quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:00 schreef Imagine-Peace het volgende:
Ik voorspel dus nog een figuur in de toekomst, met x hoge macht en aanzien die een soort "save the planet" actie gaat uithalen waarna hij als een excelente herder, heel de wereld een x richting op gaat/wilt sturen.
Kortom, meer en sneller van hetzelfde waarna je een x percentage aan uitschot overhoud, zoals joden en moslims of zwerfers, hooligans, etc etc, totaal geisoleerd, vast geklampt aan hun ding. Iemand heeft wel goed geleerd van het nazisme maar wat die iemand van plan is in de toekomst.. Now that`s pretty damned shit.
Satan incarnate.quote:He has been expected for generations by all of the major religions. Christians know him as the Christ, and expect his imminent return. Jews await him as the Messiah; Hindus look for the coming of Krishna; Buddhists expect him as Maitreya Buddha; and Muslims anticipate the Imam Mahdi or Messiah.
Although the names are different, many believe that they all refer to the same individual: the World Teacher, whose personal name is Maitreya (pronounced my-tray-ah).
Preferring to be known simply as the Teacher, Maitreya has not come as a religious leader, or to found a new religion, but as a teacher and guide for people of every religion and those of no religion.
At this time of great political, economic and social crisis Maitreya will inspire humanity to see itself as one family, and create a civilization based on sharing, economic and social justice, and global cooperation.
He will launch a call to action to save the millions of people who starve to death every year in a world of plenty. Among Maitreya's recommendations will be a shift in social priorities so that adequate food, housing, clothing, education, and medical care become universal rights.
Under Maitreya's inspiration, humanity itself will make the required changes and create a saner and more just world for all.
Wishfull thinking ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:00 schreef Imagine-Peace het volgende:
Overigens zal hij het vooral op moslims gemunt hebben indien de joden nog niet uitgestorven zijn waarbij de stad mekka een sleutelpositie inneemt voor mens.
Als George W. Bush vandaag een moslim wordt, dan is de wereld nog voor 2050 vernietigd.quote:De kans om dit allemaal te voorkomen is nihil, maar de kans om dit allemaal uittestellen is evengroot als dat George W. Bush vandaag een moslim word, kortom nihil,
Of ONZ...quote:
... maar godverdomme ik schrik me te pleuris is het al weer 2008?quote:Tegenwoordig kortom 2008
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:34 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Het is duidelijk en verstaanbaar naar mijn mening en genoeg zouden het met me eens zijn. Als jij dat van niet vind, tjah, ongetwijfelt zal jij ook je steun daarin krijgen.
Het gaat nu alleen even om iets heel anders wat je terzijde niet moet lezen.
Of het is iemand die een Marokkaanse jongere na probeert te doen, dan vind ik het toch knap gedaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef fm07 het volgende:
Het is een onsamenhangend en vaag verhaal wat vooral gloreert in zijn spelfouten,
Iedereen maakt wel eens spelfouten, niks mis mee maar de manier waarom sommige zinnen hier zijn opgebouwd is lachwekkend![]()
Dan zit je hier verkeerd, want op Fok zitten vrij veel dagelijkse fokkersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:56 schreef Imagine-Peace het volgende:
Dit soort tekst is eigenlijk niet bedoelt voor de dagelijkse fokker,
Andere visies gelijk als 'illusies' bestempelen omdat je er zelf toevallig niets mee kunt. Doe die oogkleppen toch es af johquote:maar juist express daarom spuw ik mn gal altijd hier uit. Ik vind dat in wat voor illusie je je zelf ook hebt neergelegt je sommige dingen gewoon moet weten.
De OP is ongeloofwaardig en een grammaticaal wrak. Dat is niet mijn mening, maar een vertrouwde boodschap die ik slechts doorgeef. Doe er je voordeel mee zou ik zeggenquote:Voor de rest wil ik vrij weinig bereiken met deze topic, maar wil ik wel zeggen dat dit grotendeels neit mijn eigen woorden zijn. Ik geef alleen vertrouwde boodschappen door, wat ik er allemaal zelf van vind is persoonlijk en irrelevant
Ik betwijfel of hij als een knuffelaar op aarde zal komen zoals de tekst het doet denken. De messias komt uit de profeten stamboom, en er word gezegt dat hij duizenden moslim hooggeleerde de das om zal doen vanwege belangrijke redenen. Ook zal hij vele religeuzen weigeren deel te nemen aan zijn leger, weer vanwege zeer bepaalde redenen. Niet dat hij kwaadaardig is maar het toont ook even de andere kant.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Satan incarnate.
http://www.shareintl.org/maitreya/Ma_main.htm
Ik val ook wel eens in een illusie maar heb nooit gezegt dat ik er niks mee kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:10 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd, want op Fok zitten vrij veel dagelijkse fokkers
[..]
Andere visies gelijk als 'illusies' bestempelen omdat je er zelf toevallig niets mee kunt. Doe die oogkleppen toch es af joh
[..]
De OP is ongeloofwaardig en een grammaticaal wrak. Dat is niet mijn mening, maar een vertrouwde boodschap die ik slechts doorgeef. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Wie of wat is je bron dan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:56 schreef Imagine-Peace het volgende:
Ik geef alleen vertrouwde boodschappen door, wat ik er allemaal zelf van vind is persoonlijk en irrelevant
Je puntjes zijn zoek!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Triggershot het volgende:
- Levensbeschouwing -
Taalpurısten en psuedo mod post weggehaald en mogen zıch melden ın WFL-FB als ze blıjven aandrıngen op wat ze wensen.
Het geloof ın een terugkerende goddelıjk geınspıreerde persoon en daarbıj behorende tekenen van de apocalyps dıe er op volgt zıjn - onzın te vınden - geaccepteerd of nıet een essentıeel onderdeel van de volgens mıj 4 tot 5 grootste godsdıensten en daarom acceptabel.
Klik eens op zijn posthistoriequote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:43 schreef DennisMoore het volgende:
"adequate food, housing, clothing, education, and medical care"
Heel satanisch inderdaad.
HAHA, ik moest echt even lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Klik eens op zijn posthistorie![]()
Meneer hangt van conspiracy theorietjes aan elkaar.
Gaan jouw nekharen nou ook niet overeind staan als je dit zelf eventjes terugleest? Bij mij wel iig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:07 schreef Imagine-Peace het volgende:
Misschien was de islamitische weg zo slecht nog niet ?
bronquote:To be ignorant has always been easy: Simply sit back in your recliner and watch Fox News.
But to be genuinely misinformed has become exponentially easier with the rise of the Internet, as lies and half-truths gush forth through its twisted web of data-tubes.
In the pre-Web age, publishing something which was patently false required a fair bit of money or, at the very least, access to some dumb schmuck who was willing to publish your ideas for you, and giving legitimacy to ill-conceived or outright moronic views required hours and hours of cherry-picking quotes and struggling to find sources that agreed with you.
The electronic age has largely done away with this demand. Now, disseminating information requires money for bandwidth, hosting and little else other than time.
As a kid, I specifically remember being told not to believe everything I read on the Internet. But humans have an odd reaction to claptrap: Most of us simply go along with whatever we hear as long as it comes from a seeming authority. Our world revolves around the Internet so much that even YouTube movies, blog posts and forum rants appear authoritative.
As far as Internet bullshit goes, nothing beats "Zeitgeist: The Movie." Released on Google Video, the film is broken up into three parts which claim, respectively, that Jesus was nothing more than a pagan god and all of Christianity is really based on astrology; that the 9/11 "truth" movement is correct; and that the Federal Reserve is the product of a cabal of international bankers whose ultimate goal is to rule over all humanity with an iron fist. This trio of bizarre theories is touted by a legion of Internet armchair experts, and it currently has a 4.5 rating on Google Video with more than 23,000 votes.
None of these ideas are new; in particular, the 9/11 Truth Movement is itself a product of the Internet. But becoming familiar with, for example, the Jesus-myth hypothesis once required hours of poring through texts so poorly written that the falsity of their content was manifestly obvious. Watch the movie, though, and you'll be so bombarded with cool sound bites, slick images and video clips and the assertive voice of a dogmatic narrator that you, too, might join the ranks of the movie's supporters.
Miscreants like creationists, white nationalists, Ron Paulogists and conspiracy theorists all depend on this air of legitimacy to convince others of their views. Witty sayings, fear tactics and a cool, assertive air all enable them to convince the unwitting public of their points.
As yet another example, consider the Internet campaign which insists that "Black Hussein Osama" is really a Muslim operative who wants to bring down the United States from the inside out. They've cleverly mined quotes and images to make it appear as though Barack Obama disrespects our flag and, with it, our country.
There is no shortage of information which refutes this viewpoint. But this type of conspiracy relies on two elements common to web surfers: First, they're only willing to check facts at the most superficial level, which usually means they'll read a message or watch a clip just once before forming an opinion and moving on. Second, the honest, savvy users are always drowned out by a sea of morons. Check the comments for YouTube videos of Obama "disrespecting the flag," and you'll see this in action.
To be fair, online databases of information drawn from legitimate print publications have made it much easier to check facts as the Internet has aged - for those of us who care to look. And at the very least, we can rest assured that Internet idiocy isn't all that bad. Gullible fools provide endless entertainment for the rest of us, and campaigns of misinformation haven't had overly hurtful externalities: Even Ron Paul's legion of Internet supporters hasn't catapulted him into winning any states.
The best possible solution to the problem of Internet stupidity is probably the most complicated. We need to ensure that all levels of our society are trained to be at least twice as skeptical in cyberspace as they are in meatspace.
Fortunately, as our generation slowly nears the top of the political food chain, solving Internet problems should become easier and easier as people born and raised on the 'Net acquire critical roles in the legislative process. In the meantime, the best thing we can do is to be careful on our perilous trek through the information superhighway.
Gastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:00 schreef Imagine-Peace het volgende:
Iedereen doet nu alles wat Allah verboden heeft.
Oh, dat er van alles aan de hand is ben ik met je eens, maar om er allerlei wilde theorieen op los te laten die gaan zorgen voor de ondergang van de mensheid gaat me wat te ver.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:07 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
HAHA, ik moest echt even lachen.
Conspiracy, goeiemoggul zeg
Als het allemaal achteraf toch niet zo onzinnig bleek, wil ik van jou een slagroom taart met aardbeien en stukjes ananas derin. Geheel persoonlijk bezorgt.
Als we niet meer leven tot die tijd, wil ik alien-gebak (scheint een favoriet te zijn onder overledenen) .
Maar wat nu als je Allah net zo'n verzinsel vindt als de rest van jouw post?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:00 schreef Imagine-Peace het volgende:
Iedereen doet nu alles wat Allah verboden heeft.
Dan zijn er best wel een aantal bereidwillige moslims, die een handje willen helpen om de voorspellingen te laten uitkomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:44 schreef Doffy het volgende:
Maar wat nu als je Allah net zo'n verzinsel vindt als de rest van jouw post?
Ja, daar lijken sommige geloven wel vaker een handje van te hebben. God als zwakke infantiel die we een handje moeten helpen. Heel bijzonder godsbeeld heb je danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dan zijn er best wel een aantal bereidwillige moslims, die een handje willen helpen om de voorspellingen te laten uitkomen
Je hebt gelijk tot op een bepaald punt in mijn ogen want waar het werkelijk om draaiet zijn ook niet die klassiekers zoals in het algemeen aan het volk word openbaard en dat alles van voorbijgaande aard is heb je ook mijn volledige steun in. Maar, en let goed op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:18 schreef Alicey het volgende:
Dit soort eindtijdprofetiën zijn van alle tijden en komen er in veel vormen en gradaties. Zo'n vaart loopt het denk ik niet, omdat mensen de vervelende neiging hebben om nooit echt allemaal precies hetzelfde te doen. Er zal daarom altijd een tegenstroom blijven bestaan. Eentje die altijd vroeger of later weer het tij keert.
In de OP haal je min of meer aan dat mensen niet leren van hun fouten. Dat is iets dat mij ook fascineert. Wat ik echter ook zie is dat alles in golven komt. Het voordeel daarvan is dat we ongeveer weten wat we kunnen verwachten en ook weten dat ook dat weer van voorbijgaande aard is.
Typische eindtijdvoorspellingen zijn gedoemd om te falen, juist omdat mensen maar heel beperkt samenwerken.
Uw barmhartigheid ontroert mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:08 schreef Imagine-Peace het volgende:
Ik geef fokkers een unieke kans 4 jaar voor touchdown alvast een keuze of overweging te maken.
Ik dacht al, waar blijft dat aloude reli argument nou..quote:Let op:
Voor de gene die niet eens weten wie Detjal moet voorstellen volgens islamtische bronnen, raad ik ten zeerste aan eerst te onderzoeken wie hij is, alvorens deze topic uberhaubt te benaderen.
Jong, dat jij nou ontevreden bent over je eigen leven en dat projecteert op de gehele mensheid zegt alles over het soort person dat je bent. Probeer iets te maken van je leven ipv de messias uit te hangen. Veel succes ermee.quote:Als je totaal niet gelooft in het god gebeuren, spuw dan aub uw gal uit in een ander topic want hier is zeer serieus over naagedacht en word ook ondersteunt door miljoenen gelovigen.
Als je er twijfel bij hebt maakt het niet veel uit want dit kan niet lang meer duren wat ik wel met zekerheid durf te zeggen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Imagine-Peace het volgende:
Haast niemand is perfect dus je hebt veel geblaat rondhangen.
Kleine correctie: eindtijdprofetieën zijn typisch christelijk. In de klassieke oudheid zag men de geschiedenis als een cyclus van opgang, bloei en ondergang dat zich eeuwig herhaalde. Pas met het christendom werd de geschiedenis teleologisch gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:18 schreef Alicey het volgende:
Dit soort eindtijdprofetiën zijn van alle tijden en komen er in veel vormen en gradaties.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:08 schreef Imagine-Peace het volgende:
Ik weet niet wat detjal allemaal precies is, maar ik weet wel heel zeker dat deze lang verwachtte, de sleutel personage zal vormen, in het uitbreken van de eind der tijden zoals de profeten ons vertelt hebben.
Dit mag je in principe niet weten van de overheid, en ik zou eventueel opgepakt kunnen worden onder het mom "teroristen bestrijding" als ik teveel m`n bek open trek.
Ja dat ga 'k dus niet doen, dan word ik ook opgepakt door de overheid!quote:Let op:
Voor de gene die niet eens weten wie Detjal moet voorstellen volgens islamtische bronnen, raad ik ten zeerste aan eerst te onderzoeken wie hij is, alvorens deze topic uberhaubt te benaderen.
Gelukkig weten we dus ook niet zeker of het vandaag de dag 200x erger is omdat het representatieve er af is. Het zou net zo goed precies als vroeger kunnen zijn maar dan 200x minder ergquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:00 schreef Imagine-Peace het volgende:Tegenwoordig kortom 2008 lijkt het wel precies op vroeger eigenlijk kwa opvattingen/mentaliteit enz. maar dan 200 keer erger als je het zou bekijken vanuit een opzicht dat foutieve informatie overdracht bijhoud. De kans echter om te leren van het verleden door nieuwe technologie, is groter maar is vaak het representatieve dus allang vanaf.
Klopt, maar er kan er maar 1 `t laatste zijn en dat is niet het christendom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:49 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kleine correctie: eindtijdprofetieën zijn typisch christelijk. In de klassieke oudheid zag men de geschiedenis als een cyclus van opgang, bloei en ondergang dat zich eeuwig herhaalde. Pas met het christendom werd de geschiedenis teleologisch gezien.
Dank uquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Uw barmhartigheid ontroert mij
[..]
Ik dacht al, waar blijft dat aloude reli argument nou..
[..]
Jong, dat jij nou ontevreden bent over je eigen leven en dat projecteert op de gehele mensheid zegt alles over het soort person dat je bent. Probeer iets te maken van je leven ipv de messias uit te hangen. Veel succes ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |