quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:22 schreef JoostPayne het volgende:
Kijk bij mijn broer is het zo die is handig met auto's en ik met computer dus zo kan je elkaar wat uit de brand helpen dit alles onder het motto "Ik krap jou rug en jij krap de mijne".
Nee, alleen de vuile vaat wordt er gewast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
Alsof het eten gebakt wordt in de wasbak
'Vader; geef hen ver, ze weten niet wat ze doen'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef EnglishTest het volgende:
Ik heb een digitale fotolijst. Als ik de foto's gelijk op computer zet, en daarvanaf op m'n digitale fotolijst zet. Dan weergeeft hij ze.
Maar als ik ze in Photoshop ga bewerken (bijv. alleen tekst toevoegen) en onder dezelfde naam opsla, dan weergeeft hij ze niet meer. Wat gaat er mis
Drie opeenvolgende zinnen met een originele fout!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat soort kort door de bocht redenaties stuiten mij nogal door de bocht kan ik je vertellen.
Dit is een zeer gevoelig onderwerp waar ik over kan praten en posten, maar mensen die het met dit soort redenaties komen leggen meteen een groot wantrouwen bij mij op.
Vaak loopt het uit op debunkeren en dat is zo nutteloos daar ik mijn eigen waarheid in handen heb en dat is alles wat uit eindelijk telt, niet of iemand het wel of niet gelooft.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Kees22 het volgende:
[...debunkeren...]
Drie opeenvolgende zinnen met een originele fout!
quote:allenmaal sims 2 spellen
zoals delux
studentenleven
ikea woon acceswaris
glamer asseswaris
teener asseswares ,
feest asseswares
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd, totaal belagelijk plan.
quote:mijn vrouw die kon er niet tegen die is halfe wegen gaan slapen
Of het is " Krabgerecht vanuit de krab observeren op indiaanse wijze".quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Krabgerecht vanuit de krab opserveren op indiaanse wijze.
Lijkt mij een contaminatie.
In een topic over wanneer de noodrem te gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef gias het volgende:
je kan toch ook naar de machinist lopen of hoofdconducteur.
volgens mij is elke trein uitgerust met een defibrillator.
hard aanval is dus makkelijk te fixen dan.
En uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Boschkabouter het volgende:
Een "waarschuw de conducteur"-knop met ingebouwde intercom lijkt me het meest praktische. Volgens mij hebben de nieuwe Veolivla, connexxion en Syntus treinen al zoiets.
Keihardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef gias het volgende:
je kan toch ook naar de machinist lopen of hoofdconducteur.
volgens mij is elke trein uitgerust met een defibrillator.
hard aanval is dus makkelijk te fixen dan.
1 lettertje vergeten en je krijgt iets compleet andersquote:
GMTAquote:
Nou, dat een krab denkt: "Uch. Blij dat ik daar niet lig."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Of het is " Krabgerecht vanuit de krab observeren op indiaanse wijze".
Als een indiaan naar een krabgerecht kijken, alleen zie ik dat vanuit de krab nog niet helemaal voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |