quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:13 schreef melonovy het volgende:
dat kan imo alleen met plastische chirurgie worden hersteld.
Het slappe kun je hiermee goed wegkrijgen maar het hangende...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef MuRKie het volgende:
Is het niet zo dat goed sporten, en dan vooral je buik, ook kan helpen hiertegen? Hoor wel vaker dat mensen die vrij vlot na de bevalling gaan sporten weer een redelijk mooi buikje kunnen krijgen..
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:28 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Heb jij die ook gehad Doosie ? Je mag daar niet te vroeg mee beginnen maar het lijkt me dat het voor jou lang genoeg geleden is
het laatste is voor mij helaas t moeilijkste maar ja dat valt natuurlijk wel te proberen he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tip: gerichte oefeningen, goed crèmen en zelf-acceptatie.
ow ja nog bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:12 schreef Angelcakes het volgende:
oh ja, en nog gefeliciteerd met je dochter natuurlijk !
Da hou je die tien kilo misschien beter...quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:10 schreef Vivi het volgende:
Ik moet nog wel 10 kilo kwijt maar een short heb ik gelukkig niet, blijft me ook eens iets bespaard.
Mwah, mijn huid is gelukkig heel strak, en ik ben al aan het afvallen, 2,5 kilo sinds anderhalve weekquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Da hou je die tien kilo misschien beter...
Jamaar BE, tegenwoordig moeten we toch allemaal perfect zijn? Dit is toch de realiteit? Op je arm een stralende schone baby die altijd lacht en na een maand al doorslaapt, nooit kotst en altijd schone kleertjes aanheeft (merk natuurlijk, "want je wilt toch het beste voor je kindje..."), jijzelf een maand na de bevalling weer helemaal strak in het vel, dankzij de borstvoeding die je vanzelfsprekend een jaar blijft geven zelfs een kilo lichter dan voor de zwangerschap, gekleed in schone (!), perfect gestreken (!) merkkleren zonder kots- en melksporen, geen striae, geen buikje, alle tijd voor sport en baan en óók nog de perfecte moeder die álle aandacht heeft voor haar kind en nooit ongeduldig of driftig is, het huis perfect aan kant, alles glimmend en schoon (zelfs onder de bank en achter de keukenkastjes...) en 's avonds kook je ook nog eens de perfecte uitgebalanceerde maaltijd die je in alle rust eet samen met je al net zo perfecte partner en 10 van je beste vrienden, terwijl de baby vanzelfsprekend lief slaapt, waarna de dag eindigt met geile stomende sex en je 8 uur ongestoord doorslaapt, zonder dat je tieten lekken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:52 schreef Brighteyes het volgende:E.T. dat was precies ook mijn gedachte!
Ik vind dat veel mensen wel heel streng zijn voor zichzelf. Krijgen ze een buikje omdat er een kindje in zijn zijn ze ineens dik en zijn ze koud bevallen moet alles eraf zijn en het liefst mag het lichaam ook niks veranderd zijn ook nog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |