vrij onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
tokkies in de show
Je ziet ze de laatste tijd steeds meer op tv.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Met alle respect voor die beau moeder maar ze moeten de gasten echt beter op elkaar aanpassen. Maarten/hans/jan en GEEN sidekick waren perfect geweest. Nu is 't heel raar.
Ze zegt de naam van dat kind super irritant: BOOOOO BOOOOOOO
Precies. Echt belachelijk deze gast. Dit zijn van die mediageile moeders die moeilijkheden hebben met hun kind en door media-aandacht proberen ze iets te forceren. Ze misbruiken de media gewoon.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Met alle respect voor die beau moeder maar ze moeten de gasten echt beter op elkaar aanpassen. Maarten/hans/jan en GEEN sidekick waren perfect geweest. Nu is 't heel raar.
Ze zegt de naam van dat kind super irritant: BOOOOO BOOOOOOO
Hij haat sport ik schakel nu pas in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Hey Maarten v Rossem is er, mijn idool. Wat deed hij op de dag dat Nederland het EK won?
Volgens mij zei hij alleen maar dat -ie het irritant vond dat de publieke zender erg veel aandacht aan het EK besteedt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij haat sport ik schakel nu pas in.
Lijkgt me dat ie de neiging had te emigreeren
Oe het is al afgelopen
Goed ideequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Er moet echt eens een discussie komen tussen Van Rossum en Derksen
Heb ik niet gezien ik schakelde pas een minuut voor het einde in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij alleen maar dat -ie het irritant vond dat de publieke zender erg veel aandacht aan het EK besteedt.
Hij zei laatst nog dat ie sport de meest zinloze tijdsbesteding vindtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef DrDentz het volgende:
In zijn jonge jaren niet hoor tong, hij had ook de neiging om zn TV uit het raam te gooien na de verloren WK finale van 74 vertelde hij
Ja dat is tegenwoordig, maar hij heeft een geestelijke ontwikkeling doorgemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei laatst nog dat ie sport de meest zinloze tijdsbesteding vindt
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig, maar hij heeft een geestelijke ontwikkeling doorgemaakt
Ja, Jack en Mart zijn net iets gastvriendelijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:57 schreef Wup het volgende:
LOL, zomerstop
niet vloeken in je brief hoor!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef pberends het volgende:
Ik ga echt een boze mail sturen naar die knurften van een Knevel en van den Brink. Waarom nodigen ze teveel gasten uit? Waarom een sidekick bij een duopresentatie? Het is echt te triest voor woorden. Het programma is echt beneden alle niveau.
Het lijkt al niet veel en het zal nog wel minder worden.:')quote:Talkshow met diverse gasten.
* Job Cohen over de vraag of Amsterdam
de Olympische hoofdstad van 2028 wordt.
En heeft hij de mensenrechtensituatie
in China aan kunnen kaarten?
* Bert Konterman maakte een reportage
voor Netwerk over christenen in China,
zonder medeweten van de autoriteiten.
* Jan de Rooy is de trainer & coach van
Deborah Gravenstijn.De judoka won
vanmiddag Olympisch zilver.
* Almaarse 'Rokerskerk' krijgt boete.
De 'kerk' zint op een tegenactie.