quote:Story Highlights:NEW: Freeman was "lucid, conscious," according to bystander Morgan Freeman hurt in car accident in northern Mississippi Freeman in serious condition at Memphis Regional Medical Center Freeman currently in "Dark Knight," won Oscar for "Million Dollar Baby"
quote:Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk
Uitgegeven: 4 augustus 2008 17:42
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2008 19:03
NEW YORK - De Amerikaanse acteur Morgan Freeman is zondagavond ernstig gewond geraakt door een auto-ongeluk. Dat meldden diverse Amerikaanse media maandag.
ANP2
De 71-jarige Freeman reed in de buurt van Ruleville en Tallahatchie in de staat Mississippi toen zijn auto van de weg raakte en over de kop sloeg, aldus de politie.
Een manager van een bluescafé bevestigde dat hij betrokken was bij een ernstig ongeluk, maar zei geen verdere details te kennen.
De acteur en een vrouwelijke medepassagier moesten uit de auto worden bevrijd. Ambulancepersoneel bracht ze naar een ziekenhuis in Memphis, Tennessee.
Aanspreekbaar
Het is onduidelijk hoe Freeman eraan toe is. Volgens agenten die ter plaatse waren, was Freeman vlak na het ongeluk aanspreekbaar. Een woordvoerster van het hospitaal zegt dat de toestand van de 71-jarige zorgwekkend is.
Freeman speelde onlangs nog in The Dark Knight. In 2005 won hij een Oscar voor Beste Acteur in een Bijrol in de film Million Dollar Baby.
Als dat laatste alles is, dan valt het relatief mee. Al is een gebroken schouder en arm ook niet niks op je 71e.quote:The latest on Morgan Freeman's big car wreck on Sunday night.
- The Jaws of Life had to extricate the actor and his passenger from the scene of the accident.
- He is in serious but stable condition.
- It's been announced that Freeman broke his arm and his shoulder.
Ouch!
Nok eens met dat linken naar de FP.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
FP: Morgan Freeman zwaargewond bij ongeluk
Ik las het net, ik hoop dat het goed gaat. Ik vind hem een goed acteur.
In de OP stond alleen een Engelse tekst, dus een Nederlandse tekst zou ook handig zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef static het volgende:
[..]
Nok eens met dat linken naar de FP.
Goedzo static!! Zeg het ze maar!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:41 schreef static het volgende:
[..]
Nok eens met dat linken naar de FP.
Hier ook; nergens voor nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
In de OP stond alleen een Engelse tekst, dus een Nederlandse tekst zou ook handig zijn.
Nu hou ik nog meer van je!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Vivi het volgende:
Noes, een van mijn favo acteurs!The Shawshank Redemption
Wie is er dan nog meer overleden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Niet de derde die overlijd van The Dark Knight.
En een stuntman.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Wie is er dan nog meer overleden?
Toch alleen de acteur die The Joker speelt?
(Dat deed hij trouwens waanzinnig goed in Dark Night).
Alleen is daar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven.quote:
Wij zaten in de bios; "is er nog eentje dood?"quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen is daar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven.
Ja maar wie boeit dat nou dat is toch geen bekende acteurquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wij zaten in de bios; "is er nog eentje dood?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |