Die sidekicks zijn echt totaal overbodigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
De sidekicks geven het niveau van het programma heel goed aan.
Op Hannie na dan, uiteraard!
Een zomerstop voor een zomerprogramma... ja ik heb het ook niet verzonnenquote:
ah geen blonde schone meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef pberends het volgende:
Tis overigens de laatste uitzending van dit "seizoen". 11 augustus komen ze weer terug.
Van mij mag Pauw en Witteman weer terugkomen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
ah geen blonde schone meer![]()
(dit seizoen)
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef Apache4U het volgende:
Maarten van Rossum vind ik altijd wel vermakelijk.
Dream team gasten voor elke talkshow: Johan Derksen, Maarten van Rossum, Hans Teeuwen en Midas Dekkersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef Apache4U het volgende:
Maarten van Rossum vind ik altijd wel vermakelijk.
Die vier kunnen zelfs Knevel bekeren in een uitzendingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Dream team gasten voor elke talkshow: Johan Derksen, Maarten van Rossum, Hans Teeuwen en Midas Dekkers![]()
.
En Catherine zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef jmac het volgende:
De linda natuurlijk.
Of de youp.
Of de matthijs
Maar vorige week was er ook al de Marijke. En volgens mij nog een.
Historisch Nieuwsbladquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Apache4U het volgende:
Dat blad is een portie cynisme en is voor 1 keer omgedoopt tot de "Maarten!" , Odat ie 1 editie redacteur mocht zijn... Ben even vergeten welk blad dat origineel is.
Dat hebben ze de laatste tijd echt vaak. Best jammer, want die mevrouw heeft volgens mij meer te melden dan een Hans of Jan.. Maar goed, het EK en de politiek zijn op dit moment ''hot''.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
Die mevrouw met dat kindergevalletje ouderschap is er maar een beetje tussengefrummeld vanavond
Ze moeten sowieso soms eens matigen met gasten en niet zoveel erin proppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
Die mevrouw met dat kindergevalletje ouderschap is er maar een beetje tussengefrummeld vanavond
Hansiequote:
Echt erg inderdaad. Saai onderwerpquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
Joh, wat doet ze in Godsnaam in het programma?quote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Er moet echt eens een discussie komen tussen Van Rossum en Derksen
Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
vrij onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
tokkies in de show
Je ziet ze de laatste tijd steeds meer op tv.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Met alle respect voor die beau moeder maar ze moeten de gasten echt beter op elkaar aanpassen. Maarten/hans/jan en GEEN sidekick waren perfect geweest. Nu is 't heel raar.
Ze zegt de naam van dat kind super irritant: BOOOOO BOOOOOOO
Precies. Echt belachelijk deze gast. Dit zijn van die mediageile moeders die moeilijkheden hebben met hun kind en door media-aandacht proberen ze iets te forceren. Ze misbruiken de media gewoon.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Met alle respect voor die beau moeder maar ze moeten de gasten echt beter op elkaar aanpassen. Maarten/hans/jan en GEEN sidekick waren perfect geweest. Nu is 't heel raar.
Ze zegt de naam van dat kind super irritant: BOOOOO BOOOOOOO
Hij haat sport ik schakel nu pas in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Hey Maarten v Rossem is er, mijn idool. Wat deed hij op de dag dat Nederland het EK won?
Volgens mij zei hij alleen maar dat -ie het irritant vond dat de publieke zender erg veel aandacht aan het EK besteedt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij haat sport ik schakel nu pas in.
Lijkgt me dat ie de neiging had te emigreeren
Oe het is al afgelopen
Goed ideequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Heb ik niet gezien ik schakelde pas een minuut voor het einde in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij alleen maar dat -ie het irritant vond dat de publieke zender erg veel aandacht aan het EK besteedt.
Hij zei laatst nog dat ie sport de meest zinloze tijdsbesteding vindtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef DrDentz het volgende:
In zijn jonge jaren niet hoor tong, hij had ook de neiging om zn TV uit het raam te gooien na de verloren WK finale van 74 vertelde hij
Ja dat is tegenwoordig, maar hij heeft een geestelijke ontwikkeling doorgemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei laatst nog dat ie sport de meest zinloze tijdsbesteding vindt
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig, maar hij heeft een geestelijke ontwikkeling doorgemaakt
Ja, Jack en Mart zijn net iets gastvriendelijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:57 schreef Wup het volgende:
LOL, zomerstop
niet vloeken in je brief hoor!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef pberends het volgende:
Ik ga echt een boze mail sturen naar die knurften van een Knevel en van den Brink. Waarom nodigen ze teveel gasten uit? Waarom een sidekick bij een duopresentatie? Het is echt te triest voor woorden. Het programma is echt beneden alle niveau.
Het lijkt al niet veel en het zal nog wel minder worden.:')quote:Talkshow met diverse gasten.
* Job Cohen over de vraag of Amsterdam
de Olympische hoofdstad van 2028 wordt.
En heeft hij de mensenrechtensituatie
in China aan kunnen kaarten?
* Bert Konterman maakte een reportage
voor Netwerk over christenen in China,
zonder medeweten van de autoriteiten.
* Jan de Rooy is de trainer & coach van
Deborah Gravenstijn.De judoka won
vanmiddag Olympisch zilver.
* Almaarse 'Rokerskerk' krijgt boete.
De 'kerk' zint op een tegenactie.
Michiel Eijsbouts over de nieuwe
stappen die de 'Rokerskerk' gaat nemen
in haar strijd tegen het rookverbod.
Drie weken en dan zijn die er ook weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zijn er weerGeef mij liever Pauw&Witteman
Goeie vragen ook met dito lichaamshouding.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een heerlijk sympathieke uitstraling heeft die Van den Brink toch.
wat is dat voor debiel?quote:
Ach hij had al Lingoquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef mcyodogg het volgende:
Benieuwd wanneer deze vent zn eigen game show krijgt op RTL.
Dat is het hele humore ervan ja vooral vd Brink is daar nog slechter in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die nar van de rokerskerk echt briljant, hij zet in feite gewoon het hele geloof voor schut.
En knevel en v.d. brink kunnen er totaal niet mee omgaan, hun eigen sprookjes geloof is gewoon net zo bizar.
Waarom? Dit soort figuren geven kleur aan het leven en nemen op een idiote manier toch geloof in het algemeen op de hak.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef spruud het volgende:
Als ik zo'n man zie schaam ik me echt Nederlander te zijn.
Dat dus, en dat maakt die gast briljant, gewoon Knevel en v/d Brink keihard gepowneerd in hun eigen show.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ze maken natuurlijk wel het gehele begrip religie belachelijk hierop de EO en dat trekken knevel en vd brink niet
Idd en ze plegen verzet tegen de verregaande betutteling. Ik ben geen roker maar Michiel is geniaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom? Dit soort figuren geven kleur aan het leven en nemen op een idiote manier toch geloof in het algemeen op de hak.
Het is iig een walgelijk figuur, die gewoon zwaar aan de drugs zit als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom? Dit soort figuren geven kleur aan het leven en nemen op een idiote manier toch geloof in het algemeen op de hak.
Dat is voor die kerel helemaal niet het achterliggende idee. Die wil gewoon z'n verslaving overal waar ie wil uitvoeren (het roken dus). Dat dit andere geloven belachelijk zou maken, realiseert ie zich helemaal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die andere geloven moeten niet zo zeuren. Je hoeft niet naar Michiel te luisteren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is voor die kerel helemaal niet het achterliggende idee. Die wil gewoon z'n verslaving overal waar ie wil uitvoeren (het roken dus). Dat dit andere geloven belachelijk zou maken, realiseert ie zich helemaal niet.
Natuurlijk realiseert hij zich dit wel, het geloof is gewoon belachelijk. Dat mag je gewoon vindenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is voor die kerel helemaal niet het achterliggende idee. Die wil gewoon z'n verslaving overal waar ie wil uitvoeren (het roken dus). Dat dit andere geloven belachelijk zou maken, realiseert ie zich helemaal niet.
Heb je het nou over Knevel. Nou inderdaad!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:56 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het is iig een walgelijk figuur, die gewoon zwaar aan de drugs zit als je het mij vraagt.
Inderdaad. Die werd daar even op haar plaats gezet door Cohen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, kan iemand Caherine weer in d'r prepensioen stoppen?
Ze stelt toch echt wel gewoon logische vragen,..?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, kan iemand Caherine weer in d'r prepensioen stoppen?
Michiel Eijsboutsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Karammel het volgende:
]
Hoe heet die stichter van de rokerskerk? Ik ben te lui om te googlen.
Een beetje logisch denkend persoon weet toch dat het in de politiek niet zo werkt dat je een Chinese burgemeester schoffeert door hem misbruik van mensenrechten te verwijtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Sandrb het volgende:
[..]
Ze stelt toch echt wel gewoon logische vragen,..?
Ik zat er al op te wachten, maar nu weet ik waarom Konterman mocht komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:09 schreef wokkkel het volgende:
Halleluja.. Daar gaan we weer...
Het zou mooi zijn andersom, als een chinese burgemeester hier komt en zegt tegen Cohen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een beetje logisch denkend persoon weet toch dat het in de politiek niet zo werkt dat je een Chinese burgemeester schoffeert door hem misbruik van mensenrechten te verwijten![]()
Knevel en v/d Brink begrijpen gewoon niet dat hun god ook ooit bedacht is, wat een bekrompen mensen zijn het toch ook eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Toen het op een gegeven moment ging over een god die bedacht is hadden ze
eigenlijk de show kunnen overnemen. Maar die kerel zag de open deur niet snel genoeg.
Charge!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:15 schreef wokkkel het volgende:
"er zijn meer geloven die andere hinderen!"
OINK!
..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:15 schreef wokkkel het volgende:
"er zijn meer geloven die andere hinderen!"
OINK!
Ja inderdaad.. Sneu toch. Ze nemen die man gewoon niet serieus, alleen omdat hij niet in dat sprookje gelooft! Niet normaal toch!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zeiden ook nog "deze man nemen we niet serieus"
En dat is dus het probleem met al die reli-mensen, ze nemen alleen hun eigen geloof serieus
Agree!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die nar van de rokerskerk echt briljant, hij zet in feite gewoon het hele geloof voor schut.
En knevel en v.d. brink kunnen er totaal niet mee omgaan, hun eigen sprookjes geloof is gewoon net zo bizar.
Maar deze gristen figuren kunnen niet accepteren dat er mensen zijn met andere religies
(neemt niet weg dat die rokerskerk idioot is hoor, maar dat geldt voor iedere kerk)
Inderdaad.quote:
Aha, ben ik ook 'bekrompen' als ik niet geloof dat 'mijn God' ook bedacht is? Tof man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Knevel en v/d Brink begrijpen gewoon niet dat hun god ook ooit bedacht is, wat een bekrompen mensen zijn het toch ook eigenlijk
Vergeet nooit meer dat ze 101 scoorde op de nationale IQ test. Dat is gewoon VMBOquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zat die catherine nou te hoesten?
Waarom zou jouw God niet 'bedacht' zijn als ook zijn 'woord' via 'visioenen en openbaringen' opgetekend is? Op het tijdstip na is het namelijk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aha, ben ik ook 'bekrompen' als ik niet geloof dat 'mijn God' ook bedacht is? Tof man.![]()
Ik vond het wel een vermakelijke uitzending, ik kon ook wel lachen om die gast van de rokerskerk.
Volgens mij wel. Het grappige is. Die Knevel, dat zielige vriendje van m en die herintreder Catherine laten zich zoooo kennen. Echt heel zielig eigenlijk. Alsof het geloof gewoon werd ontmaskerd..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zat die catherine nou te hoesten?
Ja, maar dat hoef je niet tof te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aha, ben ik ook 'bekrompen' als ik niet geloof dat 'mijn God' ook bedacht is? Tof man.![]()
Nee hoor. Maar ik ga dat niet hier onderbouwen, dan moet je maar eens wat vaker in WFL komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zou jouw God niet 'bedacht' zijn als ook zijn 'woord' via 'visioenen en openbaringen' opgetekend is? Op het tijdstip na is het namelijk precies hetzelfde.
Ik hoop dat die Michiel nog wel even blijft trollen met zn rokerskerk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:26 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het grappige is. Die Knevel, dat zielige vriendje van m en die herintreder Catherine laten zich zoooo kennen. Echt heel zielig eigenlijk. Alsof het geloof gewoon werd ontmaskerd..
Wel grappig dat jij mij en anderen bekrompen noemt maar ondertussen wel klaagt over dat christenen andersgelovigen niet serieus nemen. Generaliserend en hypocriet tegelijk, netjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet tof te vinden.
Of religie bedacht is door mensen, dat zou ik best kunnen geloven. Dat God bedacht is door mensen geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Iedere religie is bedacht door mensen, of wat dacht je anders? aliens?
Jij ziet de dino's meer als een sprookje..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga dat niet hier onderbouwen, dan moet je maar eens wat vaker in WFL komen.
Ik ga niet in een of ander sprookje geloven ofzo, ik geloof alleen in iets als ik het geloofwaaridg vind. En dat is het bij het christelijk geloof zeker het geval. Hoe meer ik het onderzoek, hoe geloofwaardiger het wordt.
Ach ja ik zal best hypocriet zijn, maar ja ik kan mensen die hun leven laten leiden door een oud sprookjesboek nou eenmaal moeilijk serieus nemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij mij en anderen bekrompen noemt maar ondertussen wel klaagt over dat christenen andersgelovigen niet serieus nemen. Generaliserend en hypocriet tegelijk, netjes.
[..]
Of religie bedacht is door mensen, dat zou ik best kunnen geloven. Dat God bedacht is door mensen geloof ik niet.
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:33 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Jij ziet de dino's meer als een sprookje..
Prima hoor, even goede vrienden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja ik zal best hypocriet zijn, maar ja ik kan mensen die hun leven laten leiden door een oud sprookjesboek nou eenmaal moeilijk serieus nemen.
Het spijt me
Ik kortzichtig! Hahaha..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee.![]()
Gaan kortzichtige atheïstische knulletjes als jij gelijk weer alle vooroordelen eruit knallen nu? Altijd vermakelijk.
Ik ken je niet, maar vooroordelen spuien over een geloof waar je vrijwel niks vanaf weet vind ik wel een symptoom van kortzichtigheid eerlijk gezegd.quote:
Inderdaad.. Wat had ik graag aan die tafel willen zitten om ze allemaal uit te kunnen lachen.. Maar die kerel kon zich goed weren van dat christengeweld..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jammer dat die site van catherine geen gastenboek heeft.
Jij kent mijn hele opvoeding niet, dus daar kan je niet over oordelen.. Ik weet precies hoe dit geloof in elkaar zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar vooroordelen spuien over een geloof waar je vrijwel niks vanaf weet vind ik wel een symptoom van kortzichtigheid eerlijk gezegd.
Door je opvoeding? Yeah right, gast. Droom verder, je weet niks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Jij kent mijn hele opvoeding niet, dus daar kan je niet over oordelen.. Ik weet precies hoe dit geloof in elkaar zit.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Door je opvoeding? Yeah right, gast. Droom verder, je weet niks.
Ik bepaal dat niet, ik merk dat. Bovendien heb ik ervaring van discussies met talloze atheïsten die denken dat ze alles weten over het christelijk geloof omdat ze ermee "opgevoed" zijn. Het bleek maar al te vaak dat ze eigenlijk niks wisten. Net als jij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef wokkkel het volgende:
[..]
![]()
Heel knap van je. Knap dat jij dit kan bepalen.. Ai, die hogere macht he...
Ok. Het is mijn bedoeling ook niet op met jou in discussie te gaan. Het is nutteloos om te discussieren met iemand die gelooft en hetzelfde geldt voor jou. Jij wilt niet luisteren naar mij en ik liever ook niet naar jou..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, ik merk dat. Bovendien heb ik ervaring van discussies met talloze atheïsten die denken dat ze alles weten over het christelijk geloof omdat ze ermee "opgevoed" zijn. Het bleek maar al te vaak dat ze eigenlijk niks wisten. Net als jij.
Wat heb ik een hekel aan dat mens zeg. Zo overdreven haar puntje willen maken iedere keer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:28 schreef Karammel het volgende:
En dan het dieptepunt van allemaal. Caherine Keijl. En maar hoesten, kuchen en puffen alsof je geen adem meer krijgt. Alsof het de eerste sigaretten/sigarenrook is die ze ooit tegen is gekomen. Dat mens wordt met elk tv optreden zwakker. En de buurman maar aan blijven stoten om samen weg te lopen. In haar eentje kon ze blijkbaar geen punt maken.
En dan te bedenken dat iedereen op de nationale IQ-test nog 10 punten hoger scoort dan zijn eigenlijke IQ. Het gemiddelde IQ van de nationale IQ-test ligt namelijk op 110, terwijl het hele idee van IQ-testen juist is dat het gemiddelde op 100 ligt. Als je dit bedenkt scoort Catherine eigenlijk maar 91, dat is LWOO-niveau.quote:Vergeet nooit meer dat ze 101 scoorde op de nationale IQ test. Dat is gewoon VMBO
Dat vond ik wel meevallen, maar die sigaar opsteken was pwn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een fuckin' held is die oprichter van de Rokerskerk zeg, tering!
Iedereen argumenteel omver geblazen.
Die blonde? Die vindt het in ieder geval niet erg interessant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef sander89 het volgende:
Is dat weer die stagiaire op de achtergrond?
geld halen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef evert het volgende:
pff die helder. 'dat is al bekend, dat heb ik al gezegd'. waarom kom je dan doen?
Maar ze moeten dus oprotten met die bloemenziekte.quote:In september 2007 werd Helder vastgezet in het huis van bewaring in Zwaag omdat hij zijn ex-vriendin zou hebben mishandeld.[1] Helder is vervolgens vrijgelaten op voorwaarde dat hij zich aan de regels van de reclassering zou houden. Dat deed hij niet en daarom is hij opnieuw vastgezet in het huis van bewaring. Uit een psychologisch onderzoek dat is uitgevoerd zou blijken dat Helder lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis met borderline-trekken.[2] Hij wordt hiervoor behandeld in psychiatrische inrichting De Waag in Haarlem. Op 3 april 2008 werd hij veroordeeld tot 373 dagen cel waarvan 180 voorwaardelijk. Deze straf kreeg hij opgelegd wegens bedreiging, belaging, mishandeling en vuurwapenbezit.
Gelukkig is Jezus bij hun, de heer zal Glenn reddenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:58 schreef Fides het volgende:
Glenn is niet helemaal goed meer volgens mij, jezus.
Ik opteer voor een neuscorrectie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ging die Knevel op zn bek timmeren
annemarie postma is wel een gevalletje faal apart.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Ko_9 het volgende:
Ongelofelijk wat liep ik me weer te irriteren aan die side-kick, wat is dat toch dat programma's kost-wat-het-kost een side-kick willen hebben. Als je niet beter dan domme dozen als Georgina Verbaan (dwdd), Katrien Keijl of deze domme doos kunt regelen, neem dan gewoon een keer GEEN sidekick. Dit slaat helemaal nergens op, ze kunnen niks nuttigs inbrengen en roepen alleen maar loze dingen omdat van een sidekick verwacht wordt dat ie iets zegt..
Daarnaast is het blijkbaar ook een trend om een clown aan tafel te hebben, gister die rook-knakker, vandaag Glenn-zoek-mn-verhaal-maar-op-internet-op Helder
holistische dierenarts jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat ging annemarie nou doen morgen, met dr hond naar een hollistisch arts?
Misschien gooide die een glas wijn in het gezicht van Knevelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:09 schreef Fides het volgende:
Ben nou wel benieuwd wat er op het laatst gebeurde toen die vrouw 'Glenn, Glenn, Glenn!' riep
Hij wil zich profileren als superman die ook wel fouten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei hij nou? De eerste 2 dingen die hij zijn vriendin vroeg toen ze vreemd gegaan was waren: Heb je het veilig gedaan? Was het lekker? En hij wilde wel een kopje koffie drinken met die gast die zn vriendin geneukt had? Waarom heb ik moeite met dat verhaal?
Ik denk het ook, hij communiceerde ook niet echt normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:27 schreef DrDentz het volgende:
Misschien dat hij dan toch last heeft van die bloemenziekte..
net als je denkt dat ze het niveau catherine keijl niet kunnen overtreffenquote:Nada van Nie nieuwe tafeldame Knevel & Van den Brink
Geplaatst op donderdag 14 augustus 2008 om 9:06
Nada van Nie is vanaf vrijdag wekelijks te zien als tafeldame in het programma ‘Knevel & Van den Brink’. Waar tijdens de vorige serie werd gekozen voor een wisselend persoon op vrijdag, wordt nu net als bij alle andere dagen gekozen voor een vaste gast. Dat staat op de website van de EO te lezen. Van Nie werkte nog niet eerder samen met Andries Knevvel en Tijs van den Brink. Volgens Evert Santegoeds vertrekt Nada van Nie nu bij SBS. “Ze heeft gebroken met SBS, en SBS met haar.”
Het moeten ook perse vrouwen zijn, want dat is voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: doe het zonder sidekicks
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Myrthe is ook niet dom... en niet lelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Stuk voor stuk waardeloze vrouwen met een zeer beperkt denkvermogen.
Op Hannie na dan.
Ze is zeker niet dom, maar ze heeft wel een beperkt denkvermogenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die Myrthe is ook niet dom... en niet lelijk.
annemarie postma heeft een beperkt denk en loopvermogen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is zeker niet dom, maar ze heeft wel een beperkt denkvermogen!
Ik snap het nog steeds niet, waarom een duopresentatie met een fucking sidekick erbij? Dat is veel te veel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, er zit natuurlijk wel een idee achter. Beide presentators zijn allebei man en allebei 'dossiertijgers', zoals men dat noemt. Niet echt complementair aan elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, waarom een duopresentatie met een fucking sidekick erbij? Dat is veel te veel.
Dan zou ik meer pleiten voor een enkel-presentatie met een wisselende sidekick erbij. Dit slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja, er zit natuurlijk wel een idee achter. Beide presentators zijn allebei man en allebei 'dossiertijgers', zoals men dat noemt. Niet echt complementair aan elkaar.
Voor de balans zoeken ze dan iemand die 'vrouwelijke' vragen kan stellen en de vragen kan stellen waar de minder geïnformeerde kijker mee zit. Dit moet de doelgroep dan verbreden.
In de praktijk stellen de sidekicks veel vragen die mij, en de meesten van jullie volgens mij ook, alleen maar irriteren maar bepaalde kijkers zullen er waarschijnlijk blij mee zijn.
Ik vond het wel leuk. Die van Pels kwam wel wat sneu over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Gaap
Dat zou wel cool zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik zie liever Glenn als vaste sidekick
Ja wrm het zo slecht gaan met NL op de OSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond Jet Bussemaker
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik bedoel als Sidekick is dat haar debuut voor vier weken bij K&vdBquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
Nada van Nie, tv-presentatrice en voetbalvrouw
Ik doelde op de term "voetbalvrouw" omdat ze in scheiding leeft van brian royquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel als Sidekick is dat haar debuut voor vier weken bij K&vdB
't was een hogeschool, hoewel ik daar over twijfel bij zo'n gezin, maar er wordt wel wat eigen verantwoordelijkheid van leerlingen verwacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom belt die school pas na anderhalf jaar?
Dat was stom zeggen van hun en (voetbalvrouw) Terwijl ze inderdaad in een scheiding leeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik doelde op de term "voetbalvrouw" omdat ze in scheiding leeft van brian roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |