abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:44:48 #241
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60531493
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja dan ben ik ook benieuwd, ben wel blijven zitten maar heb niets gezien!
Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:19:21 #242
16245 CarOnline
met lange O
pi_60532110
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.
Oh, das alles?
Ik zat nog te wachten op een Mike Wazowski of een Nemo
aangezien bij de Nemo credits Mike langs kwam zwemmen
Screw them.
We're going home.
pi_60535871
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:

[..]

wall-e en M-O had ik gezien, dat laatste kan me nie echt boeien
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:03:34 #244
3185 Adelante
To let it go now
pi_60537724
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:53:56 #245
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60539207
Ja, de tweede keer was 'ie ook leuk. .
Ik ga naar huis.
pi_60540835
Vandaag ook gaan kijken. Fantastische film. We hebben ook een horloge gekregen van Wall-E. En bij het popcorn menu van Wall-E zat een figuurtje en een beker.
pi_60542082
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:50 schreef Jovatov het volgende:
Staat ook in de Pathé Spuimarkt hier (en waarschijnlijk nog een paar andere bisocopen)
Pathe Scheveningen ook idd. Kon het ook niet laten om wall-e van karton een hand te schudden .

Erg leuke film. Vond alleen het tweede gedeelte wel saai.. maarja het voorstukje + de eerste 30min maakt alles goed
pi_60542864
Wat ik me afvraag.. ik meende in de onderste helft van Wall-E altijd een soort mond oid te zien,maar nu las ik in een recensie iets over zijn lange nek, dus blijkbaar begint zijn 'gezicht' pas bij zijn ogen?
Hoe zit het nou?
pi_60543005
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef Maartel het volgende:
Wat ik me afvraag.. ik meende in de onderste helft van Wall-E altijd een soort mond oid te zien,maar nu las ik in een recensie iets over zijn lange nek, dus blijkbaar begint zijn 'gezicht' pas bij zijn ogen?
Hoe zit het nou?
das inderdaad zn nek. Op het moment dat hij make-up op krijgt zie je ook een klein mondje tussen zn ogen. Ook komt er af en toe een klein stroomstootje vanaf als hij dicht bij EVE is met mn gezicht.. en soort van kusje dus
pi_60543202
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:

[..]

das inderdaad zn nek. Op het moment dat hij make-up op krijgt zie je ook een klein mondje tussen zn ogen. Ook komt er af en toe een klein stroomstootje vanaf als hij dicht bij EVE is met mn gezicht.. en soort van kusje dus
Ah oké, ik moet de film nog zien, maar dan kan ik er iig vast aan wennen nadat ik al een jaar lang verkeerd naar 'm heb gekeken
pi_60543408
Na alle erg positieve reacties over deze film viel hij mij persoonlijk toch een beetje tegen. Het filmpje vooraf (Presto) was wel weer erg grappig, ditmaal over een chochelaar en een konijn. Dan de hoofdfilm Wall-E. Hij begint erg sterk, zonder dat er in het eerste deel wordt gesproken weet de film te boeien. Wall-E is wederom een erg leuk personage van Pixar, erg knap hoe ze dit weer voor elkaar krijgen. Toch knap dat iedereen gaat meeleven met zo'n klein wezentje die het door zijn uitdrukkingen toch heel menselijk overkomt. Helaas is het tweede deel van de film heel wat minder, heel wat minder grappige situaties en het verhaal is ook niet al te sterk (wel heel erg voorspelbaar). Wat ik verder erg merkwaardig vond was de keuze om de mensen in de film deels te animeren en deels "echte acteurs" te gebruiken. Ik zag de meerwaarde daar niet van in en het kwam op mij nogal ongepast over. Al met al een prima animatiefilm, maar zeker niet de beste van Pixar.
pi_60543533
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Na alle erg positieve reacties over deze film viel hij mij persoonlijk toch een beetje tegen. Het filmpje vooraf (Presto) was wel weer erg grappig, ditmaal over een chochelaar en een konijn. Dan de hoofdfilm Wall-E. Hij begint erg sterk, zonder dat er in het eerste deel wordt gesproken weet de film te boeien. Wall-E is wederom een erg leuk personage van Pixar, erg knap hoe ze dit weer voor elkaar krijgen. Toch knap dat iedereen gaat meeleven met zo'n klein wezentje die het door zijn uitdrukkingen toch heel menselijk overkomt. Helaas is het tweede deel van de film heel wat minder, heel wat minder grappige situaties en het verhaal is ook niet al te sterk (wel heel erg voorspelbaar). Wat ik verder erg merkwaardig vond was de keuze om de mensen in de film deels te animeren en deels "echte acteurs" te gebruiken. Ik zag de meerwaarde daar niet van in en het kwam op mij nogal ongepast over. Al met al een prima animatiefilm, maar zeker niet de beste van Pixar.
Hoe bedoel je dat, een deel echte acteurs? http://www.dumpert.nl/med(...)d_cinema_presto.html Presto
pi_60543820
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, een deel echte acteurs? http://www.dumpert.nl/med(...)d_cinema_presto.html Presto
Net zoals ik het zeg Het is een animatiefilm, maar op enkele momenten in de film krijg je opeens echte acteurs te zien (bijvoorbeeld de president). Dat zou eventueel nog wel kunnen maar dan moet je alle mensen real-life in de film laten zien en niet alleen een paar. Gaat trouwens ook wel een beetje op voor het gebruik van tv-beelden en foto's in de film, al is men daar tenminste wel consequent in.
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:44:55 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_60544743
Hoe heet dat liedje dat op tv waar wall-e steeds naar kijkt en dat alle rogue robots zingen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:46:52 #255
4283 nietzman
Geen zin meer.
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:47:36 #256
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_60548715
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:52 schreef Hulkio het volgende:

[..]

Net zoals ik het zeg Het is een animatiefilm, maar op enkele momenten in de film krijg je opeens echte acteurs te zien (bijvoorbeeld de president). Dat zou eventueel nog wel kunnen maar dan moet je alle mensen real-life in de film laten zien en niet alleen een paar. Gaat trouwens ook wel een beetje op voor het gebruik van tv-beelden en foto's in de film, al is men daar tenminste wel consequent in.
IMDb-FAQ

[...]
Actually every human being from the past, including those on commercials, is portrayed by a live actor.

This is explained through the portraits of captains in the Axiom's control room--as humans spent more time in space they began to lose their "real-life" shape and gradually look more like cartoon characters, due in part to the completely inactive lifestyle enabled by the ship.

Keep in mind that Shelby and the other humans shot in live action are long dead. They are images of what humans looked like 700 years before the film takes place.

Writer/Director Andrew Stanton has also said in interviews that the musical sequences WALL·E watches "set a precedent" that meant all sequences from the past should be live action for consistency.
[...]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:04:48 #257
136 V.
Like tears in rain...
pi_60549113
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef Maartel het volgende:
Hoe zit het nou?
Zijn laadklep zit in zijn 'lichaam', maar dat is niet zijn mond

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60549480
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zijn laadklep zit in zijn 'lichaam', maar dat is niet zijn mond

V.
Als je de make-up robot moet geloven in de repair ruimte heeft Wall-E een klein mondje tussen zijn ogen (er kom tin ieder geval een klodder lippenstift op) Maar denk niet dat dat erg betrouwbaar is
I had a signature once. It was awful.
pi_60639560
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Op het bankje in de bios....

[ afbeelding ]

Man, man wat een toffe film!
pi_60639787
Ook lelystad, aan het gordijn te zien? Of is dat toeval?
pi_60639903
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ook lelystad, aan het gordijn te zien? Of is dat toeval?
Is idd Lelystad!
Had geluk dat mijn zusje haar camera mee had.
pi_60640041
iemand een idee wat ze doen met die kartonnen dingen naderhand?
pi_60640097
die zullen waarschijnlijk al lang en breedgereserveerd zijn voor andere wall-e liefhebbers of (familie van) de bioscoopwerknemers zelf.....
pi_60653955
Vond hem maar matig... wall-e.. eva...! wall-e.. eva! Kinderlijk.

Wel wall-e heel goed neergezet, dat dan weer wel.
Signature
pi_60654312
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Tournesol het volgende:
Vond hem maar matig... wall-e.. eva...! wall-e.. eva! Kinderlijk.

Wel wall-e heel goed neergezet, dat dan weer wel.
Kinderlijk, echt?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:59:10 #266
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60655738
Eevah. .
Ik ga naar huis.
pi_60656144
Gister nog evn the incredibles gekeken en dat is echt andere koek.
Signature
pi_60660777
Ik vind de waardering van de film erg overschat
Nothing takes the past away like the future!
pi_60661659
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Tournesol het volgende:
Gister nog evn the incredibles gekeken en dat is echt andere koek.
tja, ander onderwerp en op zijn vlak best een goeie film, maar dat is imho geen toppertje (wel erg leuk)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:13:17 #270
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60662878
Ik vond het misschien wel de beste Pixar tot nu toe, in ieder geval veel beter dan Ratatouille (die wat mij betreft ontzettend overroepen is). Ik stoorde me ook niet aan het tweede deel van de film.

Voorfilmpje vond ik dan weer iets matiger, maar dat is dan ook minder belangrijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')