abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60566714
Mijn zus is vorig jaar bevallen van een kleine En ik moet zeggen dat ik na 4 maanden toch wel vond dat ze er weer goed (alsin de oude) uit zag. Voor de bevalling had ze maatje 36 en 4 maanden na de bevalling zat ze op 38. Ze sport regelmatig en leeft ook wel gezond wat dat betreft.

Misschien dat een sportief lichaam iets verschil maakt?
pi_60566896
Zou kunnen maar ik zie ook dames is mijn omgeving die regelmatig op de tennisbaan staan e.d. en die krijgen het niet voor elkaar om weer in hun oude vorm te komen.
Denk dat het een stukje leefstijl is, eetpatroon, spijsvertering, wel/niet sporten enz enz de standaard dingen, en bij sommigen wil het gewoon niet ondanks dat ze er alles voor doen. En sommigen die geven er niets om, een vriendin van me bv, is nog geen kilo kwijt en is nu voor de 2de maal zwanger en ze zit er niet zo mee, dan is het ook prima. Ze vind het nu wel jammer dat er bovenop dat gewicht nog meer gewicht zal komen door deze zwangerschap maar tja dat is haar keuze.
Zolang je zelf maar gelukkig bent is het prima vind ik.

Ik ben allang blij dat het hier een beetje met stapjes gegaan is op een gezonde manier, want zodra ik aan de medicijnen zit vliegen de kilo's eraf, en met actief lijnen kan ik een CU aanval uitlokken wat ik dus niet wil omdat ik net weer gestopt ben met de pil Dus met een beetje mazzel zitten de verloren kilo's er zo weer aan, al zal ik deze keer minder gaan snoepen en proberen minder toe te geven aan de lekkere ongezonde trek
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:18:46 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_60568263
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:06 schreef Miss-Madness het volgende:
Mijn zus is vorig jaar bevallen van een kleine En ik moet zeggen dat ik na 4 maanden toch wel vond dat ze er weer goed (alsin de oude) uit zag. Voor de bevalling had ze maatje 36 en 4 maanden na de bevalling zat ze op 38. Ze sport regelmatig en leeft ook wel gezond wat dat betreft.

Misschien dat een sportief lichaam iets verschil maakt?
Nah, maakt niets uit
In dat geval zou Webkim al lang en breed haar model weer terughebben, want voor de bevalling werkte zij als spinninginstructrice (toch?) Sportief lichaam heeft ze zeker!

(overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik vind dat Webkim er slecht uit ziet, want ik zou zo willen ruilen voor hoe ze eruit ziet )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60568931
Een echt vetschort raak je gewoon niet meer kwijt. Als je vel over hebt kun je trainen wat je wilt, het gaat niet meer weg.
Ik moet zeggen dat mijn buik ook goed verramponeert is na Sara, maar ja, het zij zo. Ook nu komen de strepen al weer flink naar boven, dus ik verwacht niet dat het ooit nog goedkomt. Da's dan jammer denk ik maar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:23:00 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_60572532
Nouja, zo zwart wit is het nou ook weer niet. Ik ben toch echt behoorlijk wat vel kwijt geraakt zonder te sporten of in me te laten snijden De haartjes staan simpelweg weer dichter op elkaar en dat geeft mij het gevoel dat de huid gekrompen is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60573105
Je kan er zelf wel voor trainen en het zal ook echt wel wat beter worden, maar echt uitgerekte huid, krijg je niet meer in elkaar gerekt Zeker niet als het zeg maar onder je buik hangt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:14:48 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60573742
ik bedoel het niet kwaad of denigrerend maar bij het lezen van Slanke vrouwen worden zeldzaam dat bericht moest ik toch echt even aan dit topic denken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:21:04 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_60575582
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef Fuente het volgende:
Je kan er zelf wel voor trainen en het zal ook echt wel wat beter worden, maar echt uitgerekte huid, krijg je niet meer in elkaar gerekt Zeker niet als het zeg maar onder je buik hangt.
Wel dus

Heb niet echt behoefte om voor en nafoto's te plaatsen van mijn schort, maar geloof me dat het echt wel kleiner wordt (Overigens is dan in drie jaar tijd, niet binnen no time)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60576076
Ik zeg ook niet dat het niet minder kan worden
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:37:02 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_60577570
Het rekt volgens jou niet terug, maar het kan wel minder worden? Bij mij is minder worden gelijk aan terugrekken zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60577642
Tuurlijk krijg je uitgerekte huid wel weer strakker. Kijk maar hoe snel het zich al herstelt na een bevalling, van drie meloenen tot 1 meloen, en later nog minder (even plastisch uitgedrukt). Maar je zult er zelf hard voor moeten trainen denk ik. Heb ik nooit gedaan en dus...vel over. Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon m'n eigen schuld is.

(word wel een beetje depri altijd van deze topics )
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:53:11 #62
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60577979
6 weken na de bevalling was ik al echt wel bezig met hoe ik aan het terugplooien was hoor - die 6 weken weet ik nog omdat ik toen naar de verloskundige ging voor de follow-up en ik toen hartstikke blij was dat ik net zoveel woog als voor de zwangerschap. Ik vind de vraag van TS dan ook helemaal niet zo gek en ik vind het net als Tex ook frappant dat er toch wat 'onaardig' gereageerd wordt her en der - alsof het zo ontzettend naief en raar is dat je je 7 weken na de bevalling afvraagt wat er met je lijf gebeurt en gaat gebeuren. Een beetje gezonde interesse in je herstel kan toch helemaal geen kwaad? Om er na 7 weken al helemaal depressief van te worden en het terugplooien de tijd niet geven is dan uiteraard weer het andere uiterste, maar ik geloof niet dat TS dat zo bedoelde.

Anyway, ik heb er ook een mooie 'pouch' (tussen navel en schaamstreek) bij die ik voorheen niet had en ik vraag me echt af of die ooit nog weg gaat, maar ik maak me voorlopig eerst meer zorgen om de bovenste zwemband die ik voor de zwangerschap ook niet had Veel buikspieroefeningen en veel wandelen is mijn devies.. (en nu dat ook echt volhouden )

Oh, en Marlieske en KD (zo snel!! ) - jullie zien er echt wonderbaarlijk goed uit!

[ Bericht 12% gewijzigd door jellyrose op 05-08-2008 16:01:13 ]
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:55:07 #63
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_60584315
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Wel dus

Heb niet echt behoefte om voor en nafoto's te plaatsen van mijn schort, maar geloof me dat het echt wel kleiner wordt (Overigens is dan in drie jaar tijd, niet binnen no time)
Jij hebt ook nog best wel jong vel bent ook nog best jong, Troel.
Met mijn gejojo, qua gewicht, merk ik wel verschil met 10 jaar terug.
Ik denk wel dat TP het iets meer tijd moet geven dan 7 weken.

Verder even een diepe voor KD. Ik schreef het al eerder in het fototopic. Je ziet er zo snel weer prachtig uit.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:33:41 #64
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60585258
dank jullie wel..
pi_60586574
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
Het rekt volgens jou niet terug, maar het kan wel minder worden? Bij mij is minder worden gelijk aan terugrekken zeg maar
Pffff, ik geloof best dat je het een stuk beter hebt gekregen. Ik zeg ook niet dat het niet verbeteren kan, immers als je je spieren traint verbrand je ook vet. Maar uitgerekte huid dat als een schort valt krijg je niet meer terug in oude staat.
Sara
Merel
Ukje
pi_60586645
Dank jullie wel

Maar hier was het lang niet zo snel als bij KD... whoow kannone wat ben je snel weer terug geplooit KD!
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')