En uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Boschkabouter het volgende:
Een "waarschuw de conducteur"-knop met ingebouwde intercom lijkt me het meest praktische. Volgens mij hebben de nieuwe Veolivla, connexxion en Syntus treinen al zoiets.
Keihardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef gias het volgende:
je kan toch ook naar de machinist lopen of hoofdconducteur.
volgens mij is elke trein uitgerust met een defibrillator.
hard aanval is dus makkelijk te fixen dan.
1 lettertje vergeten en je krijgt iets compleet andersquote:
GMTAquote:
Nou, dat een krab denkt: "Uch. Blij dat ik daar niet lig."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Of het is " Krabgerecht vanuit de krab observeren op indiaanse wijze".
Als een indiaan naar een krabgerecht kijken, alleen zie ik dat vanuit de krab nog niet helemaal voor me.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Angel-eye het volgende:
ben getrouwt maar onlangs vreemd gegaan met collega.ik vondt het erg spannend heb het ook eerlijk aan mijn man verteld, en na vele gesprekken is besloten bij elkaar te blijven omdat het om een eenmail voorval ging.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:19 schreef Cryptodome het volgende:
Een scherpe/kristische mening/opmerkingen oke, maar waarom altijd die provercerde titels? Dit geldt trouwens ook voor veel columns van andere columnisten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:38 schreef Ronhui het volgende:
Niet die Bernal dus.. hoef ik ook niet te zeggen dat dat kind preventief geabborteerd dient te worden om het een levenslang trouma te besparen....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef flashermx het volgende:
Ik moet misschien aan mijn schouder geopereerd worden (als het mogelijk is).
Omdat hij te makkelijk en vaak gedeeltelijk uit de kom schiet en er braakbeen is gebroken in de schouder.
Nou heb ik van iemand gehoord dat deze ingreep erg pijnlijk moet zijn en dan met name erna.
Zijn er mensen die z'n ingreep ook gehad hebben en wat vonden jullie van de pijn en heeft het echt gelopen??
Onzichtigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Wat is er kortzinnig aan mijn gedachtengang, het zijn gewoon feiten, ik ben niet degene die alcohol in het verkeer promoot, en dat kan ik van jou niet zeggen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef TheYoung1 het volgende:
De verbeteringen, want dat zijn het, eindelijk, in het fobo zijn bewonderingswaardig.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:17 schreef dingdang het volgende:
Alle 3 in de toeristische sector. De exacte functies lijken me niet ter sprake doen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef Viswijfje het volgende:ik heb de wachtwoord niet meer ik ben niet zo van administracie!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:48 schreef Chrisjedegekste het volgende:
Ik heb vanacht nog een keer memtest aangezet en de uitkomst was dit.
Walltime Cached RsvdMem MemMap Cache Ecc Test Pass Errors EccErrors
9:11:55 2048 257 m e820 Std on of std 10 0
Maar als het me voeding was hat hij toch wel een keer opnieuw opgestart of zie ik dat verkeerd ????
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:09 schreef delano.888 het volgende:
Ok, in de nacht van vrijdag op zaterdag (half 1 ofzo) wat dingen besteld van megagadets.nl,
Op de site staat dit:
Morgen in huis
Voorradige artikelen die u voor 15:30 besteld, worden de volgende dag bij u bezorgd.
Nu kreeg ik net (10 minuten geleden) dit mailtje:
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Verstuurd
Houd dit nou in dat het morgen aankomt, of vandaag, oftewel, word zaterdag wel geregend als een dag waarop je voor 15:30 kan bestellen (00:30 is natuurlijk voor 15:30)
Alweer zo'n bizarre variatiequote:Op zondag 17 augustus 2008 01:55 schreef Downstar het volgende:
ook las ik op in dit topic dat iemand zei dat ze in bijna geen 1 land door de douane kwamen ; Nou in Amerika zijn deze dingen legaal hoor ; zo lang er maar een oranje/rood gekleurde dop/richter op de voorzijde zit .. ! dus in Amerika komen ze zobiezo door de douane heen ..
Gelukkig is dit niet weer een níeuwe variatie. Deze kwam al voorbij in Originele taal- en spelfouten #10quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef Noshiba het volgende:
mark cavendish op de koppelkoers? Is dat de cavendish van die tour overwinnings?
Port met Tipp-Ex, ik heb genoeg rare drankcombinaties tot me genomen, maar hier zou ik maar niet aan beginnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef Dikke-Doei het volgende:
Zoals net ook. Ik dacht ik wil een tic tac uit het doosje pakken. en dan pak ik ineens een portje tip-ex en was van plan het dopje er af te draaien. En toen dacht ik wat doe ik nu weer. en vandaar dit topic. heb jij wel eens verwarrende acties.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef DiePascal het volgende:
Pak een steendje plak wat plak band op en plak s'nachts op zijn deur bel dan hoef jij ook niet steeds te bellen(A)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef Forza- het volgende:
En dat nummer herkon ik.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Gerardje het volgende:
[..]HIj acceleert eerst om vervolgens iets er bij te betreken wat helemaal niet afronteert met het afgespelde senario. Ik had hem al gezegd dat hij niet zo aggressief moest zijn omdat ik zijn anikdote verkeert had gelezen. Gelukig gooiden we het daar na op een accoordje, anders had ik mijn aparttement zo ie zo kwijt geweesd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |