quote:Je bent een respectloos wijf, laat ik het daarbij houden
quote:
De ware reden dat hij niet meer wil is natuurlijk omdat hij aan zijn vrouw heeft opgebiecht dat hij eenmalig is vreemd gegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Angel-eye het volgende:
Help ! heb jullie advies nodig, ben getrouwt maar onlangs vreemd gegaan met collega.ik vondt het erg spannend heb het ook eerlijk aan mijn man verteld, en na vele gesprekken is besloten bij elkaar te blijven omdat het om een eenmail voorval ging.
Echter nu zit ik met het probleem dat ik meer wil met die collega en het niet bij deze ene keer kan laten, tweede probleem is dat mijn collega zegt niet meer te willen afspreken, bang betrapt te worden.
ik voel me erg onzeker en ongelukkig met mezelf ten eerste ik weet dat ik fout bezig zou zijn ten tweede wat is de werkelijke rede dat hij niet meer wil ?? volgens zijn zegge lag het niet aan mij en niet aan de sex
Angel-eye
hij wou der gewoon een keer neuken en voelt verder helemaal niks voor der.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
De ware reden dat hij niet meer wil is natuurlijk omdat hij aan zijn vrouw heeft opgebiecht dat hij eenmalig is vreemd gegaan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Je bent een sloerie als je nog een keer wil, ga dan bij je man weg, ffs.
Ik zeg.. laat dit je man eens lezenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Angel-eye het volgende:
Help ! heb jullie advies nodig, ben getrouwt maar onlangs vreemd gegaan met collega.ik vondt het erg spannend heb het ook eerlijk aan mijn man verteld, en na vele gesprekken is besloten bij elkaar te blijven omdat het om een eenmail voorval ging.
Echter nu zit ik met het probleem dat ik meer wil met die collega en het niet bij deze ene keer kan laten, tweede probleem is dat mijn collega zegt niet meer te willen afspreken, bang betrapt te worden.
ik voel me erg onzeker en ongelukkig met mezelf ten eerste ik weet dat ik fout bezig zou zijn ten tweede wat is de werkelijke rede dat hij niet meer wil ?? volgens zijn zegge lag het niet aan mij en niet aan de sex
Angel-eye
Je was me nét één seconde voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:09 schreef ach het volgende:
lichtekooi
keb het nog niet in dit topic zien staanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:11 schreef YoWilly het volgende:
Heeft iemand je al verteld dat je een hoer bent?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef DjinN het volgende:
TS is er stil van...denk dat haar man dit topic heeft gelezen![]()
*pakt popcorn erbij* Iemand ook wat ??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar jij valt dus op die losers in de fabriek waar je werkt?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Angel-eye het volgende:
getrouwt
ik vondt
eenmail
voorval ging
rede
zegge
sex
Idd, zeker als je het "uitpraat" maar vervolgens nog een keer vreemd wil gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga scheiden. Je man verdient beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |