Onder processen: geen idee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef gateway het volgende:
staan er programma's te draaien die niet horen te draaien? (ctrl-alt-del)
Ohja, is wellicht gewoon de bescherming van Vista zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef gateway het volgende:
heb je hier wat aan? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1279498
1. Zoiezoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:13 schreef makkie88 het volgende:
veel te weinig schijfruimte zoiezo, koop nieuwe hd, en gooi daar je troep op..
als je 1 gb vrij heb ( of 5,2) IS hij te klein, dan Heb je gewoon meer ruimte nodig, Klaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Zoiezo
2. Hoe weet jij dat nou? TS heeft toch nergens gezegd wat de grootte van zijn C-schijf is?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef Wijschneusch het volgende:
Tip: Haal vista eraf en installeer windows, dan heb je geen HD's die tot leven komen.
Zet er iets open source op of XP en neem de controle terug over je computer.
Anders kun je altijd nog een Mac kopen
Same here. Maar het schijfruimteprobleem is nu opgelost denk ik. Het opstartprobleem is er nog steeds.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
tvp
Hoe hard gaat het bij jou TS?
Bij mij gaat ie soms van 1 Gig naar net aan 120 MB in enkele minuten. Lijkt me echt niet de bedoeling.
Bij mij volgens AVG e.d. alles clean en goed.
Waarom? Als je 5,2 GB over hebt op C:, waarom zou hij dan groter moeten? Dat is toch alleen maar verspilling? Documenten, programma's etc. sla je wel ergens anders op. Het probleem is dat die 5,2 GB ineens 1 GB werd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
als je 1 gb vrij heb ( of 5,2) IS hij te klein, dan Heb je gewoon meer ruimte nodig, Klaar
Geen idee, waar zie je dat? Ik heb daar zelf niks aan veranderd sinds ik hem kocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:08 schreef slakkie het volgende:
zeker die windows native restore punten aanstaan? vreet schijfruimte.
i'm with stuppidquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:33 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oke
euhm?
geblaat?
dus vista = geen windows?
niet lullen als je er nix van begrijpt
die hibrination zooi vreet ook vet veel pussy.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:24 schreef Dwan het volgende:
[..]
i'm with stuppid![]()
Kan je swapfile zijn, prefatch (of hoe de fok je dat ook schrijft), die search indexer.
Zet je meuk van je mediaplayer is uit die indexeerd ook een libary met info van het internet. ook als je hem niet gebruikt. swapfile naar een andere disk? en de search indexer en en die andere dw nog wat service even uitzetten wie weet doet het wondere.
Zit onder.. desktop, dan ga je naar je pc icon, rechtermuis, properties, advanced, en dan heb je ergens.. die hibernation shit (vreet ook ruimte) en volgens mij heb je daar ook die shizzle van restore points. Kan het fout hebben, heb geen windows pc voor me neus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef 8. het volgende:
[..]
Geen idee, waar zie je dat? Ik heb daar zelf niks aan veranderd sinds ik hem kocht.
En de 'schijfcrunch' klinkt toch wel erg dramatisch. Zo erg zal het toch niet zijn mag ik hopen?
Ok, daar ben ik nu. En nu? Daar zijn inderdaad de opstart- en herstelingestellingen te vinden (Nederlandstalige windows.), maar er staat niks over het aan of uitzetten van de herstelpunten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:40 schreef slakkie het volgende:
[..]
Zit onder.. desktop, dan ga je naar je pc icon, rechtermuis, properties, advanced, en dan heb je ergens.. die hibernation shit (vreet ook ruimte) en volgens mij heb je daar ook die shizzle van restore points. Kan het fout hebben, heb geen windows pc voor me neus.
Eigenschappen van documenten, locatiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:25 schreef 8. het volgende:
En waar kan je instellen dat je documenten/afbeeldingen/andere zooi op de D-schijf wordt gezet?Kopiëren duurde een beetje eh, lang.
Daar moet het ergens te vinden zijn... Maar zoals gezegd, heb geen windows machine voor me neus om je er doorheen te loodsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:51 schreef 8. het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik nu. En nu? Daar zijn inderdaad de opstart- en herstelingestellingen te vinden (Nederlandstalige windows.), maar er staat niks over het aan of uitzetten van de herstelpunten.
Oja!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eigenschappen van documenten, locatie
Ok thanks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar moet het ergens te vinden zijn... Maar zoals gezegd, heb geen windows machine voor me neus om je er doorheen te loodsen.
Ow, google is your friend: http://support.microsoft.com/kb/310405
Wijsneusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:33 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oke
euhm?
geblaat?
dus vista = geen windows?
niet lullen als je er nix van begrijpt
Dit ziet er niet zo goed uit.quote:C:\Users\Patrick\Documents\Documents\Documents\Documents\Documents\Documents\Documents\Documents
Handmatig intikken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef 8. het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen?
[..]
Dit ziet er niet zo goed uit.
Het enige wat ik heb gedaan is de documentenmap van C naar D verplaatsen via Eigenschappen » Locatie. En ja, dat is echt het enige wat ik heb gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |