Vandaag ook voor de 2e keer geweest (NL-versie met neefje en nichtje). Die 'define dancing'-scene vind ik ook echt de mooiste uit de hele film. Dat tussen die uitlaten door... prachtig. En muziek weer van Thomas Newman (een van mijn favo filmcomponisten) én die scène toevallig van Newman en mijn grote popheld Peter Gabriel (die ook de end credits zingt)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef nietzman het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk ook nog een keer..
Vooral die "define dancing" scene, (De soundtrack erbij!) zooooo fuckin' mooi..
ik kan nooit blijven zitten tot einde van de aftiteling...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Fantastische film., vooral de eerste helft. Alleen Pixar kan zo'n animatiefilm maken. Het voorfilmpje, met die konijn en goochelaar, is ook geweldig
En in lange tijd bleef iedereen in de bios weer eens tot het eind, tot de gehele aftiteling is langsgeweest, zitten en daarna een enorme stilte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Niet altijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan nooit blijven zitten tot einde van de aftiteling...
maar let daarin tegen wel op bioscoopverlichting, wat vaak weggeeft of er nog iets komt
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:19 schreef mschol het volgende:
die define dance scene is idd prachtig gedaan... maar das echt niet het enige stukje..Het stukje waarop Eve op de security camn terugziet wat Wall-E allemaal gedaan heeft om maar terug levendte kijgen ontroerde mij ook ongelooflijk......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
wat komt er dan achter aan (youtube filmpje?)quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet altijd
Ook al komt er nog iets na de aftiteling, vaak gaat het licht toch gewoon aan. En bij een Pixar komt er bijna altijd nog wel íets achteraan, al is het maar zoiets korts zoals nu
Ja dan ben ik ook benieuwd, ben wel blijven zitten maar heb niets gezien!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat komt er dan achter aan (youtube filmpje?)
ik heb al tot2x toe niet kunnen blijven zitten
Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dan ben ik ook benieuwd, ben wel blijven zitten maar heb niets gezien!
Oh, das alles?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.
wall-e en M-O had ik gezien, dat laatste kan me nie echt boeienquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tijdens de credits lopen nog die Wall-e en M-O rond, en helemaal aan het eind komt nog het BNL logo. Verder niet.
Pathe Scheveningen ook idd. Kon het ook niet laten om wall-e van karton een hand te schuddenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:50 schreef Jovatov het volgende:
Staat ook in de Pathé Spuimarkt hier (en waarschijnlijk nog een paar andere bisocopen)
das inderdaad zn nek. Op het moment dat hij make-up op krijgt zie je ook een klein mondje tussen zn ogen. Ook komt er af en toe een klein stroomstootje vanaf als hij dicht bij EVE is met mn gezicht.. en soort van kusje dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef Maartel het volgende:
Wat ik me afvraag.. ik meende in de onderste helft van Wall-E altijd een soort mond oid te zien,maar nu las ik in een recensie iets over zijn lange nek, dus blijkbaar begint zijn 'gezicht' pas bij zijn ogen?
Hoe zit het nou?
Ah oké, ik moet de film nog zien, maar dan kan ik er iig vast aan wennen nadat ik al een jaar lang verkeerd naar 'm heb gekekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
das inderdaad zn nek. Op het moment dat hij make-up op krijgt zie je ook een klein mondje tussen zn ogen. Ook komt er af en toe een klein stroomstootje vanaf als hij dicht bij EVE is met mn gezicht.. en soort van kusje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |