quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:13 schreef melonovy het volgende:
dat kan imo alleen met plastische chirurgie worden hersteld.
Het slappe kun je hiermee goed wegkrijgen maar het hangende...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef MuRKie het volgende:
Is het niet zo dat goed sporten, en dan vooral je buik, ook kan helpen hiertegen? Hoor wel vaker dat mensen die vrij vlot na de bevalling gaan sporten weer een redelijk mooi buikje kunnen krijgen..
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:28 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Heb jij die ook gehad Doosie ? Je mag daar niet te vroeg mee beginnen maar het lijkt me dat het voor jou lang genoeg geleden is
het laatste is voor mij helaas t moeilijkste maar ja dat valt natuurlijk wel te proberen he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tip: gerichte oefeningen, goed crèmen en zelf-acceptatie.
ow ja nog bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:12 schreef Angelcakes het volgende:
oh ja, en nog gefeliciteerd met je dochter natuurlijk !
Da hou je die tien kilo misschien beter...quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:10 schreef Vivi het volgende:
Ik moet nog wel 10 kilo kwijt maar een short heb ik gelukkig niet, blijft me ook eens iets bespaard.
Mwah, mijn huid is gelukkig heel strak, en ik ben al aan het afvallen, 2,5 kilo sinds anderhalve weekquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Da hou je die tien kilo misschien beter...
Jamaar BE, tegenwoordig moeten we toch allemaal perfect zijn? Dit is toch de realiteit? Op je arm een stralende schone baby die altijd lacht en na een maand al doorslaapt, nooit kotst en altijd schone kleertjes aanheeft (merk natuurlijk, "want je wilt toch het beste voor je kindje..."), jijzelf een maand na de bevalling weer helemaal strak in het vel, dankzij de borstvoeding die je vanzelfsprekend een jaar blijft geven zelfs een kilo lichter dan voor de zwangerschap, gekleed in schone (!), perfect gestreken (!) merkkleren zonder kots- en melksporen, geen striae, geen buikje, alle tijd voor sport en baan en óók nog de perfecte moeder die álle aandacht heeft voor haar kind en nooit ongeduldig of driftig is, het huis perfect aan kant, alles glimmend en schoon (zelfs onder de bank en achter de keukenkastjes...) en 's avonds kook je ook nog eens de perfecte uitgebalanceerde maaltijd die je in alle rust eet samen met je al net zo perfecte partner en 10 van je beste vrienden, terwijl de baby vanzelfsprekend lief slaapt, waarna de dag eindigt met geile stomende sex en je 8 uur ongestoord doorslaapt, zonder dat je tieten lekken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:52 schreef Brighteyes het volgende:E.T. dat was precies ook mijn gedachte!
Ik vind dat veel mensen wel heel streng zijn voor zichzelf. Krijgen ze een buikje omdat er een kindje in zijn zijn ze ineens dik en zijn ze koud bevallen moet alles eraf zijn en het liefst mag het lichaam ook niks veranderd zijn ook nog...
wat is een paar kilo is dan de vraag he...quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
ik bedoel, je hebt een prachtig gezond kind gebaard, wat interesseert het nou dat je een paar kilo meer weegt dan voor de zwangerschap.. je bent verdorie moeder, je hoeft geen perfect fotomodel meer te zijn hoor
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jamaar BE, tegenwoordig moeten we toch allemaal perfect zijn? Dit is toch de realiteit? Op je arm een stralende schone baby die altijd lacht en na een maand al doorslaapt, nooit kotst en altijd schone kleertjes aanheeft (merk natuurlijk, "want je wilt toch het beste voor je kindje..."), jijzelf een maand na de bevalling weer helemaal strak in het vel, dankzij de borstvoeding die je vanzelfsprekend een jaar blijft geven zelfs een kilo lichter dan voor de zwangerschap, gekleed in schone (!), perfect gestreken (!) merkkleren zonder kots- en melksporen, geen striae, geen buikje, alle tijd voor sport en baan en óók nog de perfecte moeder die álle aandacht heeft voor haar kind en nooit ongeduldig of driftig is, het huis perfect aan kant, alles glimmend en schoon (zelfs onder de bank en achter de keukenkastjes...) en 's avonds kook je ook nog eens de perfecte uitgebalanceerde maaltijd die je in alle rust eet samen met je al net zo perfecte partner en 10 van je beste vrienden, terwijl de baby vanzelfsprekend lief slaapt, waarna de dag eindigt met geile stomende sex en je 8 uur ongestoord doorslaapt, zonder dat je tieten lekken.
Hee! Dat ben ik!quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jamaar BE, tegenwoordig moeten we toch allemaal perfect zijn? Dit is toch de realiteit? Op je arm een stralende schone baby die altijd lacht en na een maand al doorslaapt, nooit kotst en altijd schone kleertjes aanheeft (merk natuurlijk, "want je wilt toch het beste voor je kindje..."), jijzelf een maand na de bevalling weer helemaal strak in het vel, dankzij de borstvoeding die je vanzelfsprekend een jaar blijft geven zelfs een kilo lichter dan voor de zwangerschap, gekleed in schone (!), perfect gestreken (!) merkkleren zonder kots- en melksporen, geen striae, geen buikje, alle tijd voor sport en baan en óók nog de perfecte moeder die álle aandacht heeft voor haar kind en nooit ongeduldig of driftig is, het huis perfect aan kant, alles glimmend en schoon (zelfs onder de bank en achter de keukenkastjes...) en 's avonds kook je ook nog eens de perfecte uitgebalanceerde maaltijd die je in alle rust eet samen met je al net zo perfecte partner en 10 van je beste vrienden, terwijl de baby vanzelfsprekend lief slaapt, waarna de dag eindigt met geile stomende sex en je 8 uur ongestoord doorslaapt, zonder dat je tieten lekken.
Vind je? Als ik in Nederland kom krijg ik juist het idee dat iedereen het wil doen voorkomen of ze alles perfect op orde hebben. Zó vermoeiend! Echt, ik ben bekaf na een weekendje Nederland.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef Doosie het volgende:
@ tinkepink
Wie in die illusie leeft heeft zeker zelf (nog geen) kinderen gehad.maar wel leuk bedacht.
Precies. En je kan ook niet verwachten dat als je buik flink is uitgerekt je 7 weken na de geboorte weer helemaal ben teruggeveerd. Helemaal perfect zal het nooit meer worden, maar zolang je de extra huid niet op kunt rollen komt het echt wel weer goed. Echt waar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:47 schreef Doosie het volgende:
geloof dat dat door sommige inderdaad wel wordt verwacht ja .
Maar hoe jij het omschreef daar moet je wel een of andere supermama/ huisvrouw voor moet zijn.
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat klaarspeelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef Doosie het volgende:
Jeetje wat reageren mensen fel ik heb toch niet gezegd dat ik t gelijk nu en hier weer strak en perfect wil hebben?
Wat t eigenlijk nooit uberhaubt is geweest.
alleen vraag me wel af hoe t bij anderen is gegaan omdat ik nu nog bijna geen verschil merk.
Het zou wel lekker zijn als ik tenminste volgend jaar weer in bikini op het strand kan liggen toch?
Alleen wil ik wel weten wat ik daar aan kan doen zodat ik er nu alvast mee kan beginnen.
@ tinkepink
Wie in die illusie leeft heeft zeker zelf (nog geen) kinderen gehad.maar wel leuk bedacht.
Volgens mij is Webkim (bijna) 7 maanden geleden bevallen ipv 7 weken. Dat is nogal niet een verschil zeg!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:07 schreef texelonia het volgende:
Toch vind ik het een beetje een lullig toontje waarop veel mensen reageren. Er zijn hier zoveel (vaste) users die klagen over teveel kilo's ook al zijn ze nog lang niet 9 maanden ontzwangerd. Ik noem Webkim die bijna elke gelegenheid grijpt om haar ongenoegen te uiten over haar gewicht/omvang. Niet lullig bedoeld naar Webkim toe hoor, maar daar reageert ook niemand op zo'n toon als hier.
Alleen dat zijn dan bekende users hier, die het verspreid over de bestaande topics doen, ipv er een topic over te openen. Maar uiteindelijk zijn het dezelfde twijfels en zorgen die bijna alle verse moeders (zouden kunnen) hebben.
Ik heb het even opgezocht, en het is ruim 5 maanden, maar de eerste keer dat het ter sprake kwam, is misschien al weken/maanden geleden. Niet na 7 weken al misschien, maar goed. Gaat niet om Webkim, was slechts een voorbeeld wat zo in me op kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is Webkim (bijna) 7 maanden geleden bevallen ipv 7 weken. Dat is nogal niet een verschil zeg!
Ik lees in de OP toch duidelijk 'het gaat me niet snel genoeg'. Dat vind ik gewoon raar. 7 weken! Je mag nota bene net aan weer eens wat oefeningen gaan doen.
Natuurlijk mag je wensen en hopen dat je lijf weer in de oude staat terug komt, maar geef het wat tijd zeg...
En ja... 6-7 maanden vind ik dan wel een termijn dat ik me voor kan stellen dat je gehoopt had dat je dan iig in de buurt van je oude zelf zou zijn.
Nah, maakt niets uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:06 schreef Miss-Madness het volgende:
Mijn zus is vorig jaar bevallen van een kleineEn ik moet zeggen dat ik na 4 maanden toch wel vond dat ze er weer goed (alsin de oude) uit zag. Voor de bevalling had ze maatje 36 en 4 maanden na de bevalling zat ze op 38. Ze sport regelmatig en leeft ook wel gezond wat dat betreft.
Misschien dat een sportief lichaam iets verschil maakt?
Wel dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef Fuente het volgende:
Je kan er zelf wel voor trainen en het zal ook echt wel wat beter worden, maar echt uitgerekte huid, krijg je niet meer in elkaar gerektZeker niet als het zeg maar onder je buik hangt.
Jij hebt ook nog best wel jong vel bent ook nog best jong, Troel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel dus
Heb niet echt behoefte om voor en nafoto's te plaatsen van mijn schort, maar geloof me dat het echt wel kleiner wordt(Overigens is dan in drie jaar tijd, niet binnen no time)
Pffff, ik geloof best dat je het een stuk beter hebt gekregen. Ik zeg ook niet dat het niet verbeteren kan, immers als je je spieren traint verbrand je ook vet. Maar uitgerekte huid dat als een schort valt krijg je niet meer terug in oude staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
Het rekt volgens jou niet terug, maar het kan wel minder worden? Bij mij is minder worden gelijk aan terugrekken zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |