Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef Rekkie het volgende:
Waarom heb je nu geen vrienden meer en heb je zel wel gehad?
Ja ik heb wel vrienden gehad, maar maar een tijdje kom je er achter dat ze het niet met je meene.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef Rekkie het volgende:
Waarom heb je nu geen vrienden meer en heb je zel wel gehad?
Nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Scorpie het volgende:
nieuwe vrienden zoeken die wel vrienden willen blijven
Of had je toevallig een vriend en zat je dag en nacht bij diegene op zijn lip?
Wat.dan.wel?quote:
Ja dat vraag ik me soms af. Waar ze op uit waren. Ik heb ook niet zo veel geld. Maar ze meende het niet met me. Ze lachte met me en ze eten met me, maar zodra ik me omkeerde staken ze een mes in me rug.quote:
In welke zin staken ze een mes in je rug dan? Ik neem althans aan dat je dat niet letterlijk bedoeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:23 schreef shorty-bloem het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me soms af. Waar ze op uit waren. Ik heb ook niet zo veel geld. Maar ze meende het niet met me. Ze lachte met me en ze eten met me, maar zodra ik me omkeerde staken ze een mes in me rug.
Nee nergens voor nodig. Maar ik was gewoon best wel veel met me vrienden. Maar op een één of ander manier ging het gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat.dan.wel?
Of moeten we nu hints gaan doen?
Ik begrijp jouw wel, want dat was ook mijn eerste conclusie. Maar ik vindt als je kinderen hebt of een relatie dat je ook vrienden kan hebben. Maar dat heb ik weer niet. Ik heb wel geen relatie maar ik heb ook de vrijheid om dingen te gaan doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
zonder meteen tot conclusies te trekken. Je bent 25 jaar en je hebt een kind van 9. Zou het misschien komen dat je andere prioriteiten hebt dan de meeste van je leefttijdgenoten. De meeste 25 jarige hebben geen kinderen (en als ze die wel hebben zitten ze meestal in een relatie) en daarmee hebben ze ook meer vrijheid om dingen te doen.
ligt dat aan jou? ligt dat aan hullie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:29 schreef shorty-bloem het volgende:
[..]
Nee nergens voor nodig. Maar ik was gewoon best wel veel met me vrienden. Maar op een één of ander manier ging het gewoon niet.
Nee ik bedoel het gewoon verguurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
In welke zin staken ze een mes in je rug dan? Ik neem althans aan dat je dat niet letterlijk bedoelt
Ahh, wat waardevolle info...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
zonder meteen tot conclusies te trekken. Je bent 25 jaar en je hebt een kind van 9. Zou het misschien komen dat je andere prioriteiten hebt dan de meeste van je leefttijdgenoten. De meeste 25 jarige hebben geen kinderen (en als ze die wel hebben zitten ze meestal in een relatie) en daarmee hebben ze ook meer vrijheid om dingen te doen.
Ja, dat begrijp ik natuurlijk. Maar waarom zeg je dat ze een mes in je rug staken dan? Wat deden ze waardoor je ze niet meer als vrienden ziet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef shorty-bloem het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het gewoon verguurlijk
Ja ik denk van bij de kanten natuurlijk. Ik denk zelf dat iedereen zo zou reageren hoe ik heb gedaan. Als vrienden met jouw zouden eten en drinken, maar ondertussen achter je rug praten. Zou jij het ook niet accepteren denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ligt dat aan jou? ligt dat aan hullie?
Misschien heb je je vertrouwen in mensen wat verloren door deze foute vrienden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:23 schreef shorty-bloem het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me soms af. Waar ze op uit waren. Ik heb ook niet zo veel geld. Maar ze meende het niet met me. Ze lachte met me en ze eten met me, maar zodra ik me omkeerde staken ze een mes in me rug.
in vriendschap moet soms inderdaad wat moeite en energie gestoken worden. Maar al bij al vind ik het belangrijkste wat er is. Het is in het verleden anders geweest ; maar voor mij staan mijn vrienden even hoog als m'n partner.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu zo op zoek bent naar vriendschap dat het misschien overkomt op de andere partij als iets verstikkends. Vriendschappen kun je niet echt maken maar die onstaan spontaan. Het is natuurlijk ook iets heel abstracts, wat voor de een een hechte vriendschap is is voor de andere misschien niets meer dan een vluchtige kennis. Ikzelf heb nooit echt veel vrienden gehad maar dat ligt ook aan mijzelf. Misschien heb ik twee goede vrienden (en die heb ik al meer dan 30 jaar) en de rest zijn allemaal kennissen waarmee het contact over de loop der jaren weer minder wordt.
tja , op die leeftijd maak je in principe de vrienden van je leven ; maar dat is momenteel irrelevant aan de vraag die TS steltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:46 schreef dgbw het volgende:
ts: je was 16 toen je van je kind beviel, damn dat is wel erg vroeg zeg
Of bespreekbaar maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef shorty-bloem het volgende:
[..]
Ja ik denk van bij de kanten natuurlijk. Ik denk zelf dat iedereen zo zou reageren hoe ik heb gedaan. Als vrienden met jouw zouden eten en drinken, maar ondertussen achter je rug praten. Zou jij het ook niet accepteren denk ik
Het was dat mes in de rug wat 't 'm deed, hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:24 schreef Re het volgende:
----> S&M
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:46 schreef dgbw het volgende:
ts: je was 16 toen je van je kind beviel, damn dat is wel erg vroeg zeg
Mij valt het wel op dat, hoe ouder je bent, hoe moeilijker het wordt om een beste vriend(in) te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me heel leeg, een leven zonder vrienden. Maar je bent toch nooit te oud om nieuwe, integere vrienden te maken?
Ja, verguurlijk dan hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was dat mes in de rug wat 't 'm deed, hè?
Je moet er wellicht wat meer moeite voor doen dan voorheen, want ze komen inderdaad niet meer aanwaaien in de schoolbanken. Maar als je echt vrienden wil maken, dan zijn er op elke leeftijd voldoende opties om ze te zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef katerwater het volgende:
Mij valt het wel op dat, hoe ouder je bent, hoe moeilijker het wordt om een beste vriend(in) te vinden.
Ja het voelt ook als een leegte. Maar inderdaad kan nog altijd nieuwe vrienden makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
On topic:
Lijkt me heel leeg, een leven zonder vrienden. Maar je bent toch nooit te oud om nieuwe, integere vrienden te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |