vooral dat mochten deze redenen of apocalypse worden betwijfeld in diens waarheid dat er nog altijd mensen zullen zijn die steevast blijven dat het de waarheid is.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef neo567 het volgende:
Ik ben ook door satanische groot machten erg lastig gevallen, maar God was er niet, hoe hard ik ook bidde!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef Puddytat het volgende:
Ok! Ik zit met een probleem.
Vandaag zat ik in de auto, radio te luisteren. Ik weet niet meer welke zender het was maar goed. Daar hadden ze een quiz met vragen over muziek/artiesten etc.
Nu wist die Radio DJ te vertellen dat er, nog niet zo lang geleden want hij lied het nummer horen, een dance track is gemaakt met een sample/refrein van een nummer van Toto.
Ik heb me rot lopen zoeken op Internet maar kan alleen maar een mix van Africa vinden. Deze bedoel ik dus niet!
Ik ben de naam van de DJ (ja deze heeft hij ook genoemd) en het nummer van Toto vergeten!
Help kan iemand me hier helpen!!??
Bedankt!
Kus kus,
Weer zo'n prachtige overbodige spatie, vooral in deze contextquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ben geen mocro. Ik ben gewoon een Nederlander. Die zijn geld verdient met werken en nee ik ben geen zwart werker.
En afhankelijk!quote:
Welke meneren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is is ook zo. Onze welvaart is berekend op 2 miljard mensen. En dat is ook waar de NWO van uit gaat. En om de boel weer op het gareel te krijgen staat er een plan op stapel om 80% van de mensen te elimeneren.
Je weet ook best wel dat er niet oneindig geld gecreerd kan worden. Credietcrisis.? Zimbabwe?
Er is dus wel degelijk een evenwicht van armoe en rijkdom.
Auwquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef marlieske het volgende:
Totalen onthouding is niet goed of normaal in een gezond huwelijk en als jullie niets veranderen zal je vast nog vaker voor "verassingen" komen te staan.
Ou!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef t_igger het volgende:
Dan heb je duidelijk onze klauterkabauter nog niet mee gemaakt!
Die klimt overal op, onder & overheen!En dat laten we lekker gebeuren! Tjah soms valt hij dan, eigenschuld... Zo leert hij wat wel & niet kan! Hij zit dus vaak ook onder de blauwe plekken!
![]()
Zoals al eerder gezegd: Een kind leert alles met vallen & opstaan!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:46 schreef loveli het volgende:
Tijdens de ovulatie zijn vrouwen sneller opgewonden, wat dat betreft vind ik het juist netjes dat TS wel aan een condoom heeft gedacht. Juist dat zijn de momenten dat veel mensen in de hitte van het moment alles vergeten.
quote:Toch grappig dat er nog steeds veel mensen de nabestaanden in ruste willen laten rusten....
M'n vriendin's z'n borsten, daar zit lekker veel haar opquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:47 schreef F04 het volgende:
Aah, borsten! Lekker met je kop in je vriendin's z'n borsten rollen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:23 schreef Teunebeun het volgende:
Ja, ik zat dus net op msn. Mijn neef had 't uit met een meid die ik kan bestempelen als goede kennis. Die meid noem ik nu N. N had 't uitgemaakt met mijn neef omdat zij hem er van bedenkt dat hij met andere meiden vreemd gaat. Toen net kwam ze aanzetten op msn. Dat het uit was. En dat ze vrijgezel was blabla. Een heel verhaal om mij op te geilen etc. Maar als ze mijn neef zwart maakt hoef ze niet bij mij te komen huilen en mij op te geilen etc. Ik weet het hele verhaal van mijn neef en ik weet dat ze andere jaloerse vriendinnen van haar vertrouwt. Laat mij met rust hoer!
Klacht: Meid die mijn neef spreekwoordelijk zwart maakt en dan mij probeert op te geilen.
Halve zolen ook altijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Pleeg jij nu ook zelfmoord?
Geenstijl kwaliteit, kom op zeg. 99% is gewoon onzin, ze teren dan ook op die 1% wat vaak nieuwtjes zijn. Dat die nieuwtjes ook echt zolen aan de dijk zetten is niet te danken aan de kwaliteit van het bericht, maar aan de media die er gek genoeg bovenop blijft zitten..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:32 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
JAAAAAAA IPPON INDRUKKEND!!!!
Ik heb de hele tekst maar vet gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 05:06 schreef Kutkloon.3 het volgende:
ik heb nagedagt en weet nie waar het aan licht. me vriendin is vanmiddag zo maar weg gegaan. zo maar met haar ex. ik weet nei waar ze nu is. ik kan haar niet berijke. ik weet nie wa ik moet doen voel me kut
Wat is een Ippon en waar moet het inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:50 schreef Montov het volgende:
Determiwattes?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef SingleCoil het volgende:
ik snap niet wat de toevalsprocessen in de QM met vrije wil te maken hebben. Het feit dat de toekomst onzeker is wil toch niet zeggen dat jij haar daarom met jouw wil kunt beinvloeden ? Onzeker en deeterminstisxch sluit elkaar niet uit. Of laat jij je keuzeproces afhangen van de uitkomst van een onzeker QM-proces ? Dan is het toch geen vrije wil, dan is het toeval.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef borbit het volgende:
Ik ben mijn huidige meubels een beetje zat.
Dus heb ik besloten dat ik ze allemaal weg doe.
Dan heb ik een lege woonkamer. Die wil ik dan gebruiken om een grote, lange, lage tafel in te zetten.
Dan een heel zacht tapijt eronder zodat je chill in kleermakerszit aan tafel kan zitten. De tafel moet denk ik daarom ook ronde randen hebben en van een martiaal dat lekker aan voelt.
Tafel moet ongeveer 2 meter lang, 0.75 meter breed en ongeveer 40 a 50 centimeter hoog worden.
Hoe moet ik dat doen?
Ik lees nu trouwens pas de rest van de post de barstensvol vergelijkbare fouten staatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
maar laten we vooral de oorzaken niet aanpakken maar aan symbool-bestrijding doen...
Ze legt uit wat ze nou precies bedoelt met de frase 'een mes in je rug steken'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef shorty-bloem het volgende:
Nee ik bedoel het gewoon verguurlijk
Je kan het hele oeuvre van deze user wel vet makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb de hele tekst maar vet gemaakt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef JoostPayne het volgende:
Kijk bij mijn broer is het zo die is handig met auto's en ik met computer dus zo kan je elkaar wat uit de brand helpen dit alles onder het motto "Ik krap jou rug en jij krap de mijne".
Nee, alleen de vuile vaat wordt er gewast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Alsof het eten gebakt wordt in de wasbak
'Vader; geef hen ver, ze weten niet wat ze doen'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef EnglishTest het volgende:
Ik heb een digitale fotolijst. Als ik de foto's gelijk op computer zet, en daarvanaf op m'n digitale fotolijst zet. Dan weergeeft hij ze.
Maar als ik ze in Photoshop ga bewerken (bijv. alleen tekst toevoegen) en onder dezelfde naam opsla, dan weergeeft hij ze niet meer. Wat gaat er mis
Drie opeenvolgende zinnen met een originele fout!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat soort kort door de bocht redenaties stuiten mij nogal door de bocht kan ik je vertellen.
Dit is een zeer gevoelig onderwerp waar ik over kan praten en posten, maar mensen die het met dit soort redenaties komen leggen meteen een groot wantrouwen bij mij op.
Vaak loopt het uit op debunkeren en dat is zo nutteloos daar ik mijn eigen waarheid in handen heb en dat is alles wat uit eindelijk telt, niet of iemand het wel of niet gelooft.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Kees22 het volgende:
[...debunkeren...]
Drie opeenvolgende zinnen met een originele fout!
quote:allenmaal sims 2 spellen
zoals delux
studentenleven
ikea woon acceswaris
glamer asseswaris
teener asseswares ,
feest asseswares
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd, totaal belagelijk plan.
quote:mijn vrouw die kon er niet tegen die is halfe wegen gaan slapen
Of het is " Krabgerecht vanuit de krab observeren op indiaanse wijze".quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Krabgerecht vanuit de krab opserveren op indiaanse wijze.
Lijkt mij een contaminatie.
In een topic over wanneer de noodrem te gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef gias het volgende:
je kan toch ook naar de machinist lopen of hoofdconducteur.
volgens mij is elke trein uitgerust met een defibrillator.
hard aanval is dus makkelijk te fixen dan.
En uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Boschkabouter het volgende:
Een "waarschuw de conducteur"-knop met ingebouwde intercom lijkt me het meest praktische. Volgens mij hebben de nieuwe Veolivla, connexxion en Syntus treinen al zoiets.
Keihardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef gias het volgende:
je kan toch ook naar de machinist lopen of hoofdconducteur.
volgens mij is elke trein uitgerust met een defibrillator.
hard aanval is dus makkelijk te fixen dan.
1 lettertje vergeten en je krijgt iets compleet andersquote:
GMTAquote:
Nou, dat een krab denkt: "Uch. Blij dat ik daar niet lig."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Of het is " Krabgerecht vanuit de krab observeren op indiaanse wijze".
Als een indiaan naar een krabgerecht kijken, alleen zie ik dat vanuit de krab nog niet helemaal voor me.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Angel-eye het volgende:
ben getrouwt maar onlangs vreemd gegaan met collega.ik vondt het erg spannend heb het ook eerlijk aan mijn man verteld, en na vele gesprekken is besloten bij elkaar te blijven omdat het om een eenmail voorval ging.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:19 schreef Cryptodome het volgende:
Een scherpe/kristische mening/opmerkingen oke, maar waarom altijd die provercerde titels? Dit geldt trouwens ook voor veel columns van andere columnisten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:38 schreef Ronhui het volgende:
Niet die Bernal dus.. hoef ik ook niet te zeggen dat dat kind preventief geabborteerd dient te worden om het een levenslang trouma te besparen....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef flashermx het volgende:
Ik moet misschien aan mijn schouder geopereerd worden (als het mogelijk is).
Omdat hij te makkelijk en vaak gedeeltelijk uit de kom schiet en er braakbeen is gebroken in de schouder.
Nou heb ik van iemand gehoord dat deze ingreep erg pijnlijk moet zijn en dan met name erna.
Zijn er mensen die z'n ingreep ook gehad hebben en wat vonden jullie van de pijn en heeft het echt gelopen??
Onzichtigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Wat is er kortzinnig aan mijn gedachtengang, het zijn gewoon feiten, ik ben niet degene die alcohol in het verkeer promoot, en dat kan ik van jou niet zeggen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef TheYoung1 het volgende:
De verbeteringen, want dat zijn het, eindelijk, in het fobo zijn bewonderingswaardig.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:17 schreef dingdang het volgende:
Alle 3 in de toeristische sector. De exacte functies lijken me niet ter sprake doen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef Viswijfje het volgende:ik heb de wachtwoord niet meer ik ben niet zo van administracie!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:48 schreef Chrisjedegekste het volgende:
Ik heb vanacht nog een keer memtest aangezet en de uitkomst was dit.
Walltime Cached RsvdMem MemMap Cache Ecc Test Pass Errors EccErrors
9:11:55 2048 257 m e820 Std on of std 10 0
Maar als het me voeding was hat hij toch wel een keer opnieuw opgestart of zie ik dat verkeerd ????
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:09 schreef delano.888 het volgende:
Ok, in de nacht van vrijdag op zaterdag (half 1 ofzo) wat dingen besteld van megagadets.nl,
Op de site staat dit:
Morgen in huis
Voorradige artikelen die u voor 15:30 besteld, worden de volgende dag bij u bezorgd.
Nu kreeg ik net (10 minuten geleden) dit mailtje:
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Verstuurd
Houd dit nou in dat het morgen aankomt, of vandaag, oftewel, word zaterdag wel geregend als een dag waarop je voor 15:30 kan bestellen (00:30 is natuurlijk voor 15:30)
Alweer zo'n bizarre variatiequote:Op zondag 17 augustus 2008 01:55 schreef Downstar het volgende:
ook las ik op in dit topic dat iemand zei dat ze in bijna geen 1 land door de douane kwamen ; Nou in Amerika zijn deze dingen legaal hoor ; zo lang er maar een oranje/rood gekleurde dop/richter op de voorzijde zit .. ! dus in Amerika komen ze zobiezo door de douane heen ..
Gelukkig is dit niet weer een níeuwe variatie. Deze kwam al voorbij in Originele taal- en spelfouten #10quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef Noshiba het volgende:
mark cavendish op de koppelkoers? Is dat de cavendish van die tour overwinnings?
Port met Tipp-Ex, ik heb genoeg rare drankcombinaties tot me genomen, maar hier zou ik maar niet aan beginnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef Dikke-Doei het volgende:
Zoals net ook. Ik dacht ik wil een tic tac uit het doosje pakken. en dan pak ik ineens een portje tip-ex en was van plan het dopje er af te draaien. En toen dacht ik wat doe ik nu weer. en vandaar dit topic. heb jij wel eens verwarrende acties.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef DiePascal het volgende:
Pak een steendje plak wat plak band op en plak s'nachts op zijn deur bel dan hoef jij ook niet steeds te bellen(A)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef Forza- het volgende:
En dat nummer herkon ik.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Gerardje het volgende:
[..]HIj acceleert eerst om vervolgens iets er bij te betreken wat helemaal niet afronteert met het afgespelde senario. Ik had hem al gezegd dat hij niet zo aggressief moest zijn omdat ik zijn anikdote verkeert had gelezen. Gelukig gooiden we het daar na op een accoordje, anders had ik mijn aparttement zo ie zo kwijt geweesd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |