Als schrale troost is er MOTD op de BBC vanavond. Wellicht een tv-tip voor Webschip en Elfletterigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is er geen Knevel en van de Brink. Het heeft dus geen zin om benieuwd te zijn wie er allemaal te gast zullen zijn.
Weekend tv.
Zolang ze het MOTD topic niet vinden vind ik het prima.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als schrale troost is er MOTD op de BBC vanavond. Wellicht een tv-tip voor Webschip en Elfletterig
Anders maken we een nieuw topic waar zij geen weet van hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang ze het MOTD topic niet vinden vind ik het prima.
MOTD? Ik kijk vanavond Koefnoenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als schrale troost is er MOTD op de BBC vanavond. Wellicht een tv-tip voor Webschip en Elfletterig
Koefnoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MOTD? Ik kijk vanavond Koefnoen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past wel bij jouw gebrek aan humor ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Open er een topic over hoe je dat het beste kunt verwerken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het heel erg dat KvdB nooit meer komt.
Je zou het haast doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Open er een topic over hoe je dat het beste kunt verwerken.
Relaties & Psychologie
Koefnoen is geweldig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Past wel bij jouw gebrek aan humor ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |