quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:58 schreef Becherovka het volgende:
Laatst was ik aan het autorijden en zat me te bedenken dat ik vreselijk veel zin had om achterlijk hard te masturberen. Pardoes draaide ik het raampje open en spuugde een flinke rochel naar buiten. Toen ik dat deed vroeg ik mezelf echt af waar ik mee bezig was. Dat doe ik nooit namelijk.
Heerlijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:04 schreef kyraaa het volgende:
Loopt naar de keuken voor drinken, ziet vriend, begint een gesprekje... En gaat daarna weer zitten.![]()
Wil even het fornuis aansteken, dus loop naar de pc voor mn aansteker, check nog even snel een bericht en een half uur later vraag ik me af waarom de aardappels niet opstaan
ook wel een gehad maar dan met de metroquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:10 schreef Sgele het volgende:
Ik zit in de verkeerde trein... Telt dat ook?
ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:30 schreef Dikke-Doei het volgende:
ook wel een gehad maar dan met de metro
Dat voel je ook niet hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Vol pak drinken weg gooien ipv het lege wat er achter stond
Oh dat heb ik vaak met een pen en sigaret.. probeer ik de pen op te rokenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Becherovka het volgende:
Ik zette zojuist de pot pindakaas aan mn mond ipv het pak vruchtensap
Dat heb ik wel eens gehad met tandpasta en deoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat heb ik vaak met een pen en sigaret.. probeer ik de pen op te roken
Net zoiets als je zonnebril kwijt zijn terwijl die op je hoofd zitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:55 schreef Agorias het volgende:
Iets kwijt zijn en het eigenlijk al de hele tijd in je hand hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |