Drie weken en dan zijn die er ook weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zijn er weerGeef mij liever Pauw&Witteman
Goeie vragen ook met dito lichaamshouding.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een heerlijk sympathieke uitstraling heeft die Van den Brink toch.
wat is dat voor debiel?quote:
Ach hij had al Lingoquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef mcyodogg het volgende:
Benieuwd wanneer deze vent zn eigen game show krijgt op RTL.
Dat is het hele humore ervan ja vooral vd Brink is daar nog slechter in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die nar van de rokerskerk echt briljant, hij zet in feite gewoon het hele geloof voor schut.
En knevel en v.d. brink kunnen er totaal niet mee omgaan, hun eigen sprookjes geloof is gewoon net zo bizar.
Waarom? Dit soort figuren geven kleur aan het leven en nemen op een idiote manier toch geloof in het algemeen op de hak.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef spruud het volgende:
Als ik zo'n man zie schaam ik me echt Nederlander te zijn.
Dat dus, en dat maakt die gast briljant, gewoon Knevel en v/d Brink keihard gepowneerd in hun eigen show.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ze maken natuurlijk wel het gehele begrip religie belachelijk hierop de EO en dat trekken knevel en vd brink niet
Idd en ze plegen verzet tegen de verregaande betutteling. Ik ben geen roker maar Michiel is geniaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom? Dit soort figuren geven kleur aan het leven en nemen op een idiote manier toch geloof in het algemeen op de hak.
Het is iig een walgelijk figuur, die gewoon zwaar aan de drugs zit als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom? Dit soort figuren geven kleur aan het leven en nemen op een idiote manier toch geloof in het algemeen op de hak.
Dat is voor die kerel helemaal niet het achterliggende idee. Die wil gewoon z'n verslaving overal waar ie wil uitvoeren (het roken dus). Dat dit andere geloven belachelijk zou maken, realiseert ie zich helemaal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die andere geloven moeten niet zo zeuren. Je hoeft niet naar Michiel te luisteren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is voor die kerel helemaal niet het achterliggende idee. Die wil gewoon z'n verslaving overal waar ie wil uitvoeren (het roken dus). Dat dit andere geloven belachelijk zou maken, realiseert ie zich helemaal niet.
Natuurlijk realiseert hij zich dit wel, het geloof is gewoon belachelijk. Dat mag je gewoon vindenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is voor die kerel helemaal niet het achterliggende idee. Die wil gewoon z'n verslaving overal waar ie wil uitvoeren (het roken dus). Dat dit andere geloven belachelijk zou maken, realiseert ie zich helemaal niet.
Heb je het nou over Knevel. Nou inderdaad!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:56 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het is iig een walgelijk figuur, die gewoon zwaar aan de drugs zit als je het mij vraagt.
Inderdaad. Die werd daar even op haar plaats gezet door Cohen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, kan iemand Caherine weer in d'r prepensioen stoppen?
Ze stelt toch echt wel gewoon logische vragen,..?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, kan iemand Caherine weer in d'r prepensioen stoppen?
Michiel Eijsboutsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Karammel het volgende:
]
Hoe heet die stichter van de rokerskerk? Ik ben te lui om te googlen.
Een beetje logisch denkend persoon weet toch dat het in de politiek niet zo werkt dat je een Chinese burgemeester schoffeert door hem misbruik van mensenrechten te verwijtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Sandrb het volgende:
[..]
Ze stelt toch echt wel gewoon logische vragen,..?
Ik zat er al op te wachten, maar nu weet ik waarom Konterman mocht komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:09 schreef wokkkel het volgende:
Halleluja.. Daar gaan we weer...
Het zou mooi zijn andersom, als een chinese burgemeester hier komt en zegt tegen Cohen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een beetje logisch denkend persoon weet toch dat het in de politiek niet zo werkt dat je een Chinese burgemeester schoffeert door hem misbruik van mensenrechten te verwijten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |