Ja dat neem ik dus ook aan, ik heb het mailtje even beantwoord met de vraag, ben benieuwd...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:10 schreef Ronhui het volgende:
zal wel iets met werkdagen te maken hebben of zo...
Maar.. wat interessanter is, wat heb je besteld?
Ja dus, dan komt het vandaag ook aan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:11 schreef Ladylike het volgende:
Het is vandaag verstuurd.
Moeilijk he, lezen?
Staat er toch duidelijk.. mail van 10 min. geleden; wijziging status order; verstuurd
Dus als jij nu iets verstuurd, wordt het vandaag afgeleverd?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dus, dan komt het vandaag ook aan?
Leeftijd TS = IQ TSquote:
Als het vanaf het postcentrum verstuurd is dan komt het wel vandaag aan dacht ik zo, als ik nu iets op de post doe word het toch ook vandaag gesorteerd en morgenvroeg verstuurd...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus als jij nu iets verstuurd, wordt het vandaag afgeleverd?
Man, je moet zelf een koeriersdienst beginnen met die snelle service
Nu komt de hamvraag:quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het vanaf het postcentrum verstuurd is dan komt het wel vandaag aan dacht ik zo, als ik nu iets op de post doe word het toch ook vandaag gesorteerd en morgenvroeg verstuurd...
Post die ik vandaag verstuur komt morgen aanquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
als ik nu iets op de post doe word het toch ook vandaag gesorteerd en morgenvroeg verstuurd...
Ja van megagagets zelf je hebt gelijk, morgen dus, kut. (ben vandaag wel thuis en morgen niet)quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu komt de hamvraag:
Is de mail afkomstig van het postcentrum van TNT (oid) of van het bedrijf waar je iets besteld hebt?
Gastquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:13 schreef delano.888 het volgende:
Nutteloze gadget 1
Nutteloze gadget 2
Nutteloze gadget 3
Nutteloos jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat neem ik dus ook aan, ik heb het mailtje even beantwoord met de vraag, ben benieuwd...
Wil je het echt weten?
Nutteloze gadget 1
Nutteloze gadget 2
Nutteloze gadget 3
Genoeg gehoord..quote:
Kijk, met jou kan ik praten, ik had ook bijna van diezelfde site een mini (binnenshuis) heli gekochtquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:18 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Nutteloze gadgets zijn cool, ik ga straks mijn heli ophalen van het postkantoor![]()
Shit, die zooi die je besteld hebt is ook nog tivusduurquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten, ik had ook bijna van diezelfde site een mini (binnenshuis) heli gekocht
Ohh lul je hebt je post gewijzigd, ik heb hem weer terug gewijzigd
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef delano.888 het volgende:
Het kan trouwens ook dat ze zelf zon post gedoe hebben dat hebben wel meer grote bedrijven toch, in dat geval zou het wel vandaag aankomen...
Mijn helicopter is een oude jongensdroom die ik na 10 minuten vliegen voorgoed in het archief kan storten... gun mij ook een pleziertjequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga je helicopter nou maar halen_
Had alleen die derde gadget gezien hahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten, ik had ook bijna van diezelfde site een mini (binnenshuis) heli gekocht
Ohh lul je hebt je post gewijzigd, ik heb hem weer terug gewijzigd
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:58 schreef megagadgets.nl het volgende:
------------------------------------------------------
Ordernummer: 104419
Gedetailleerde Factuur: -linkje weggehaald-
Orderdatum: Saturday 16 August, 2008
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Verstuurd
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:10 schreef delano.888 het volgende:
Hallo,
Houd dit in dat het vandaag nog aankomt als de post meewerkt of word het op zijn vroegst morgen? Alvast bedankt.
Groeten R.D.Böhm
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11.38 schreef megagadgets.nl het volgende:
Beste,
Het gaat vandaag bij ons de deur uit.
U kunt het morgen of de dag erna in huis verwachten..
Hopelijk u zo voldoende te hebben ingelicht..
Met vriendelijke groet,
-naam maar even weggehaald-
Megagadgets
Ik ben benieuwd wat ik terug krijgquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:48 schreef delano.888 het volgende:
Nou mooie service is dat dan van jullie, aangezien er op de site staat dat als ik voor 15:30 bestel het de volgende dag in huis heb, wat dus in zou houden dat ik nou ik hem zaterdag ochtend (wat officieel een werkdag is, waarop ook post wordt verstuurd) besteld heb, het vandaag zou moeten ontvangen, en dus niet morgen en zeker niet woensdag, dat is dan niet helemaal kloppend toch?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben benieuwd wat ik terug krijg![]()
Ik kan emails quoten![]()
Ok, dan is nogsteeds de beredenering "U kunt het morgen of de dag erna in huis verwachten.." fout, ik neem aan dat ze hem niet pas na 5 uur op de post doen, en die tekst op de site is dan helemaal bullshit...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]klagen en dan fouten maken in de klacht.. maar goed dat je geen jurist bent
WERKdagen zijn van maandag tot en met vrijdag.
Dat de post op zaterdag werkt wil niets zeggen, dat doet de horeca ook..
of zijn bij jou Werktijden ook 24 uur per dag (aangezien ik vanmorgen pas om half 3 klaar was met werken en om 7 uur weer begonnen ben? Jah ik werk, dus iedereen werkt..)
Zij hebben het op tijd verzonden (direct toen ze weer werkten blijkbaar)quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, dan is nogsteeds de beredenering "U kunt het morgen of de dag erna in huis verwachten.." fout, ik neem aan dat ze hem niet pas na 5 uur op de post doen, en die tekst op de site is dan helemaal bullshit...
Ok, jammer maar helaas...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef megagadets.nl het volgende:
Beste,
Wij werken van maandag tot vrijdag zaterdag is geen werkdag voor ons dus de eerst volgende werkdag is bij ons maandag.
Onze excuses voor het ongemak.
Wat? Er is toch wel een "ongeveer" tijd dat ze dat rondbrengen, net zoals de krant voor 7 uur, en normale post tegen 11 uur...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
BEL HET POSTKANTOOR!!!!
jemig...
Oh, sorry dan, laatmaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat verschilt per stad/wijk, etc.
of dattie net zit te schijten als ze aanbellen en ze weg zijn voordat TS zijn spetterpoep heeft kunnen afvegen en doortrekkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef MarkyB het volgende:
Wat een nerd ben je ook he, wacht gewoon tot ze komen, ligt aan de route die ze rijden. Ik hoop voor je dat er 'plots' een dag vertraging tussen zit, dat wil nog wel eens voorkomen.
Ja dan zou ik ook doorrijden als TNT chauffeur zijnde..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:39 schreef delano.888 het volgende:
Dan roep ik keihard "kom eraan" aangezien mijn wc raampje naast de voordeur zit
Toegevoegde waarde..?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:06 schreef delano.888 het volgende:
Heb al veeel lol gehad met de aansteker en de puzzel, de fan is flut, zeeer zwak, verder kwam het omstreeks 3 uur
Lol hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |