Ik ken precies dit!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:26 schreef B.E.D het volgende:
Eigenlijk had ik het al van kilometers afstand moeten zien aankomen. Ik had de tekenen onder ogen moeten zien. De rozen die waren verwelkt, of de warme gloed die langzaam uit haar ogen was verdwenen. Ik had beter moeten weten toen ze "tot ziens" tegen me zei. Want wat ze wérkelijk bedoelde was: "Vaarwel".
Gek eigenlijk dat je als mens nooit weet hoe je met tegenslagen moet omgaan. Je denkt dat alles fantastisch gaat, terwijl dat niet zo is. Dat je denkt dat je fier recht overeind staat, terwijl je in werkelijkheid op je knieën wordt gedwongen.
De enige mensen die het allemaal wél weten zijn de dwazen van deze wereld. En ik ben door haar schade en schande zo'n dwaas geworden.
Ik heb wat afgejankt, maar dat is kennelijk allemaal voor niks geweest. Want ik had altijd gedacht dat we voor eeuwig bij elkaar zouden blijven, maar dat viel dus tegen. Ik had het duidelijk bij het verkeerde eind. Soms voel ik me als een clown met een opgeschminkte lach, terwijl ik daaronder alleen maar een triest gezicht draag.
Nee dat wil ie horen op dit momentquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:48 schreef Uierboord het volgende:
Komop, als je echt zoveel van haar houdt dan gun je haar écht geluk.
Dat ze dat bij andere mannen vindt, soit....
Pff damn, ooit wel eens gedumpt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:48 schreef Uierboord het volgende:
Komop, als je echt zoveel van haar houdt dan gun je haar écht geluk.
Dat ze dat bij andere mannen vindt, soit....
Je moet ook gewoon nuchter blijven bij vrouwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Herkenbaar +1.
Precies, en vrouwen meestal al labiel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Eeuwig bij elkaar blijven is een sprookje. Zeker als je gewoon verkering hebt.
Dat zijn de ergsten iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Precies, en vrouwen meestal al labiel.
Ik heb nu al tijdje een goede relatie maar als ik daarvoor een meisje leerde kennen en die begon al na 2 dagen van ''hou van je'' en ''blijven altijd bij elkaar'' wist ik al hoelaat het was
Jupquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten idd
Meeste mannen zijn daar nuchter over en zeggen "wtf gek? doe normaal". Je hebt echter ook de wat "vrouwelijkere" mannen die emotioneel over the top zijn en dan helemaal gaan geloven dat ze samen soulmates zijn, elkaar uit een vroeger leven kennen en dat soort ongein.
Vaak zie je dan een versterkend effect op die mensen, en zodra 1 van de 2 dan zegt dat het over is, dan krijg je topics zoals deze.
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef agneria het volgende:
Meer mannen dan tranen!
Leeftijd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef agneria het volgende:
[..]
Ssst, ik ben zelf ook hard bezig ergens overheen te komen
Nou nee hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
agneria, neuken?
Zo, dat is wat directer Arclight
Dan kan ik inschatten hoe groot de schade is.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:26 schreef B.E.D het volgende:
Soms voel ik me als een clown met een opgeschminkte lach, terwijl ik daaronder alleen maar een triest gezicht draag.
Bitch PLEASE!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:24 schreef agneria het volgende:
[..]
Pff damn, ooit wel eens gedumpt?![]()
Je bent behoorlijk nobel voor iemand die een onbekende ander zomaar uitscheldtquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:23 schreef agneria het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk nobel voor iemand die een onbekende ander zomaar uitscheldt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |