Zou kunnen maar ik zie ook dames is mijn omgeving die regelmatig op de tennisbaan staan e.d. en die krijgen het niet voor elkaar om weer in hun oude vorm te komen.
Denk dat het een stukje leefstijl is, eetpatroon, spijsvertering, wel/niet sporten enz enz de standaard dingen, en bij sommigen wil het gewoon niet ondanks dat ze er alles voor doen. En sommigen die geven er niets om, een vriendin van me bv, is nog geen kilo kwijt en is nu voor de 2de maal zwanger en ze zit er niet zo mee, dan is het ook prima. Ze vind het nu wel jammer dat er bovenop dat gewicht nog meer gewicht zal komen door deze zwangerschap maar tja dat is haar keuze.
Zolang je zelf maar gelukkig bent is het prima vind ik.
Ik ben allang blij dat het hier een beetje met stapjes gegaan is op een gezonde manier, want zodra ik aan de medicijnen zit vliegen de kilo's eraf, en met actief lijnen kan ik een CU aanval uitlokken wat ik dus niet wil omdat ik net weer gestopt ben met de pil

Dus met een beetje mazzel zitten de verloren kilo's er zo weer aan, al zal ik deze keer minder gaan snoepen en proberen minder toe te geven aan de lekkere ongezonde trek