abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60750142
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoef je niet tof te vinden.
Wel grappig dat jij mij en anderen bekrompen noemt maar ondertussen wel klaagt over dat christenen andersgelovigen niet serieus nemen. Generaliserend en hypocriet tegelijk, netjes.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Iedere religie is bedacht door mensen, of wat dacht je anders? aliens?
Of religie bedacht is door mensen, dat zou ik best kunnen geloven. Dat God bedacht is door mensen geloof ik niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60750170
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar ik ga dat niet hier onderbouwen, dan moet je maar eens wat vaker in WFL komen.

Ik ga niet in een of ander sprookje geloven ofzo, ik geloof alleen in iets als ik het geloofwaaridg vind. En dat is het bij het christelijk geloof zeker het geval. Hoe meer ik het onderzoek, hoe geloofwaardiger het wordt.
Jij ziet de dino's meer als een sprookje..
pi_60750202
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij mij en anderen bekrompen noemt maar ondertussen wel klaagt over dat christenen andersgelovigen niet serieus nemen. Generaliserend en hypocriet tegelijk, netjes.
[..]

Of religie bedacht is door mensen, dat zou ik best kunnen geloven. Dat God bedacht is door mensen geloof ik niet.
Ach ja ik zal best hypocriet zijn, maar ja ik kan mensen die hun leven laten leiden door een oud sprookjesboek nou eenmaal moeilijk serieus nemen.

Het spijt me
٩๏̯͡๏)۶
pi_60750215
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:33 schreef wokkkel het volgende:

[..]

Jij ziet de dino's meer als een sprookje..
Nee.

Gaan kortzichtige atheïstische knulletjes als jij gelijk weer alle vooroordelen eruit knallen nu? Altijd vermakelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60750243
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:35 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ach ja ik zal best hypocriet zijn, maar ja ik kan mensen die hun leven laten leiden door een oud sprookjesboek nou eenmaal moeilijk serieus nemen.

Het spijt me
Prima hoor, even goede vrienden.

Ik vind het alleen vrij belachelijk dat je dan bepaalde christenen wel verwijt dat ze anderen niet serieus zouden nemen.
pi_60750244
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee.

Gaan kortzichtige atheïstische knulletjes als jij gelijk weer alle vooroordelen eruit knallen nu? Altijd vermakelijk.
Ik kortzichtig! Hahaha..
pi_60750279
Jammer dat die site van catherine geen gastenboek heeft.
pi_60750382
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef wokkkel het volgende:

[..]

Ik kortzichtig! Hahaha..
Ik ken je niet, maar vooroordelen spuien over een geloof waar je vrijwel niks vanaf weet vind ik wel een symptoom van kortzichtigheid eerlijk gezegd.
pi_60750405
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jammer dat die site van catherine geen gastenboek heeft.
Inderdaad.. Wat had ik graag aan die tafel willen zitten om ze allemaal uit te kunnen lachen.. Maar die kerel kon zich goed weren van dat christengeweld..
pi_60750426
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar vooroordelen spuien over een geloof waar je vrijwel niks vanaf weet vind ik wel een symptoom van kortzichtigheid eerlijk gezegd.
Jij kent mijn hele opvoeding niet, dus daar kan je niet over oordelen.. Ik weet precies hoe dit geloof in elkaar zit.
pi_60750450
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef wokkkel het volgende:

[..]

Jij kent mijn hele opvoeding niet, dus daar kan je niet over oordelen.. Ik weet precies hoe dit geloof in elkaar zit.
Door je opvoeding? Yeah right, gast. Droom verder, je weet niks.
pi_60750521
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Door je opvoeding? Yeah right, gast. Droom verder, je weet niks.

Heel knap van je. Knap dat jij dit kan bepalen.. Ai, die hogere macht he...
pi_60750621
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef wokkkel het volgende:

[..]

Heel knap van je. Knap dat jij dit kan bepalen.. Ai, die hogere macht he...
Ik bepaal dat niet, ik merk dat. Bovendien heb ik ervaring van discussies met talloze atheïsten die denken dat ze alles weten over het christelijk geloof omdat ze ermee "opgevoed" zijn. Het bleek maar al te vaak dat ze eigenlijk niks wisten. Net als jij.
pi_60750694
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik bepaal dat niet, ik merk dat. Bovendien heb ik ervaring van discussies met talloze atheïsten die denken dat ze alles weten over het christelijk geloof omdat ze ermee "opgevoed" zijn. Het bleek maar al te vaak dat ze eigenlijk niks wisten. Net als jij.
Ok. Het is mijn bedoeling ook niet op met jou in discussie te gaan. Het is nutteloos om te discussieren met iemand die gelooft en hetzelfde geldt voor jou. Jij wilt niet luisteren naar mij en ik liever ook niet naar jou..
pi_60751085
Wat een pauper is die Michiel toch ook. Hij vond het blijkbaar OK om andere mensen te hinderen met zijn geloof omdat er mensen zijn die 'torens invliegen'. M.a.w, hij is de Osama Bin Laden van de Rokerskerk.
pi_60752630
Ik wil lid worden van de rokerskerk maar rook niet.
pi_60753603
Wat een ongelofelijke mongool was dat met zijn narren muts op zijn kop.
Die kan je zo het gesticht in gooien..
Neemt niet weg dat ie het geloof even op een ludieke manier voor lul zette. Zag die Knevel kijken.

Oh, en Konterman

[ Bericht 9% gewijzigd door venomsnake op 12-08-2008 10:15:25 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60753727
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:28 schreef Karammel het volgende:

En dan het dieptepunt van allemaal. Caherine Keijl. En maar hoesten, kuchen en puffen alsof je geen adem meer krijgt. Alsof het de eerste sigaretten/sigarenrook is die ze ooit tegen is gekomen. Dat mens wordt met elk tv optreden zwakker. En de buurman maar aan blijven stoten om samen weg te lopen. In haar eentje kon ze blijkbaar geen punt maken.
Wat heb ik een hekel aan dat mens zeg. Zo overdreven haar puntje willen maken iedere keer.
Enorm opdringerig, wat een naar mens. En maar andere mensen aanvallen met argumenten die helemaal geen hout snijden, bah.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60753885
quote:
Vergeet nooit meer dat ze 101 scoorde op de nationale IQ test. Dat is gewoon VMBO
En dan te bedenken dat iedereen op de nationale IQ-test nog 10 punten hoger scoort dan zijn eigenlijke IQ. Het gemiddelde IQ van de nationale IQ-test ligt namelijk op 110, terwijl het hele idee van IQ-testen juist is dat het gemiddelde op 100 ligt. Als je dit bedenkt scoort Catherine eigenlijk maar 91, dat is LWOO-niveau.
pi_60756487
Wat een fuckin' held is die oprichter van de Rokerskerk zeg, tering !

Iedereen argumenteel omver geblazen.
pi_60761529
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een fuckin' held is die oprichter van de Rokerskerk zeg, tering !

Iedereen argumenteel omver geblazen.
Dat vond ik wel meevallen, maar die sigaar opsteken was pwn!
pi_60766207
"Mijn vriendinnetje was een zware rookster en is laatst overleden aan longkanker. Nou als je dat hebt mee gemaakt dan ga je echt kotsen als je dit verhaal hoort!"

"Maar jij kotst niet, dus..."

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:56:37 #203
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60767072
Haha, wat een figuur was dat zeg. Prachtig
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:54:11 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60777478
Michiel was gisteren weer ouderwets geniaal bezig. Zijn rokende (en niet rokende) fans kunnen terecht op z'n site www.herenlunch.nl. Vergeet ook vooral niet het onderdeel 'Nieuwsdienst' te beluisteren.

dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:01:28 #206
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60778271
goed dat ze harm tazelaar hebben.
karskens ben ik wel een beetje klaar mee
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60778543
Oh nee, die annemarie postma zit er ook weer.
pi_60778629
Glenn helder Die gokverslaafde en vrouwen mishandelaar.
pi_60779026
Wat pakken KvdB dit onderwerp vervelend aan.
Veel dezelfde vragen, vaak wat voel je...
Irritant.
pi_60779579
Is dat weer die stagiaire op de achtergrond ?
............................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')