Nog een vraag, hoe stel je dit samen? Kan je dit zelf bepalen? Want zie het nergens staan http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/LG-Viewty-/TLGVIEWbl.htmlquote:Voor ¤25 krijg je bijvoorbeeld 175 belminuten, 175 sms'jes of 175 mms'jes, óf een combinatie hiervan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef Djalon het volgende:
http://www.hi.nl/web/show/id=212898
Ik las op deze link dat je bij een abbo gratis je aantal smsjes kan verdubbelen. Ook word je tarief voor buiten je bundel opeens goedkoper. Hoe komt dit? Wat is het addertje onder de gras? Ik bedoel, meer smsjes, goedkoper buiten de bundel. Waarom is dat niet gewoon 'standaard'.
Automagisch. Voor 1 juli.quote:Met een Hi Abonnement sms, mms én bel je altijd super voordelig. Voor een vast maandbedrag krijg je elke maand een bundel met belminuten, sms'jes of mms'jes. Bij een Hi Abonnement kun je bovendien gratis je sms'jes verdubbelen, waardoor je 2x zoveel kunt sms'en voor hetzelfde geld. Nergens anders krijg je zoveel sms’jes!
Let op: ben je voor 1 juli 2008 Hi-klant geworden, dan staat je sms verdubbelaar automatisch aan!
HET IS STANDAARD VOOR IEDEREEN DIE VOOR 1 JULI ABONNEE WAS. ALS HET NIET STANDAARD IS, SMS JE 'DUBBEL AAN' NAAR 1266.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:57 schreef Djalon het volgende:
Ik bedoel meer, zit er geen adder onder het gras? Waarom kan je het opeens verdubellen en is het niet standaard?
Mijn god. Heb jij de eerste link wel gevolgd en gelezen voordat je het geplaatst hebt?quote:Alleen bij Hi kan je gratis je sms'jes in je bundel verdubbelen. Sms DUBBEL AAN naar 1266 of ga naar hi.nl/dubbel.
Let op: ben je voor 1 juli 2008 Hi-klant geworden, dan staat je sms verdubbelaar automatisch aan!
Slimboquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:06 schreef Djalon het volgende:
Ja, maar het is toch nu niet standaard meer?
Je hebt toch steeds de keuze om het wel/niet te doen.
Okay, traag van begrip.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:06 schreef Djalon het volgende:
Ja, maar het is toch nu niet standaard meer?
Je hebt toch steeds de keuze om het wel/niet te doen.
VERDUBBELENquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef Djalon het volgende:
Ik zeg toch ook dat het voor niet ´niet standaard is´ ik heb de keuze om het te verdubellen of niet.
Maar HI doet alsof het helemaal geen consequenties heeft. Dus ik snap de hele fucntie niet, ik bedoel, wie zou dit niet doen? Het klinkt gewoon te goed om waar te zijn.
Mijn vraag was dan ook 'wat is het addertje onder het gras'
Yo shit eindelijk na 10 posts een antwoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
VERDUBBELEN
Je bent toch geen achterlijke, of wel?
En voor de zoveelste keer, ER IS GEEN ADDER. Dat is nou stunten met aanbiedingen, zodat je naar Hi toegelokt wordt.
Uhu, maar nu begin ik het systeem toch nog wat vaag te vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
wou al zeggen.. ik heb al weer dik 3 jaar 220 bel min / 440 SMS / 220 MMSin mn bundel..
oftewel 1 belminuut is gelijk aan 1 MMS of 2 SMS
ja als je 100 min hebt.. en je stuurt 1 sms heb je in principe nog 99.5 minuten overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:47 schreef Djalon het volgende:
[..]
Uhu, maar nu begin ik het systeem toch nog wat vaag te vinden.
Stel je hebt 100 minuten. Stel je stuurt 1 sms, heb je dan opeens nog 99,5 minuten over?
En wat als je bij een 100 sms/min/mms abbo al 100 smsjes heb gestuurd? Je hebt nog 100 smsjes over(100 smsjes 2x is 200), maar kan je dan nog bellen?
Kan je op online rekening trouwens zien hoeveel je al heb vebruikt? Zo ja, dan haal ik morgen mijn Viewty meteen.
Dank uuuuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja als je 100 min hebt.. en je stuurt 1 sms heb je in principe nog 99.5 minuten over
verstuur jij 100 SMS van je 100 min bundel, dan heb je gewoon 100 SMS over of 50 bel min
enne
SMS saldo naar 1244)
Oude tarieven:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee dat weet ik weer niet
* Ou-Tannu lapt 24,95 voor eindeloos internet + 220 bel min
Je tegoed van Jan is geldig tot Maart,quote:Je bundel is 2 maanden houdbaar. Houd je minuten over? Die neem je dan gewoon mee naar de volgende maand.
volgens mij ist gewoon gratisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:17 schreef Djalon het volgende:
Nog 1 ding
[..]
Je tegoed van Jan is geldig tot Maart,
Je tegoed van Feb is geldig tot April,
etc.
Of zie ik et nou verkeerd?
En is saldo smsen naar 1244 gratis? Want voicemail is niet gratis. Dus heb hier mijn twijfels bij.
HI = KPNquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:09 schreef Djalon het volgende:
HI is wel een puike provider, grote vooruitgang vergeleken met Telfort.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:15 schreef Djalon het volgende:
[..]
Oude tarieven:
http://www.hi.nl/web/show/id=4440272
Die dubbele combo had je altijd al, wat een stunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |