Dat vond ik wel meevallen, maar die sigaar opsteken was pwn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een fuckin' held is die oprichter van de Rokerskerk zeg, tering!
Iedereen argumenteel omver geblazen.
Die blonde? Die vindt het in ieder geval niet erg interessant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef sander89 het volgende:
Is dat weer die stagiaire op de achtergrond?
geld halen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef evert het volgende:
pff die helder. 'dat is al bekend, dat heb ik al gezegd'. waarom kom je dan doen?
Maar ze moeten dus oprotten met die bloemenziekte.quote:In september 2007 werd Helder vastgezet in het huis van bewaring in Zwaag omdat hij zijn ex-vriendin zou hebben mishandeld.[1] Helder is vervolgens vrijgelaten op voorwaarde dat hij zich aan de regels van de reclassering zou houden. Dat deed hij niet en daarom is hij opnieuw vastgezet in het huis van bewaring. Uit een psychologisch onderzoek dat is uitgevoerd zou blijken dat Helder lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis met borderline-trekken.[2] Hij wordt hiervoor behandeld in psychiatrische inrichting De Waag in Haarlem. Op 3 april 2008 werd hij veroordeeld tot 373 dagen cel waarvan 180 voorwaardelijk. Deze straf kreeg hij opgelegd wegens bedreiging, belaging, mishandeling en vuurwapenbezit.
Gelukkig is Jezus bij hun, de heer zal Glenn reddenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:58 schreef Fides het volgende:
Glenn is niet helemaal goed meer volgens mij, jezus.
Ik opteer voor een neuscorrectie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ging die Knevel op zn bek timmeren
annemarie postma is wel een gevalletje faal apart.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Ko_9 het volgende:
Ongelofelijk wat liep ik me weer te irriteren aan die side-kick, wat is dat toch dat programma's kost-wat-het-kost een side-kick willen hebben. Als je niet beter dan domme dozen als Georgina Verbaan (dwdd), Katrien Keijl of deze domme doos kunt regelen, neem dan gewoon een keer GEEN sidekick. Dit slaat helemaal nergens op, ze kunnen niks nuttigs inbrengen en roepen alleen maar loze dingen omdat van een sidekick verwacht wordt dat ie iets zegt..
Daarnaast is het blijkbaar ook een trend om een clown aan tafel te hebben, gister die rook-knakker, vandaag Glenn-zoek-mn-verhaal-maar-op-internet-op Helder
holistische dierenarts jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat ging annemarie nou doen morgen, met dr hond naar een hollistisch arts?
Misschien gooide die een glas wijn in het gezicht van Knevelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:09 schreef Fides het volgende:
Ben nou wel benieuwd wat er op het laatst gebeurde toen die vrouw 'Glenn, Glenn, Glenn!' riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |