Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dan ben ik ook benieuwd, ben wel blijven zitten maar heb niets gezien!
Oh, das alles?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.
wall-e en M-O had ik gezien, dat laatste kan me nie echt boeienquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.
Pathe Scheveningen ook idd. Kon het ook niet laten om wall-e van karton een hand te schuddenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:50 schreef Jovatov het volgende:
Staat ook in de Pathé Spuimarkt hier (en waarschijnlijk nog een paar andere bisocopen)
das inderdaad zn nek. Op het moment dat hij make-up op krijgt zie je ook een klein mondje tussen zn ogen. Ook komt er af en toe een klein stroomstootje vanaf als hij dicht bij EVE is met mn gezicht.. en soort van kusje dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef Maartel het volgende:
Wat ik me afvraag.. ik meende in de onderste helft van Wall-E altijd een soort mond oid te zien,maar nu las ik in een recensie iets over zijn lange nek, dus blijkbaar begint zijn 'gezicht' pas bij zijn ogen?
Hoe zit het nou?
Ah oké, ik moet de film nog zien, maar dan kan ik er iig vast aan wennen nadat ik al een jaar lang verkeerd naar 'm heb gekekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
das inderdaad zn nek. Op het moment dat hij make-up op krijgt zie je ook een klein mondje tussen zn ogen. Ook komt er af en toe een klein stroomstootje vanaf als hij dicht bij EVE is met mn gezicht.. en soort van kusje dus
Hoe bedoel je dat, een deel echte acteurs? http://www.dumpert.nl/med(...)d_cinema_presto.html Prestoquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Na alle erg positieve reacties over deze film viel hij mij persoonlijk toch een beetje tegen. Het filmpje vooraf (Presto) was wel weer erg grappig, ditmaal over een chochelaar en een konijn. Dan de hoofdfilm Wall-E. Hij begint erg sterk, zonder dat er in het eerste deel wordt gesproken weet de film te boeien. Wall-E is wederom een erg leuk personage van Pixar, erg knap hoe ze dit weer voor elkaar krijgen. Toch knap dat iedereen gaat meeleven met zo'n klein wezentje die het door zijn uitdrukkingen toch heel menselijk overkomt. Helaas is het tweede deel van de film heel wat minder, heel wat minder grappige situaties en het verhaal is ook niet al te sterk (wel heel erg voorspelbaar). Wat ik verder erg merkwaardig vond was de keuze om de mensen in de film deels te animeren en deels "echte acteurs" te gebruiken. Ik zag de meerwaarde daar niet van in en het kwam op mij nogal ongepast over. Al met al een prima animatiefilm, maar zeker niet de beste van Pixar.
Net zoals ik het zegquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, een deel echte acteurs? http://www.dumpert.nl/med(...)d_cinema_presto.html Presto
IMDb-FAQquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:52 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Net zoals ik het zegHet is een animatiefilm, maar op enkele momenten in de film krijg je opeens echte acteurs te zien (bijvoorbeeld de president). Dat zou eventueel nog wel kunnen maar dan moet je alle mensen real-life in de film laten zien en niet alleen een paar. Gaat trouwens ook wel een beetje op voor het gebruik van tv-beelden en foto's in de film, al is men daar tenminste wel consequent in.
Zijn laadklep zit in zijn 'lichaam', maar dat is niet zijn mondquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef Maartel het volgende:
Wat ik me afvraag.. ik meende in de onderste helft van Wall-E altijd een soort mond oid te zien,maar nu las ik in een recensie iets over zijn lange nek, dus blijkbaar begint zijn 'gezicht' pas bij zijn ogen?
Hoe zit het nou?
Als je de make-up robot moet geloven in de repair ruimte heeft Wall-E een klein mondje tussen zijn ogenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zijn laadklep zit in zijn 'lichaam', maar dat is niet zijn mond
V.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Op het bankje in de bios....
[ afbeelding ]
Is idd Lelystad!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ook lelystad, aan het gordijn te zien? Of is dat toeval?
Kinderlijk, echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Tournesol het volgende:
Vond hem maar matig... wall-e.. eva...! wall-e.. eva! Kinderlijk.
Wel wall-e heel goed neergezet, dat dan weer wel.
tja, ander onderwerp en op zijn vlak best een goeie film, maar dat is imho geen toppertje (wel erg leuk)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Tournesol het volgende:
Gister nog evn the incredibles gekeken en dat is echt andere koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |