Hoe bedoel je dat, een deel echte acteurs? http://www.dumpert.nl/med(...)d_cinema_presto.html Prestoquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Na alle erg positieve reacties over deze film viel hij mij persoonlijk toch een beetje tegen. Het filmpje vooraf (Presto) was wel weer erg grappig, ditmaal over een chochelaar en een konijn. Dan de hoofdfilm Wall-E. Hij begint erg sterk, zonder dat er in het eerste deel wordt gesproken weet de film te boeien. Wall-E is wederom een erg leuk personage van Pixar, erg knap hoe ze dit weer voor elkaar krijgen. Toch knap dat iedereen gaat meeleven met zo'n klein wezentje die het door zijn uitdrukkingen toch heel menselijk overkomt. Helaas is het tweede deel van de film heel wat minder, heel wat minder grappige situaties en het verhaal is ook niet al te sterk (wel heel erg voorspelbaar). Wat ik verder erg merkwaardig vond was de keuze om de mensen in de film deels te animeren en deels "echte acteurs" te gebruiken. Ik zag de meerwaarde daar niet van in en het kwam op mij nogal ongepast over. Al met al een prima animatiefilm, maar zeker niet de beste van Pixar.
Net zoals ik het zegquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, een deel echte acteurs? http://www.dumpert.nl/med(...)d_cinema_presto.html Presto
IMDb-FAQquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:52 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Net zoals ik het zegHet is een animatiefilm, maar op enkele momenten in de film krijg je opeens echte acteurs te zien (bijvoorbeeld de president). Dat zou eventueel nog wel kunnen maar dan moet je alle mensen real-life in de film laten zien en niet alleen een paar. Gaat trouwens ook wel een beetje op voor het gebruik van tv-beelden en foto's in de film, al is men daar tenminste wel consequent in.
Zijn laadklep zit in zijn 'lichaam', maar dat is niet zijn mondquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef Maartel het volgende:
Wat ik me afvraag.. ik meende in de onderste helft van Wall-E altijd een soort mond oid te zien,maar nu las ik in een recensie iets over zijn lange nek, dus blijkbaar begint zijn 'gezicht' pas bij zijn ogen?
Hoe zit het nou?
Als je de make-up robot moet geloven in de repair ruimte heeft Wall-E een klein mondje tussen zijn ogenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zijn laadklep zit in zijn 'lichaam', maar dat is niet zijn mond
V.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Op het bankje in de bios....
[ afbeelding ]
Is idd Lelystad!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ook lelystad, aan het gordijn te zien? Of is dat toeval?
Kinderlijk, echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Tournesol het volgende:
Vond hem maar matig... wall-e.. eva...! wall-e.. eva! Kinderlijk.
Wel wall-e heel goed neergezet, dat dan weer wel.
tja, ander onderwerp en op zijn vlak best een goeie film, maar dat is imho geen toppertje (wel erg leuk)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Tournesol het volgende:
Gister nog evn the incredibles gekeken en dat is echt andere koek.
Uhm nee, Disney wilt het vaak terug hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef zoeperzazke het volgende:
die zullen waarschijnlijk al lang en breedgereserveerd zijn voor andere wall-e liefhebbers of (familie van) de bioscoopwerknemers zelf.....
De waardering is overschat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind de waardering van de film erg overschat
Hmm, ik had op mijn oude kamer altijd een mega poster van Harry Potter hangen uit de bios (geen papieren maar echt zo'n stevige), dat was wel materiaal dat uiteindelijk gewoon weggegeven of verkocht werd, maar dat is natuurlijk geen Disney....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:48 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm nee, Disney wilt het vaak terug hebben, trust me, anders had ik al lang de grote Wall-E standee die in Almere staat naar mijn huis toe verplaatst. Nu komt hij tot Disney hem op komt halen bij ons in de cabine als Wall-E niet meer draait.
Waar je trouwens rekening mee moet houden dat die standees vaak worden gesloopt door de bezoekers, iig in Almere voordat die film vaak uit komt (tenzij er extra maatregelen voor worden getroffen).
Ik heb zo'n gigantische van Toy Storyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hmm, ik had op mijn oude kamer altijd een mega poster van Harry Potter hangen uit de bios (geen papieren maar echt zo'n stevige), dat was wel materiaal dat uiteindelijk gewoon weggegeven of verkocht werd, maar dat is natuurlijk geen Disney....
hier is er een te winnenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef zoeperzazke het volgende:
die zullen waarschijnlijk al lang en breedgereserveerd zijn voor andere wall-e liefhebbers of (familie van) de bioscoopwerknemers zelf.....
De 1-disc versie is wel al te reserveren, deze versie heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
eens kijken of we die vast kunnen reserveren dan
Inderdaad. Plus: de derde disc heeft alleen zo`n digital copy. Dat ze in Godsnaam kappen met die onzinquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:00 schreef Maartel het volgende:ik vond alle filmposters e.d. wel vele malen fraaier dan deze coverart
wat is die digital copy?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Inderdaad. Plus: de derde disc heeft alleen zo`n digital copy. Dat ze in Godsnaam kappen met die onzin![]()
ow...quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:17 schreef nietzman het volgende:
Digital copy is een kant en klare mpeg4rip voor je iPod/iTunes.
Ik heb ze gezien in Disneyland Parijs, maar dat is een beetje te ver weg denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:44 schreef Raifu het volgende:
Vanavond in de bios gezien, erg goede animatie, zeker een van de betere animaties van de laatste tijd en het detail was ook van een hoog niveau![]()
Heeft er trouwens iemand enig idee waar ik ergens een wall-e knuffel kan bestellen/kopen (als die al bestaan)?
Ik heb via Ebay ene setje van Wall-E en Eve gekocht!quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:44 schreef Raifu het volgende:
Heeft er trouwens iemand enig idee waar ik ergens een wall-e knuffel kan bestellen/kopen (als die al bestaan)?
als ik de ruimte had gehad.. ja zeker, maar heb de ruimte er gewoon niet voorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef occie het volgende:
Ik heb een hele mooie grote standee van Wall-E Zittend op een bank met Eve. Zit te denken om deze te verkopen, iemand belangstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |